Zondag 1 Juni 2008 !Motortoertocht! te Oss

Biker1000

Rookie
29 mrt 2008
13
0
Beste Motorrijders,

De motorrijders onder ons staan al weer te popelen om op hun vertrouwde tweewieler te stappen. Maar zondag 1 juni 2008 dan is het zover! Hopend op schitterende omstandigheden kijken wij uit naar de motortoertocht.

Het is een prachtige motorrit welke je door verschillende landschappen voert van onder andere ‘de Veluwe’. Met veel diversiteit aan wegen en wegdek kun jezelf wel vermaken. Als afsluiting van de dag een broodje met consumptie om nog even de ervaringen te delen.

De motortoertocht staat gepland voor zondag 1 JUNI 2008. Noteer deze datum alvast!!

Inschrijven kan op deze dag in het clubhuis van M.C.O, welke gevestigd is aan de Aengelbertlaan 60 te Oss (naast de skibaan)

Inschrijven kan op zondag 1 juni tussen 08.30 uur en 10.00 uur.

Het inschrijfgeld bedraagt € 5,00 per deelnemer.
Opmerking: Deelname geschiedt op eigen risico.

De route zal beschikbaar worden in een papieren versie alsmede een gps versie.
De exacte afstand is bij het schrijven van dit artikel nog niet bekend, maar is +/- 200 km

Tot zondag 1 juni 2008! :) :)
 
Klinkt goed! Wordt er ook vertrokken vanaf de skibaan of ander verzamelpunt? Hoeveel mensen verwacht je?
 
Hallo FvdB,

Gelet op mijn vakantie, een wat latere reactie. Maar er wordt vertrokken vanaf het clubhuis wat dus gelegen is naar de ski baan van Oss. Ik heb geen idee hoeveel motorrijders we moeten verwachten, maar dat zouden er nog wel eens veel kunnen gaan worden, gelet op de publiciteit welke er aan gegeven gaat worden. Daarnaast speelt het weer natuurlijk een belangrijke rol.

We gaan onder meer flyeren bij de pinksterrace van 11 en 12 mei te Oss!

Meer info vind je op motorcluboss.nl -> klik rechtse logo -> kijk bij evenementen!

Tot ziens op 1 Juni 2008 :) 8-)




Klinkt goed! Wordt er ook vertrokken vanaf de skibaan of ander verzamelpunt? Hoeveel mensen verwacht je?
 
235219404_6_2Z6K.jpeg


even de flyer posten.

en topic omhoog schoppen

direct de link voor meer info

http://motorcluboss.nl/motortocht.html
 
Laatst bewerkt:
Beste motorrijders,

De route zal middels een papieren roadbook gereden gaan worden.
Er zal mits het technisch allemaal lukt, ook een GPS file beschikbaar zijn voor de garmin gebruikers.
Daarnaast is de afstand circa 265 km kort... :)

Voor de liefhebbers, met het pinksterweekend van 11 en 12 mei tijdens de wegrace in Oss, zal er geflyerd worden.
 
Erg stilletjes hier.. .

Het ziet er naar uit dat het weer iig goed is,
he aantal deelnemers ziet er goed uit mag altijd meer .... :]
 
Zijn er hier mensen op het forum welke de pinksterraces in Oss bezocht hebben?

Laat je ff horen!!
 
rit was super !!!!! *O* en het weer zat ook heel erg mee :) kei leuke dag gehad en nu moe en voldaan effe weken in de badkuip.

deze rit is een aanrader !!
 
kijk dat horen we graag ..

we hebben zelf ook erg genoten...

het weer werd idd steeds beter ... zal ik ook een mf sticker voor me bike bestellen wordt ik ook gespot ;) .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan