Zondag 16 maart Zutphen

Op vrijdag 14 maart 2003 07:55 schreef QuietCool het volgende:
Voor diegenen die van bochtenwerk houden (vanaf Arnhem/Rozendaal naar Zutphen oprit)(Afbeelding)

QuietCool word je toevallig gesponsord door de Postbank..? :z
Dat bultje heet nl. Posbank.. maar mooi kaartje van mijn home-base
(Eerbeek e.o.) :}
 
FF overleggen thuis maar ik denk dat prikkie en zoefzuki ook van de partij zijn!
 
Gelukkig.. :+ kheb mijn kenteken binnen... zo even een plaat halen!!

Tot morgen, :] Peter
 
Effe een kaartje... nou moet iedereen het wel snappen denk ik!! :X

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren een "rondje Zutphen" gedaan, nog even mijn ledematen gestrekt op het viaduct en toen weer verder gereden. Vandaag staat een ritje Route 67 op het programma.
 
Ik ben net weer thuis...bijna wat later...voor de tweede keer deze week 1 of andere zwart-witte sch**thond voor me langs.
Ben nu maar omgekeerd en gezegd dat ze dat beest eens moeten aanlijnen :(
"We zijn met hem bezig zoals u ziet: |( Aanlijnen dat beest!!!

als iemand een artikel weet over een ongeval motorrijder vs hond!!! Please post het ff ;) Dank vast.

Het was gezellie op het duct. Lekker zonnetje erbij en twee pliesiewagens die keurig doorreden :P
Gekke van Dam kwam ook nog langs. Gehavend pak en fiets, zere schouder, maar hij was er :P

Er is vandaag ook feestelijk iets ontmaagd :P Zal zo de foto's uppen.
Nog ff naar de frietboer aan het water geweest. Koelde snel af, dus op was op en terug naar het duct.
Freddy niet alleen een leesbril, maar ook ff ze geheugen opnieuw installeren haha. Frikandel en sleutels :? ;)

Zoefje nog ff 600 erop zetten en je kan je fiets ook horen })

Al met al was het weer een gezellig samenzijn en tot de volgende keer.

Nu de piccies en icoon regelen voor een zeker iemand :P
 
wat fototjes

full


full


full



kwal van de foto,s is kloote maar is omdat ze kleiner dan 100 kb moeten zijn
heb orgineel op me hd staan dus mail doet wonderen
heb ook nog een foto van die duc met gele helm
en groene kawa met blauwe jas mail ff als je foto,s wilt hebben
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben ook benieuwd naar mijn foto's! 't Was kort maar krachtig voor mij!

Na vandaag heb ik trouwens enorm last van shimmy-en (htf schrijf je dat?), ligt dat aan de voorband (Dunlop) waar nu rullen op zitten van de bochtsnelheid (ik heb verdomme de stukken rubber op mijn kuip en radiateur zitten!), of ligt dat ergens anders aan (vering ofzo?)
 
En daar...maar dan achter me, ga ik mijn knietje aan de grond leggen ;)

full
 
Netjes opgesteld, zo met een looppad :P
Het plan is al opgevat om met een pot witte verf lijnen aan te brengen, zodat we mooi in een vak kunnen parkeren :+

full
 
Zoek en gij zult vinden :?

full


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/16331/80df8aa84574eb565d56d9784382a6bf (Dsc00177.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan