zondag 14 oktober ,

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
wie kan ik zondag verwachten zodat ik een beetje rekening kan houden met koek en zoopie
we zijn nu al met zeker 4 man uit oisterwijk nu de motor forumers nog
greetzz redbull man
 
wie kan ik zondag verwachten zodat ik een beetje rekening kan houden met koek en zoopie
we zijn nu al met zeker 4 man uit oisterwijk nu de motor forumers nog
greetzz redbull man

Hey Bulleke, had toch al gezegd da\'k er om 11 uur zou zijn (met R6yes) :+
 
Max als jij er bent, zorg ik dat ik er ook ben :P
Neem Raul ook mee... Unstable kwam ook geloof ik maar dan iets later.
 
Als het mooi weer is en ik kan zo vroeg mijn bed uitkruipen dan kom ik ook wel :) . Misschien dat ik nog wat af kan kijken van jullie.
 
zondag hebbik zeeen van tijd....dan bennik er dus ook, alleen nu hopen dat we een beetje redelijk weer hebben. De vooruitzichten waren niet verbijsterend goed...
Ik ben er dus gewoon om 11uur!

Unstable: R1 rood, camera
 
Waar hebben jullie afgesproken met redbull man :? En hoe laat ongeveer ? Ik ga zaterdag uit en dat wordt zeker laat.Dus als het te vroeg is ga ik helaas niet mee.Ik ben verplan om zondag ook nog ff na Ressen te gaan. :)
 
\'k krijg van helldesker zeker een slotje op me moter ;(

[edit]

huh :? :? !! ik mis iets ;) ..... Wat flauw... (wat ik mis..)

als ik jullie een goedemorgen wens ....

[edit]
 
Laatst bewerkt:
ik wil graag meegaan maar dan moet ik eerst weten of het niet te ver is (als iemand zo vriendelijk zou willen zijn een routebeschrijving te posten, ik kom van gent)

ook vraag ik mij af of jullie mij wel meewillen.

je moet niet direct vuurwerk van mij verwachten: mijn eerste kneedown is nog geen feit maar als ik misschien een beetje hulp kan krijgen...

als ik zie met wat voor een kanonnen jullie rijden ben ik misschien maar een blok aan het been want al heb ik een sportieve rijstijl met mijn gs kan ik onmogelijk volgen.
ik zou het ook niet prettig vinden als jullie dan steeds zouden moeten wachten dus laat me weten wat jullie denken!
 
ik wil graag meegaan maar dan moet ik eerst weten of het niet te ver is (als iemand zo vriendelijk zou willen zijn een routebeschrijving te posten, ik kom van gent)

ook vraag ik mij af of jullie mij wel meewillen.

je moet niet direct vuurwerk van mij verwachten: mijn eerste kneedown is nog geen feit maar als ik misschien een beetje hulp kan krijgen...

als ik zie met wat voor een kanonnen jullie rijden ben ik misschien maar een blok aan het been want al heb ik een sportieve rijstijl met mijn gs kan ik onmogelijk volgen.
ik zou het ook niet prettig vinden als jullie dan steeds zouden moeten wachten dus laat me weten wat jullie denken!
Courtesy of Shell Geostar (www.geostar.nl)
Stap Afstand Tijd Richting

--------------------------------------------------------------------------------

1 47.7km 27min. Begin op GENT op de E17, A14 en ga 48 km

--------------------------------------------------------------------------------

2 63.3km 37min. Ga door op de R1 en ga 16 km

--------------------------------------------------------------------------------

3 101.6km 59min. Ga door op de E19 en ga 38 km

--------------------------------------------------------------------------------

4 102.3km 1u 0min. Afslag E19 bij oprit / afrit bij het verkeersbord met \"A58 / A27 naar Breda-Oost / Utrecht / Tilburg\" en ga 700 m

--------------------------------------------------------------------------------

5 128.2km 1u 15min. Ga door op de A58, E312 en ga 26 km

--------------------------------------------------------------------------------

6 133.1km 1u 18min. Ga door op de A65 bij het verkeersbord met \"A65 naar Oisterwijk / \'s-Hertogenbosch / Tilburg 4000-7000\" en ga 5,0 km naar OISTERWIJK
De vernoemde R1 is de weg, je hoeft geen R1 te kopen om mee te doen, hoor :+

Kwam goed uit als voorbeeld... Zoals Redbull in dit of in het vorige topic al zei: er zijn meerdere typen rijders... Niet iedereen gaat alleen maar hard... Gaat om de fun enzo :)

Kaartje (klein en waarschijnlijk van weinig waarde, maar toch):
misc.php
 
wat is er juist gepland?
eerste wat rijden, dan iets eten en dan weer wat rijden :?
en hoeveel km\'s zullen er gereden worden?
 
oisterwijk? Da\'s vlakbij!
grmbl

redbull.. mag\'k eens proefritje? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan