zondag 14 oktober ,

super dat je dat kunnen regelen hebt red bull!
als je anders ook een duc 996 staan hebt full risk, ik heb hier ook nog wel een symbolisch bedrag liggen :+ (en mijn reputatie is iets beter dan die van pooh)

is het niet beter dat we gsm-nrs. uitwisselen voor als ik wat later zou zijn/mijn weg niet goed vind,... ik kom ook van ver en wil jullie ook niet ophouden moest er nog wat tussenkomen

hier dus mijn nummer: +32485970341
 
Ik ga niet mee.
Heb kadootje van mijn vriendin gehad, maagonstekking met kans op darmonstekking.
Dus lig de komende dagen op bed.
 
Hey Max volgens mij heb je nog geen mailtje gestuurd. Laat anders ff weten of Mac Donalds A13 Delft ok is? Mijn mail adres thuis heb je of stuur anders ff een sms\'je heb ik meteen je nummer voor als er iets veranderd.
 
;( ze moet ook niet aan je kont zitten!

:j

Pas jij maar op, terwijl jij een rondje baars aan het doen bent.
Zit jou partner alleen met 20 geile mannen, ik sta niet in voor de gevolgen })

Trouwens doe eerst een zacht rondje om te kijken of er geen politie staat, vooral op en naast het viaduct van de A65!!!
 
dus gewoon om te kijken of ik het wel goed heb:

morgen om 11uur bij de zaak van Red Bull in Oisterwijk?

ik hoop dat ik het makkelijk kan vinden. Pooh, misschien kom je uit dezelfde richting dus als je me een stukje kan voorrijden zou anders niet slecht zijn.

kan ik het niet vinden dan bel ik de zaak wel eens ik in Oisterwijk ben

tot morgen!
 
Zoals jullie misschien hier gelezen hebben is er vandaag wat met het lievelingetje (en ik maar denken dat ik dat was :( ) van R1no gebeurd. En nu denkt hij er sterk aan om morgen niet te gaan, ik zal proberen hem om te praten maar vrees het ergste \ '(
 
Koel Pooh!!!! :)

:} to Redbull man!

Ik ben er morgen niet bij, toch iets te ver vanuit Friesland. :)
 
Zoals jullie misschien hier gelezen hebben is er vandaag wat met het lievelingetje (en ik maar denken dat ik dat was :( ) van R1no gebeurd. En nu denkt hij er sterk aan om morgen niet te gaan, ik zal proberen hem om te praten maar vrees het ergste \ '(

tss, ben je z\'n vriendin of wat?
Dan PRAAT je hem niet om! :P

r1no, komaan joh, zal minstens weer paar maand zijn eer\'k op een fiets kan kruipen dus be there.. anders ikke: ;(
 
ik zal helaas morgen niet komen jongens..en dames, ik heb vanmiddag bij het stunten mijn pols toch iets zwaarder verstuikt dan dat ik dacht. Toen ik thuis kwam was ie nl. helemaal dik....ik zal het dus ff rustig aan moeten doen en blijf morgen thuis \ '( ;( ;( |(
 
ik zal helaas morgen niet komen jongens..en dames, ik heb vanmiddag bij het stunten mijn pols toch iets zwaarder verstuikt dan dat ik dacht. Toen ik thuis kwam was ie nl. helemaal dik....ik zal het dus ff rustig aan moeten doen en blijf morgen thuis \ '( ;( ;( |(
Wanneer is dat gebeurd dan Unstable?? Niks gemerkt...
 
Bull, bedankt, we gaan een geweldige dag hebbe zondag :)
ja maar dan moeten jullie niet eerst alles kapot rijden en je eigen blesseren (unstable)
maar goed de koffie staat klaar en max kom je nu ook nog of heb je het nu wel gehad ,en R1no kom op zolang je fiets nog bestuurbaar is moet (niets moet) je gewoon komen ,zou erg jammer zijn als wij jullie er niet bij hebben
see you ,redbull man (die morgen zijn helm cam ook mee neemt dus voor echte gave beelden kan zorgen)
 
ik zal helaas morgen niet komen jongens..en dames, ik heb vanmiddag bij het stunten mijn pols toch iets zwaarder verstuikt dan dat ik dacht. Toen ik thuis kwam was ie nl. helemaal dik....ik zal het dus ff rustig aan moeten doen en blijf morgen thuis \ '( ;( ;( |(
Het zit de R1 piloten vandaag niet mee... \ '(
R1onald is volgens mij als enige R1 rijder er zonder kleerscheuren vanaf gekomen...
Maar aan de positieve kant: Familiebezoek kan iig gewoon doorgaan, Unstable... :P

Kan helaas morgen zelf ook niet... Kan door omstandigheden pas na drieën van huis... |(
Had me er erg op verheugd... \ '(

Voor de forum-vrienden die wel gaan: veel plezier & hou het heel :)
 
We spreken af om 10:00 uur bij plaspoelpolder...dit is tevens voor sander die zn tel niet opneemt
en Bull, ik kom wel...alleen doe wel rustig aan, en moet tijdig weg, maar je zal me zowiezo zien verschijnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan