Zondag 14 Oktober - Evaluatie

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
ik ben al bezig jongens 8-) , ik heb mijn infaroodcamera helmdinges opgezet en de vonken vliegen me om de oren hiero :]

zometeen lekker een bakkie koffie pakken bij toine (redbull geziggie) ;)

GROTE koek erbij.... en ff nieuwe kneepads aan mijn schoudershangen want ze zijn versleten :}

nou ff weer een rondje draaien en dan vertel ik straks mijn fantatische ervaringen in de \"follow up\" van deze evalupffffwateenwoordzegie....

ook jullie die nog moeten komen hoelaat was er afgesproken eigenlijk :? ik zal antoine is bellen, want er doet niemand open :( 8-)

en ben net een uur bezig geweest met die zelfontspanner op die K*Tcamera maar ik ben iedere keer te vroeg!!!! dus nou moet ik plat met de duc op de grond gaan hangen en dan maar wachten op die flits, ben benieuwd of ze lukken jongens :) morgen is de hema open dus dan kan ik ze meteen laten ontwikkelen 8-) dan ff opsturen naar mijn neef in goirle (die kan scannen) en dan zal ik ze eens posten.

oh jah ook jullie mogen mijn thread gebruiken om e.e.a. te posten over de stunts die vandaag tentoongesteld zijn door iedereen, ik ben benieuwd :9

;)
 
rico: vergeet die salto die je motor maakte niet te vermelden.
Scary shit btw hoor man.. zomaar effe 10 seconden \"dood\" blijven liggen.. blugh.. niemeer doen!

Max ze fiets is nu ook volledig in de vernieling.. frame verbogen.

Totale balans van een weekendje motor-forum:
rico en max zeker totall loss (de motoren toch) en r1no noujah, dat valt nog af te wachten.
 
rico: vergeet die salto die je motor maakte niet te vermelden.
Scary shit btw hoor man.. zomaar effe 10 seconden \"dood\" blijven liggen.. blugh.. niemeer doen!

Max ze fiets is nu ook volledig in de vernieling.. frame verbogen.

Totale balans van een weekendje motor-forum:
rico en max zeker totall loss (de motoren toch) en r1no noujah, dat valt nog af te wachten.
WTF happened :?
Laat ons niet 1/2 i/h duister, vertel...

Klinkt iig als een nogal schaderijk mf-weekend... |(
 
Frame verbogen? Hoe krijgt ie dat nu weer voorelkaar. Daar was gisteren nog niks van te merken. Of zou zo\'n motor toch niet zijn gemaakt voor zulke stoppies en wheelies.

En rico jammer man ;(
 
Frame verbogen? Hoe krijgt ie dat nu weer voorelkaar. Daar was gisteren nog niks van te merken. Of zou zo\'n motor toch niet zijn gemaakt voor zulke stoppies en wheelies.

En rico jammer man ;(
Gister had max ook al het gevoel dat het ding wat mankeerde a/d achterbrug of het frame... Ding trok wat naar een kant...

Maar nu helemaal krom?
 
Gister had max ook al het gevoel dat het ding wat mankeerde a/d achterbrug of het frame... Ding trok wat naar een kant...

Maar nu helemaal krom?

Mja, toine enzo zeiden toch total loss.. ik praat hun maar na.. ken er zelf niks van.
Maar inderdaad frame achteraan stond scheef geloof\'k dat die gasten zeiden.
 
WTF happened :?
Laat ons niet 1/2 i/h duister, vertel...

Klinkt iig als een nogal schaderijk mf-weekend... |(

Max doet dus stoppie redelijk rechts op de baan. en rico komt er dus met volle snelheid aanvliegen paf achterop max in.
Rico\'s motor doet een voorwaartse salto en komt tegen de muur (betonnen vangrail) tot stilstand.
Max springt direkt recht .. beetje pijn aan rechterheup, maar rico bleef dus echt roeloos liggen. Dan staat ie plots weer recht.. scary shit allemaal al zag ik het achteraf pas op de video die toine had. Maar uiteindelijk leek rico niks ernstigs te hebben (hij stond toch weer op en deed weer gewoon mee).

Da\'s zowat het volledige verhaal denk\'k.
 
Owjah, zo\'n duc monster S4 is best een fijn bakkie..
Die power onderin is echt wel een verschil met zo\'n rmp monster als een gsxr.
Was wel jammer dat de begrenser insloeg op 10500 rpm :+
Ook een keertje een mini wheelie gedaan.. \'t ding had meer power dan\'k verwachte en wipte wat omhoog met voorwiel..
gaaf!

Toine: \'t was kort maar thx kerel! :}
 
Shit hee! Wat een klotezooi...

Nu hoop ik dat Rico all-risk is, en dat die (ook) de schade van Max gaat betalen....die is namelijk niet allrisk verzekerd :(

Foto\'s/filmpjes??

Been HEEL benieuwd!

Maar echt balen dat er (weer) 2 motoren naar de kl#ten zijn zeg! :(
 
redbull man heeft een aantal high speed dingetjes en het ongeluk op tape (helmet cam). Alleen ben\'k niet zeker of redbull man deze dingetjes zelf op pc krijgt. M.a.w. het kan wel eens een tijdje duren eer ie te downen valt.

Foto\'s zijn er verder niet echt getrokken denk\'k.

Vetste actie op video is porky (ik kon gvd maar niet op z\'n nick komen.. zat altijd met piggy in me kop.. scuseer!) :) en redbullman zelf aan érg hoge snelheid die een stilstaande auto (zo leek het althans) :) langs beide kanten voorbij vliegen. Knap :)
 
hehe, ik ken het :)

Ooit een keer met een vriend van me langs een auto gevlogen met 250+...hij over de linkerbaan, ik over vluchtstrook :)

Wel kicken! Maar was een one-time show...beetje aso en link...maar toch leuk! ;)

Nu maar hopen dat alle schade wordt vergoed...echt klote voor Max man! :( 2x de lul in een weekend :(
 
Shit hee! Wat een klotezooi...

Nu hoop ik dat Rico all-risk is, en dat die (ook) de schade van Max gaat betalen....die is namelijk niet allrisk verzekerd :(

Foto\'s/filmpjes??

Been HEEL benieuwd!

Maar echt balen dat er (weer) 2 motoren naar de kl#ten zijn zeg! :(
Idd, Hopelijk is Rico All-risks verzekerd...
Lijkt me nl. dat Rico\'s verzekering Max moet betalen... Maar wie betaalt welke schade bij Max? R1no rijdt/ glijdt gisteren achterin bij Max & Rico vandaag... Hopelijk leidt dit niet tot touwtrekkende verzekeringen...
Allang blij dat iedereen schijnbaar (weer) zonder al te erge persoonlijke verwondingen wegkomt... Rico: Even van de wereld geweest, of gewoon door de schrik even blijven liggen? Als je even niet bij bewustzijn was, zou ik toch effe naar de doc gaan voor een check-up...
 
Volgens mij kan Max het schadeformulier van gister wel verscheuren, en gewoon zeggen dat alle schade die hij heeft is gekomen door het ongeluk van vandaag.

Dan heb je ook geen getouwtrek met welke verzekeraar welke schade moet betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan