Zondag 14 Oktober - Evaluatie

maar als max. nu eens 2 nwe R1\'s krijgt?
1 voor voorover te klappen en 1 voor achterover!
was wel kicke met bullie even speeden.
 
kheb een mooie blauwe plek, nu ff een chineesje eten, en een roefel pillen erin en dan weer werken :)


en btw bedankt voor het medeleven (verder ben ik all risk dus we komen er wel uit met de schades)
 
Heb je dat filmpje trouwens bijna online rebull man? :P

ivm met verzekering zal dat nog wel even duren .
we willen natuurlijk geen gezeik ,en het is bewijs last ,dus ik wacht (helaas voor jullie) tot uitkering heeft plaatsgevonden.
greeetzz redbull man (waarom zegt niemand iets over mijn wheelie`s ,waren ze niet mooi of zo ;(
 
ivm met verzekering zal dat nog wel even duren .
we willen natuurlijk geen gezeik ,en het is bewijs last ,dus ik wacht (helaas voor jullie) tot uitkering heeft plaatsgevonden.
greeetzz redbull man (waarom zegt niemand iets over mijn wheelie`s ,waren ze niet mooi of zo ;(
Huh? kan jij wheelie\'en dan?! Niks van gemerkt })
 
Jongens het was zeer de moeite waard.
Toine ( Redbull man.) je hebt een stoere zaak, trouwens jij en porky rijden echt goed door op de brommer :P

Enorm jammer van de crash van Rico en Max. Heren beide erg veel sterkte en beterschap. ( en met de verzekeringszaken.)

Kheb het filmpje voorlopig vaak genoeg gezien... Trouwens ik stond er bij en keek er naar... en het was geen prettig gezicht. ( dat een duc een salto kon maken is ook iets wat ik niet wist.)
 
Trouwens wie was die Kawa rijder die er vandaag de hele tijd bij was... Niemand leek hem te kennen. Ennuh Jonas heb ik ook gemist.. Niet kunnen vinden ??
 
Klote van de Brommers heren, ik ben ook nog ff op de baars geweest, was er alleen pas om een uur of 5, niemand van jullie gezien geloof ik. Er stonden nog wel een aantal gasten op het viadukt. nog ff lang Oisterwijk gegaan ook niemand meer allen vroeg thuis zijn?

Kseeje.
 
We waren er rond 12, maar om 14.30 uur waren we weer allemaal in Oisterwijk... Einde feest vanwege 2 totalloss gereden brommertjes.

Ik ben zelf rond half 4 vertrokken. Kben bij Asten nog effe wat bochtjes wezen rijden. Kwas om 17.00 uur thuis geloof ik.
 
Shit... Sterkte max. Ik hoop dat je van beide verzekeringen geld krijgt en volgend jaar op een 2002 R1 rijdt en het extra geld in je zak kunt steken.

Misschien kun je zodra je je geld hebt een overjarige R1 (lees dit jaar) kopen en er nog iets extra geld aan overhouden. Of koop een GSXR 750 :P

Ik denk dat de les van het weekend duidelijk is. Stunten alleen doen met mensen die je erg goed kent of op een apart stukje weg en goede afspraken maken over stoppies, wheelies en de punten waar je de motor mag draaien op de weg. Vond dat gisteren waar we aankwamen in Zeewolde ook erg gevaarlijk. Nadat we goede afspraken hadden gemaakt ging dat veel veiliger en leuker.

Succes.
 
Ik heb lekker gereden!!!
Baars is voor mij wel erg ver, heb vandaag meer dan 400km gereden.

Ik hoop volgend weekend nog te rijden.
 
Ik denk dat de les van het weekend duidelijk is. Stunten alleen doen met mensen die je erg goed kent of op een apart stukje weg en goede afspraken maken over stoppies, wheelies en de punten waar je de motor mag draaien op de weg. Vond dat gisteren waar we aankwamen in Zeewolde ook erg gevaarlijk. Nadat we goede afspraken hadden gemaakt ging dat veel veiliger en leuker.

Succes.
Was ook errug verstandig... Wat ook hielp, was dat niet iedereen tegelijk begon met gestunt (of pogingen tot stunten) gisteren, want ik weet zeker dat het met meer dan 10 fietsen op dat stukje weg nog gevaarlijk was geweest...

Wel nog een extra les van dit weekend: Springt het stoplicht voor je op oranje, kijk dan voor je... (Sorry R1no, kon het even niet laten)

Trouwens, Redbull, bewijslast als in \'niet tonen\' toch? Ongelukken bij stunten worden niet vergoed (onverantwoord rijgedrag & dat soort gezwets)...

Goeie nieuws voor Maximum is dat nu echt wel total-loss waarde wordt geteld, dus een andere fiets & dat is toch een fijner gevoel dan een gerepareerde fiets (hoe deskundig dan ook gerepareerd, kan toch altijd iets gemist zijn, zoals haarscheurtjes i/d achterbrug of zo)... Zonde alleen van die net nieuwe koppelingsplaten...

Goede nieuws voor R1no & Rico is dat ze all-risks verzekerd zijn & dus niet de schade aan hun fietsjes uit eigen zak moeten betalen...

...En natuurlijk (kan er niet genoeg over zeggen) dat iedereen relatief gezond wegkomt...
 
he he ,ben je er weer?
ja,was lekker.Maar volgende keer een leukere scheur route!
of beter,gewoon circuitrijden.
Dit is allemaal veeel te gevaarlijk,of we moeten eerst allemaal een ehbo-cursus gaan volgen.MET REANIMATIE!Vooral hun vrouwen,i.p.v wegrennen.
 
Sommige vinden waarschijnlijk dat Maximum een lekker kontje heeft, maar om hem dan zo ongegeneerd te pakken is toch wel te ;) 2× in 1 weekend waar maak je het mee....Het MF weekend rijden.
 
Damm kloote om dit alles te moeten lezen..
Ik heb de foto\'s van zaterdag van dat ongelukie op verzoek verwijderd.

Ik hoop dat alles verder goed wordt afgerond zodat iedereen met schade weer snel op zijn bike kan springen..

GL all
 
redbull man: kan je de rest van die filmpjes al niet online zetten? Dat stukkie van jou en porky is ook wel gaaf.
 
we hebben nu al een echte skydiver erbij! :}
toen ik de film weer zag,moest ik eigenlijk lachen....het zag er ook zo maf uit.Leek wel een circus-act!De achterste vloog door de lucht tegen de helm van de voorganger.Het leek wel ingestudeerd.
Maar sorry,eigenlijk mag je er niet om lachen.
Gelukkig is iedereen ongedeerd!
 
ik moet ook zeggen dat ik er een beetje last van heb :)

maar als de 907 total is wat zullen we dan weer gaan rijden :?

Wat hjad je nu gedacht?!
Als je kop al ok is dan ga je morgen nog wel 1 en ander gewaar worden.. lekker stijve spiertjes enzo.. lekker hoor :P
 
ducati 907:

907-toast.jpg


zoiets ongeveer:

907-drklng3.jpg
 
ducati 907:
zoiets ongeveer:


mooiste moter die ik ooit gehad heb ;(

prima handling in de bochten alleen de noodstoppen ietwat ongecontroleerd ;(

...nee ik had gewoon moeten opletten, de stoppie zag ik gewoon niet aankomen en ik accelereerde naar de volgende bocht toe. ik had kunnen weten dat men dat met stoppies wilde showen voor de mensen aan de kant :)

ik heb de ruimte nodig met die dikke 907 en had ervoor moeten zorgen dat ik die ook had. \'kweet van het ongeluk helemaal iets meer, alleen wat er op de film staat.
 
Laatst bewerkt:
Mja, wel \'raar\' dat je daar aan de rechterkant komt afscheuren.. altijd kans dat iemand stop en niet snel genoeg van de baan is dan he.
Blijft gewoon erg kut voor je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan