Rico
MF veteraan
ik ben al bezig jongens
, ik heb mijn infaroodcamera helmdinges opgezet en de vonken vliegen me om de oren hiero
zometeen lekker een bakkie koffie pakken bij toine (redbull geziggie)
GROTE koek erbij.... en ff nieuwe kneepads aan mijn schoudershangen want ze zijn versleten
nou ff weer een rondje draaien en dan vertel ik straks mijn fantatische ervaringen in de \"follow up\" van deze evalupffffwateenwoordzegie....
ook jullie die nog moeten komen hoelaat was er afgesproken eigenlijk
ik zal antoine is bellen, want er doet niemand open
en ben net een uur bezig geweest met die zelfontspanner op die K*Tcamera maar ik ben iedere keer te vroeg!!!! dus nou moet ik plat met de duc op de grond gaan hangen en dan maar wachten op die flits, ben benieuwd of ze lukken jongens
morgen is de hema open dus dan kan ik ze meteen laten ontwikkelen
dan ff opsturen naar mijn neef in goirle (die kan scannen) en dan zal ik ze eens posten.
oh jah ook jullie mogen mijn thread gebruiken om e.e.a. te posten over de stunts die vandaag tentoongesteld zijn door iedereen, ik ben benieuwd

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
zometeen lekker een bakkie koffie pakken bij toine (redbull geziggie)

GROTE koek erbij.... en ff nieuwe kneepads aan mijn schoudershangen want ze zijn versleten

nou ff weer een rondje draaien en dan vertel ik straks mijn fantatische ervaringen in de \"follow up\" van deze evalupffffwateenwoordzegie....
ook jullie die nog moeten komen hoelaat was er afgesproken eigenlijk

en ben net een uur bezig geweest met die zelfontspanner op die K*Tcamera maar ik ben iedere keer te vroeg!!!! dus nou moet ik plat met de duc op de grond gaan hangen en dan maar wachten op die flits, ben benieuwd of ze lukken jongens

oh jah ook jullie mogen mijn thread gebruiken om e.e.a. te posten over de stunts die vandaag tentoongesteld zijn door iedereen, ik ben benieuwd