Zondag 14 juli bij MVM banden oproken..

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.558
2.131
Nederland
Er is een aktie bij MVM in Soesterberg (redelijk dichtbij knp. Hoevelaken) zag ik net, waar je nieuwe bandjes op je motor kan leggen, als je ze daar oprookt krijg je 25% korting op nieuwe bandjes en laat je 'm knallen dan 50% korting op nieuwe bandjes.

Voor meer info, zie PDF bestand op http://www.mvm.nl

Ik heb wel nieuwe banden nodig maar ik ga dus ECHT niet voor die korting al het rubber wegpoetsen :+
 
als je ze daar oprookt krijg je 25% korting op nieuwe bandjes en laat je 'm knallen dan 50% korting op nieuwe bandjes.

Hmm.. ik ben gestopt met roken.
Zat teveel teer in, naar mijn zin. ;)

Als je 'm laat knallen of oprookt, zetten zij er dan ff een nieuwe voor je op?
 
Denk er wel aan dat dit korting is op de standaard advies verkoop prijs, dus waarschijnlijk ben je met 25% korting net zo duur uit als ergens anders gewoon.

Vraag eerst even wat banden bij hun kosten.
 
Dat poetsen is echt niet zo erg.
Het komt er redelijk makkelijk af, zolang het maar niet tussen de schokdemper enzo vliegt. Maar dat zit bij mij afgeschermd.

En het rubber onderaan zie je toch niet zitten dus laat ik maar hangen. Als het er vanzelf afkomt des te beter.
 
Denk er wel aan dat dit korting is op de standaard advies verkoop prijs, dus waarschijnlijk ben je met 25% korting net zo duur uit als ergens anders gewoon.

Vraag eerst even wat banden bij hun kosten.

Heb je denk ik gelijk in. Ze zijn alleen al erg prijzig qua verkoop van motoren. Alle motoren zijn erg overprijst. Althans, dat is wat ik er van vind. Huurprijzen zijn wel goed en dat is ook de enige reden om daar naar binnen te gaan.
Maarja welke dealer is wel goedkoop he? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan