Zondag 10 maart

Bij mooi weer komen wij ook wel ff langs. Of ± 12.00 uur bij de MAC V-daal en anders rond 14.30 uur bij Ressen.
 
Als je Veenedaal vanaf de Mac inrijd moet je waar je normaal links gaat naar Safe rechtdoor, je gaat over een aantal kruisingen heen tot je bij het spoor komt, voor het spoor link en weer rechtdoor rijden tot de laatste rotonde voor die andere motorzaak aan de rechterkant.

Mischien dat iemand uit de buurt het kan uitleggen want ik woon er ook 80km vandaan :P
misc.php

Als je de Blauwe lijn volgt kom je bij de Wheely plek, de Rode Stippen zijn 2 grote rotondes.

Wat zou er nou bij die Grote Gele M zijn :?
})

Bijlage: Veenendaal.jpg
 
misc.php

Als je de Blauwe lijn volgt kom je bij de Wheely plek, de Rode Stippen zijn 2 grote rotondes.

Wat zou er nou bij die Grote Gele M zijn :?
})

Leuk :)
Ik werk vlak bij jullie Wheelyplek (Accustraat)
Dus als jullie doordeweeks een keer koffie willen, tussen het stunten door :)

Die foto's van de wheely's zijn volgens mij vlak bij de brug over de A12 bij Veenedaal.
 
Laatst bewerkt:
12 uur Veenendaal zalk wel niet halen, kben zondagsochtends niet de vlugste :P

Maar uhm half 3 Ressen moet wel lukken, daar ergens nog een plek waar iedereen heen komt :?
 
ooooooooooooo het wordt gezellig... :)
hopen dat ik morgen ook een piccie van me wheelie heb....

we wachten het af... :)
 
Ik kom ook een kijkje nemen ....

[bluf mode]Er moet toch iemand zijn die jullie voordoet hoe je een strakke wheelie trekt [/bluf mode]
 
Ik zal ook eens een keer komen kijken.
Kijken of ik de nie weer eens aan de grond kan zetten,lang geleden.
Setup proberen van dat ding.
 
en dat we lekkuhr gereden hebben dat weten we allemaal :) ) T was geslaagd! jammer van die wouten 2x, en ZEER jammer van die schuiver in de vangrail bij t klaverblad '( '(


waar blijven die pics Snappie? *D

ow je bent nog aan t :] zeker

8-)
 
K weet niet hoe hij heet, maar hij reed op een Pan European volgens mij.....hij gleed de vangrail in en zelf gleed hij tegen zn motor aan....motor had best wel wat schade, hij zelf gelukkig nix...was wel ff schrikken
 
Das inderdaad mooi kloten,in ieder geval
is ie er zelf goed vanaf gekomen.
Ik was eindelijk ook een keer daar,heb je weer
zoiets.
Nou ja toch even een paar rondjes gedraait.
Het was volgens mij wel goed druk geweest daar
of niet?
Zag er toch vrij veel man naar en vanaf rijden.
 
Zo ben ook weer thuis.
Was weer leuk.
Alleen jammer van die wouten en van Fastcruiser.
Heb weer een paar nieuwe mensen irl gezien.
Was best frisjes, ach ja.
Ik heb het in ieder geval naar mijn zin gehad *D
 
ik vondt het ook wel mooi.

vlak bij huis nog achter een R1 aangezeten, hoeveel mag zo'n motor dragen (er zat een kerel op die volgens mij wel 160 kg woog)


Hij kon wel rijden want het vonkte goed toen hij door de bocht ging. (of was dat het blok dat over de grond schuurde)
 
Was je niet aan te zien dat je het koud had :)

Enne Daniël...

[mamamodus]
Vriendin mooi leer geven als verrassing heh. Zag het maar weer met Fastcruiser... :(
[mamamodus]

Ik ben net thuis. De rest zal nu ook ongeveer wel thuis zijn.



Was erg leuk weer wat mensen in RL gezien te hebben. En wat een werk in bochten...Heren agenten hebben er ook vast van genoten. Helaas dat hun plicht riep. ;(

[edit]
Heren bij wie ik ten tijde van pliesie achterop mocht...bedankt voor de redding haha

En wie is trouwens die "idioot" die gewoon stoppies en wheelies maakt met iemand achterop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan