Zondag 16 maart Zutphen

Rare Kwast

MF veteraan
16 feb 2003
1.260
0
Wie heeft er zin om a.s. zondag in de buurt van Zutphen te :] ? Ik heb als het goed is vrijdag mijn kenteken en zaterdag een plaat *D dus ik wil er graag dit weekend gebruik van maken!!

Afspreken bij het viaduct?

gegroet, Peter
 
Peter wat maak je me nou.......????


Ik ga morgen mijn Bike naar Hyperpro brengen dus heb zondag geen machine....
;( ;(

25kw SLD zal hier zeker van smullen..... en misschien gaat propje ook wel... ???

Misschien dat ik achterop (shit heb ik DAT gezegd.......) mee kan..
 
Ik kommmmm, alleen niet BIJ, maar OP het viaduct ;)

13.00 uur?
 
Peter wat maak je me nou.......????


Ik ga morgen mijn Bike naar Hyperpro brengen dus heb zondag geen machine....
;( ;(

25kw SLD zal hier zeker van smullen..... en misschien gaat propje ook wel... ???

Misschien dat ik achterop (shit heb ik DAT gezegd.......) mee kan..

25kW SLD is niet alleen...! (Petertje is ook nog 25kW) Al gaattie lekker wel harder dan SLD }) Tijntje Titanius, voorzitter van de motorclub, achterop ??? Toch niet bij SLD, of heb je een Deathwisch })

13.00 uur lijkt me een prima plan trouwens.. eens kijken of er nog meer gekken even het milieu komen vergallen *D

gr Peter
 
Wij kunnen niet :( Kinderen en zo....... Fock, wel jammer want het wordt hartstikke mooi weer geloof ik. En ik zit ook nog met die kl*te duim.... :( :(

Volgende keer graag!


CAT
 
25kW SLD is niet alleen...! (Petertje is ook nog 25kW) Al gaattie lekker wel harder dan SLD }) Tijntje Titanius, voorzitter van de motorclub, achterop ??? Toch niet bij SLD, of heb je een Deathwisch })

gr Peter

Deathwisch??? of bedoel je deathwish??? maar anyway (omdat je engels zo mooit vind) ik vind het wel erg ver rijden hoor!!! is toch wel 400 meter!!! jij mag dan sneller zijn peter maar ik wil je wel is in de bochten zien!!!! En die tinus gaat echt niet bij mij achterop met zijn reet van een net niet motorrijder!!!!
 
waar zit dat viadukt,misschien kom ik nog wel ff een uurtje kijken,eind van de middag weer verplichtingen dus het kan geen rit van 400km worden :? :?
 
Rondweg van Zutfun...vlakbij Spittaal ziekenhuis....

Is maar 1 viaduct, dus kan bijna niet missen.

Eén van de Zutfunaren moet maar ff zeggen welke richting je uit moet...
Als ik dat doe eindig je in Timboektoe ofzo |(
 
Deathwisch??? of bedoel je deathwish??? maar anyway (omdat je engels zo mooit vind) ik vind het wel erg ver rijden hoor!!! is toch wel 400 meter!!! jij mag dan sneller zijn peter maar ik wil je wel is in de bochten zien!!!! En die tinus gaat echt niet bij mij achterop met zijn reet van een net niet motorrijder!!!!

Hij kan misschien wel bij mij achterop.. als ie dat wil tenminste, die benen van 1.50m lang opvouwen en geen beugel of handvat te vinden }) })

Wat betreft die bochten moet ik je helaas gelijk geven SLD ;( maar Petertje wil zijn motortje altijd erg graag heel houden.. (en ik ben een mietje trouwens)

Eens kijken of Propje en Mantje nog zin hebben zondag misschien Marcel met zijn 'snelle' Audi??

gr Peter
 
Voor diegenen die van bochtenwerk houden (vanaf Arnhem/Rozendaal naar Zutphen oprit)
16071

 
Terug
Bovenaan Onderaan