zondag 15 september

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
wie gaat er vandaag in de buurt van amsterdam, maar het mag ook wel een stukje verder zijn, een stukje rijden? Het word mooi weer, er is geen zak op de tv (behalve de F1, maar die is toch al beslist) dus ik heb weer zin om een stukje te gaan crossen.
 
Ik wou eigenlijk zowmeteen ff klaverblad a4/a9 gaan doen , is ook alweer een tijdje geleden ....
 
gaat er niemand de weg op??? Het hoeft natuurlijk niet rond amsterdam te zijn! PPP, de baars, hoevelaken, veenendaal e.d. zijn bekend en erg leuk, dus als hier nog mensen heen gaan, dan roep maar even!
 
is dat Badhoevedorp, ja ik geloof het wel ja, al die andere zijn me te ver weg, ik gewoon hier in de buurt een beetje knallen (lees-> oefenen)
 
Op zondag 15 september 2002 10:42 schreef Johnv het volgende:
;(

wat is er john?

Ik ga trouwens ook alleen maar om te oefenen. Die knie van me gaat toch nog niet aan de grond, omdat ik nog geen leren broek heb. Die komt er wel aan (de knie aan de grond en ook de broek).

Wat voor motor rijd je eigenlijk BYM en hoe laat ben je er ongeveer?
 
Ik ga met een half uurtje vertrekken dnek ik, zo ongeveer plusminus, moet spullen aantrekken, auto uit de garage, motor eruit, auto er weer in, laatste dingen aantrekken, doppen in......

Ik heb een fireblade, die in me icoon om precies te zijn ...
 
ik ga dadelijk douchen, op de fiets naar de stalling om de motor te halen, en dan ben ik er voor het gemak om 12 uur wel. Ik zie je daar dan wel rondjes draaien, en anders rijd ik nog wel even langs de macdonalds bij sloten.
 
ik ga dadelijk douchen, op de fiets naar de stalling om de motor te halen, en dan ben ik er voor het gemak om 12 uur wel. Ik zie je daar dan wel rondjes draaien, en anders rijd ik nog wel even langs de macdonalds bij sloten.
Ik ga vanmiddag ook nog eff zeg het maar waar je wild afspreeken!!
en hoe laat.
.
 
Ik ben alweer thuis, had het na een paar rondjes drukke automobielenshit alweer gezien ......

De volgende keer ga ik s'nachts wel weer rijden, dan heb ik het blad voor mezelf.
 
Ik vertrek over 10 min naar het viaduct bij de Lier, het zal wel weer druk zijn.. en onze vrienden van de zwakke arm staan er ook wel weer denk ik zo.. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan