Zondag 16 maart Zutphen

Tralala

full
 
Dat waren de besten...

En PPP, het mannetje haha

De poser komt langs op de ACE, huh ACE, ja ACE.
Komt ie zo vast op de MILLE.

Nee hoor...Komt ie op de R6 :? ;)

Om toch even later op de MILLE nog te komen.

Na wassen komt droogrijden en tsja, dan ben je met drie motoren wel ff zoet })
 
Ik ben helemaal ontroerd, snik. ;( Mijn eerste kneedown. Het wordt mijn nieuwe icoontje. Jaaaaaaa. Bedankt voor de te gekke foto's. Oh ja schampie, mail me die foto maar ff van die net niet kneedown.
Ik zit wel elke keer net niet aan de grond he?
Vandaag dus wel en ik schrok wel ff. Het was een geweldige dag.
See you Prikkie.
PS nu nog tot eind mei op mijn pak wachten met de tocht gaten! :9~
 
Ja, Scampie, wil je mij ook even de foto's mailen? Behalve die ene die (voor mij dan) al op de vorige pagina staat?

marc@ismijnnaam.nl
 
ben dr vanmiddag ook een paar x langsgekomen, keb nog naar jullie gezwaaid!!!

vanmorgen om halftwaalf de bocht van Steenderen naar benee legde ik VOOR HET EERST MN KNIE AAN DE GROND..... !!!!!! *D :9~ :P :] 8-) }) HAHAHAAAA !!! H U L D E !!!!!

heeeeeeel fks maar en toen trok ik mn been gauw weer in... per ongeluk.... en dat terwijl ik vrijdag pas mn allereerste leren-broek-met-knee-pads heb aangeschaft....

ow, wat ben ik gelukkig....

Z U C H T
 
ben dr vanmiddag ook een paar x langsgekomen, keb nog naar jullie gezwaaid!!!

vanmorgen om halftwaalf de bocht van Steenderen naar benee legde ik VOOR HET EERST MN KNIE AAN DE GROND..... !!!!!! *D :9~ :P :] 8-) }) HAHAHAAAA !!! H U L D E !!!!!

heeeeeeel fks maar en toen trok ik mn been gauw weer in... per ongeluk.... en dat terwijl ik vrijdag pas mn allereerste leren-broek-met-knee-pads heb aangeschaft....

ow, wat ben ik gelukkig....

Z U C H T
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.........
 
Hee bedankt LCB voor de mooie piccies. Ik zit nog steeds met een big smile (ook achter de computer). *D *D En schampie jammer dat je niet meer in de bocht zat om een mooie actie foto van mij te maken. Waarschijnlijk zat ik nog meters met mijn knie vanaf de grond, maar dan had ik ff kunnen checken hoe ver ik nog moest gaan.
Ik ga er nu trouwens nog steeds vanuit dat het aan het inrijden van mijn motor ligt als iedereen mij voorbij scheurt. Iedereen (inclusief prikkie) staan dan al lang en breed op de viaduct en dan kom ik een keer aankakken. |( Ik hoop dat het nog anders gaat worden, anders moet prikkie echt de hele tijd tokkelen als hij samen met mij rijd. Ik heb er alle vertrouwen in :]
 
Was weer leuk spelen vandaag ,toch maar eens vaker op excursie in zutphen ,nog ff mijn slijtboutje van voetsteun van mijn zx6 ontmaagd ,schrok me wel de pleurus van dat geschraap en kwam toch nie fraai de bocht uit,maar heb ook nog niet zoveel oefen km gemaakt daar,komt nog wel dus....
tot volgende week :] :] :] :] :] :]


oja scampie graag fotoos van groene kawa//blauwe jas ff sturen naar pivo76@hotmail.com en alvast bedankt :} :} :} :}
 
Het Duct-seizoen is weer begonnen... :P

En Ollie, ik heb een donkere en een blonde paardestaart voorbij zien komen. Welke of 1 met kort haar :?

Je was trouwens niet echt de enige die zwaaide/uitbundig zwaaide ;)
Wat een volk op twee wielen op de weg weer })

Edit:
Foutje, ik was in de veronderstelling dat je een vrouw was.
Mannen kunnen ook staart hebben, maar aleeeee hatshikidee :?

Mannen waren in de meerderheid om de 1 of andere vage reden.
Rij volgende keer niet alleen langs, maar stop ook eens ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was weer leuk spelen vandaag ,toch maar eens vaker op excursie in zutphen ,nog ff mijn slijtboutje van voetsteun van mijn zx6 ontmaagd ,schrok me wel de pleurus van dat geschraap en kwam toch nie fraai de bocht uit,maar heb ook nog niet zoveel oefen km gemaakt daar,komt nog wel dus....
tot volgende week :] :] :] :] :] :]


oja scampie graag fotoos van groene kawa//blauwe jas ff sturen naar pivo76@hotmail.com en alvast bedankt :} :} :} :}

Wij hoorden dat geschraap ook, en zagen je vervolgens je bocht verneuken....

Wordt het niet eens tijd voor kneesliders?
 
Ik ben blij dat ik er niet bij was. Aso's. :)

Heb laatst nog wel een keer achter Prikkie gereden trouwens. Kon m'n eigen brommer nauwelijks meer horen :P
 
ben dr vanmiddag ook een paar x langsgekomen, keb nog naar jullie gezwaaid!!!

vanmorgen om halftwaalf de bocht van Steenderen naar benee legde ik VOOR HET EERST MN KNIE AAN DE GROND..... !!!!!! *D :9~ :P :] 8-) }) HAHAHAAAA !!! H U L D E !!!!!

heeeeeeel fks maar en toen trok ik mn been gauw weer in... per ongeluk.... en dat terwijl ik vrijdag pas mn allereerste leren-broek-met-knee-pads heb aangeschaft....

ow, wat ben ik gelukkig....

Z U C H T

He Ollie!! GEFELICITEERD!!! Ben je me voor!!! :(
(tis dat ik geen sliders heb ;) )
 
Het Duct-seizoen is weer begonnen... :P

En Ollie, ik heb een donkere en een blonde paardestaart voorbij zien komen. Welke of 1 met kort haar :?

Je was trouwens niet echt de enige die zwaaide/uitbundig zwaaide ;)
Wat een volk op twee wielen op de weg weer })

Edit:
Foutje, ik was in de veronderstelling dat je een vrouw was.
Mannen kunnen ook staart hebben, maar aleeeee hatshikidee :?


Mannen waren in de meerderheid om de 1 of andere vage reden.
Rij volgende keer niet alleen langs, maar stop ook eens ;)


Ollie een vrouw!!! :)

(Hij rijdt wel als een wijf :X )
 
heb dr wel meer maar dan word topic zo traag


Nou en?? Doe maar hoor, dan heb ik in ieder geval nog een beetje het idee dat ik er bij was! '(

O ja, Prikkie gefelicitaart met je ontmaagding. Zie je wel? Je benen zijn niet te kort. Ik heb jou trouwens wel als enige kunnen ontdekken in geluid...hoe zou dat nou komen?!


CAT
 
Wij hoorden dat geschraap ook, en zagen je vervolgens je bocht verneuken....

Wordt het niet eens tijd voor kneesliders?

zal binnekort ff wat klitteband op mijn lere broek laten zetten,wat deze zomer nog wel een keer nodig(volgende week),of we gaan gelijk voor een nieuw pak
 
Zijn we mekaar wéér misgelopen......


Is maar goed ook, anders had ik ook naast men trekker gelegen zeker als ik jou gezien had :P

Volgende keer zal ik beter mijn best doen goed? Was lekker aan het knutselen aan mijn tank op drie wielen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan