Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had je de gemaakte kosten & vervolgschade niet op de politie kunnen verhalen? Die hebben immers je wagen kort gesleept.
Je zou eigenlijk columns moeten gaan schrijven
dat is een andere pas smiegt (2013)Zoiets
[afbeelding]
Van zilver naar brons.
Wat heb jij gedaan bij die lui
Okee, de binnenland service kan ik niet loslaten. Daar geen slecht woord over gezegd
[afbeelding]
Heb je een ingangetje? (en dan doel ik niet op hetgeen je vriendin dagelijks/wekelijks toucheert )
Zou kunnen, maar dan is ie wel in een andere kleur gespoten.En is het hem?
[afbeelding]
buitenland gaat juist via me verzekering.. binnenland... heb ik zoizo nog nooit gehad.. daar heb je vrienden voorBinnen land kan toch ook via je eigen verzekering is dat niet goedkoper dan ?
Neppert, da's die van vorig jaar!Zoiets
[afbeelding]
verzekering betaald bij een aanrijding altijd de transport kosten naar de garage zonder no-claim afrekeningBinnen land kan toch ook via je eigen verzekering is dat niet goedkoper dan ?
Ik heb het over gewone pechverzekering betaald bij een aanrijding altijd de transport kosten naar de garage zonder no-claim afrekening
Zo, wat een azijnzeiker zeg... wat is jouw verwachting dan, dat alles altijd in 1x perfect geregeld kan worden? Die lui doen hun best om je te helpen, en dan ga jij moeilijk zitten doen over het feit dat je een paar uur moet wachten. Seriously, wat had jij dan verwacht, dat je in 5 minuten weer verder kon? Alsof - in verhaal 2 - de ANWB er iets aan kan doen als een of andere infantiele politieagente je auto aan gort rijdt. Of dat de monteur waar ze je heen stuurden in verhaal 1 een botte lul is die je niet wil helpen. Man, dan los je het toch gewoon lekker zelf op in die tunnel?
Echt, zulk negatief gedoe Ik kan daar zo slecht tegen... Je gaat met een goedkoop barrel op vakantie, en als er dan iets fout gaat is alles de schuld van de ANWB? Je zou ook kunnen denken van, kut, ik heb zelf besloten om met een barrel op vakantie te gaan, ik ben dom geweest, wat fijn dat er een service bestaat die mij nu gaat proberen te helpen. Uiteindelijk heb je een gratis huur auto gekregen of niet dan De kosten daarvoor kan jij niet dekken met die jaar premie van 120 euro ...
Zelf ook paar keer de ANWB nodig gehad, zowel in Nederland als daar buiten, altijd netjes behandeld, duurde ene keer langer dan andere keer (ja 1x duurde het 6 weken voordat m'n Duc terug was uit Italie, dat was zuur...) maar goed uiteindelijk is alles kosteloos voor me geregeld, ik ben altijd super blij met ze geweest!
Tuurlijk claim je nergens dat je verwacht binnen 5 minuten geholpen te worden, maar dat impliceer je m.i. met je verhaal.Allereerst, ik ben totaal geen azijnpisser integendeel, normaliter ben ik degene die zaken nuanceert. Het verhaal wat je hebt gelezen is nog niet eens de helft van wat er is gebeurd. Het moest in een notendop geschreven worden, althans het moet geen boekwerk worden, en daardoor zijn veel zaken zoals de manier van communicatie en de daarmee samenhangende beloftes, domme fouten en "protocol"zaken niet meegenomen. Ik vind dat je redelijk makkelijk deze conclusie neerlegt louter op basis van aannames.
Waar baseer je op dat ze hun best deden?
Er zit een groot verschil tussen een paar uur en 12 tot 15 uur
Een barrel. Waar concludeer je uit dat de desbetreffende auto een barrel was? Vanwege de prijs?
Waar claim ik te zeggen dat ik verwacht binnen 5 minuten geholpen te willen worden?
Waar claim ik te zeggen dat ik de ANWB schuldig stel voor het feit dat een agent de auto in prak reed?
De ANWB doet zaken met lokale leveranciers. Nergens heb ik een evaluatieformulier o.i.d. hoeven in te vullen, wat inherent staat aan het feit dat ze geen onderzoek doen naar de kwaliteit van hun samenwerkingspartners.
Gratis huurauto? Gratis? Die hoef ik niet uit te leggen hoop ik
Daarnaast ga je m.i. ook nog eens compleet voorbij aan de sarcastisch ondertoon.
Ps. zoals ik al meerdere malen claimde, ben ik erg te spreken over de ANWB binnenland
Wat is er negatief aan het doorknippen van oude pasjesTuurlijk claim je nergens dat je verwacht binnen 5 minuten geholpen te worden, maar dat impliceer je m.i. met je verhaal.
En de ANWB heeft - ook al vind jij dat klaarblijkelijk niet fijn - protocollen waar ze zich aan dienen te houden. Als ze alles op de bonnefooi zouden doen, zouden ze allang opgehouden zijn te bestaan. Ze doen alles om een reden, ook al zien jij en ik die misschien niet altijd.
Je vindt dat ik makkelijk conclusies trek, dat kan wellicht, maar nogmaals, je weet misschien niet half hoe je over komt met zo'n verhaal (ook al kan ik het sarcasme perfect waarderen.) Want wat heeft de ANWB nu WERKELIJK fout gedaan? Ze hebben in Zwitserland een monteur naar je toegestuurd. Dat dat een idioot bleek te zijn die je niet voor maandag wilde helpen, daar kan de ANWB niks aan doen. Ze maken globale afspraken en kunnen niet elke monteur door heel Europa op klantvriendelijkheid gaan controleren, dus er zitten rotte appels tussen. Helaas voor jou heb jij er eentje gevonden.
En dat met dat huurauto verhaal, da's nu precies zo'n protocol verhaal. Misschien stond de Europcar vestiging waar jij vlakbij stond niet in hun systeem en boekten ze hem dus elders. Dat ze van je verwachten dat je die 50km effe zelf met je spullen aflegt, daar snap ik je frustratie over, maar als zij dus dachten dat dat de dichtstbijzijnde was, dan hebben ze toch alsnog gedaan wat ze konden? Ze beloven vervangend vervoer (dus een huurauto), niet gratis vervoer in elke vorm, dus hopen ze dat jij zelf die afstand wil afleggen en enige kosten daarvoor wil maken. En dat jij hen dus zei dat er eentje veel dichterbij zat, hadden ze dat blind moeten geloven dan? Er zijn zo veel klootmongolen in deze wereld (ik bedoel nu niet dat jij dat bent, even voor de zekerheid) die misbruik willen maken van alles en iedereen, daardoor willen ze alleen maar hun eigen computers volgen en niet wat een (voor hen) willekeurig persoon claimt. Dat snap ik ook nog wel.
Tenslotte, misschien was ik wat kort door de bocht (ben je overigens zelf ook, JIJ hebt misschien geen evaluatieformulier gehad, maar betekent dat dat ze dat nooit doen? nee ) maar ik vind jouw verhaal zo ontzettend negatief. Foto's gaan posten hoe je je ANWB kaart doorknipt enzo, wat verwacht je dan van mensen als ze wel heel tevreden zijn over de ANWB? Tenzij natuurlijk je verkorte versie een hoop weglaat, en de ANWB werkelijk fouten heeft gemaakt. Maar op basis van dit verhaal zie ik ze niet.
Just my two cents.
Je komt stil te staan met een rokende motorEen barrel. Waar concludeer je uit dat de desbetreffende auto een barrel was? Vanwege de prijs?
Tuurlijk claim je nergens dat je verwacht binnen 5 minuten geholpen te worden, maar dat impliceer je m.i. met je verhaal.
En de ANWB heeft - ook al vind jij dat klaarblijkelijk niet fijn - protocollen waar ze zich aan dienen te houden. Als ze alles op de bonnefooi zouden doen, zouden ze allang opgehouden zijn te bestaan. Ze doen alles om een reden, ook al zien jij en ik die misschien niet altijd.
Je vindt dat ik makkelijk conclusies trek, dat kan wellicht, maar nogmaals, je weet misschien niet half hoe je over komt met zo'n verhaal (ook al kan ik het sarcasme perfect waarderen.) Want wat heeft de ANWB nu WERKELIJK fout gedaan? Ze hebben in Zwitserland een monteur naar je toegestuurd. Dat dat een idioot bleek te zijn die je niet voor maandag wilde helpen, daar kan de ANWB niks aan doen. Ze maken globale afspraken en kunnen niet elke monteur door heel Europa op klantvriendelijkheid gaan controleren, dus er zitten rotte appels tussen. Helaas voor jou heb jij er eentje gevonden.
En dat met dat huurauto verhaal, da's nu precies zo'n protocol verhaal. Misschien stond de Europcar vestiging waar jij vlakbij stond niet in hun systeem en boekten ze hem dus elders. Dat ze van je verwachten dat je die 50km effe zelf met je spullen aflegt, daar snap ik je frustratie over, maar als zij dus dachten dat dat de dichtstbijzijnde was, dan hebben ze toch alsnog gedaan wat ze konden? Ze beloven vervangend vervoer (dus een huurauto), niet gratis vervoer in elke vorm, dus hopen ze dat jij zelf die afstand wil afleggen en enige kosten daarvoor wil maken. En dat jij hen dus zei dat er eentje veel dichterbij zat, hadden ze dat blind moeten geloven dan? Er zijn zo veel klootmongolen in deze wereld (ik bedoel nu niet dat jij dat bent, even voor de zekerheid) die misbruik willen maken van alles en iedereen, daardoor willen ze alleen maar hun eigen computers volgen en niet wat een (voor hen) willekeurig persoon claimt. Dat snap ik ook nog wel.
Tenslotte, misschien was ik wat kort door de bocht (ben je overigens zelf ook, JIJ hebt misschien geen evaluatieformulier gehad, maar betekent dat dat ze dat nooit doen? nee ) maar ik vind jouw verhaal zo ontzettend negatief. Foto's gaan posten hoe je je ANWB kaart doorknipt enzo, wat verwacht je dan van mensen als ze wel heel tevreden zijn over de ANWB? Tenzij natuurlijk je verkorte versie een hoop weglaat, en de ANWB werkelijk fouten heeft gemaakt. Maar op basis van dit verhaal zie ik ze niet.
Just my two cents.
Je komt stil te staan met een rokende motor