Zondag 17 Maart

na de 2-3 rondje "klaverbladeren" was ik heleemaaal in de waar...??
ik wist echt niet wat er gebeurd!! volgende keer newbies waarschuwen over dergelijke acties. maar wel grappig hoor :)
jammer datde K*T balhooflager stuk is :(

en voor de kawa ONE BIG :}
 
jammer dat het dus niet droog was, want de route die ik had willen rijden...kan je niet verkeerd rijden...

dat is dus een dijk van 15 tot 20 km lang...waar je als een lange sliert achtermekaar tuft...
ik hoop volgende keer op beter weer, en dat we weer afspreken bij de mac :)

trouwens wie was die dame in het blauw met die zxr-400...?? :)
(die mag van mij volgende keer wel weer mee :) :)
ok...enough ik draaf door...
 
Volgende keer moet het anders,30 man splitsen in 5? groepen.(naar snelheid van de rijders(sters) indelen)
Route uitstippelen bij de eerste stop elkaar weer treffen ,lekker bijbabbellen wie er het snelst en dergelijke is geweest en de volgende route rijden.

Route uitstippelen...printen in 30/40 aantal op tankie plakken....en mooi weer bestellen *D

Zoals het vandaag ging is wel gezellig maar werkt voor geen meter............... :(
Het klaverblad rijden met 20 man zoals het vanmiddag ging is gekkenwerk.....toch ;) ......Fastsnappie vond het wel leuk :} ...ikke niet :+ .....snappie wij gaan wel eens echt knallen waar het kan..... :}

De routeplanners kunnen beginnen..........
 
Goed plan R1beest
6 groepen van 6 man/vrouw en dan naar PPP ;) :?
Ik denk dat dat helemaal niet goed gaat :9
Ach kunnen we wel doen maar dan krijgen wij te horen dat we teveel pppkennis hebben i.v.m aan stront rijden van B.V snappieBB,neeeeeee onbekende weggetje's voor de fast boy's.......daar hou ik van.....hmmmmmm,ik neem er nog 1 hikhik....
 
Het klaverblad rijden met 20 man zoals het vanmiddag ging is gekkenwerk.....toch ;) ......Fastsnappie vond het wel leuk :} ...ikke niet :+ .....snappie wij gaan wel eens echt knallen waar het kan..... :}
Was goed te doen vanmiddag... Je was gewoon te snel :+ Als je, net als ik, lekker rustig aan bladert, is er niets aan de hand, af en toe wordt je eens gepasseerd, maar zag van bovenaf een groepje van 7-8 motoren onderaan rijden, terwijl ik bovenaan op dat moment helemaal alleen reed... Met alle ruimte van de wereld... Als er niet zoveel blik had gereden :( Oke, je kon niet voluit gaan, maar dat had met 3 motoren ook niet gekunnen vanwege de enorme toevoer blik...
 
Grote groep, gewoon dijken gaan rijden.

Gewoon de dijk volgen...en niet afslaan...valt de groep vanzelf in kleinere groepjes.

Bij een "echte" afslag ff wachten en weer verder.

Route kijken is nou niet 1 van m'n sterkste punten :)
 
Op zondag 17 maart 2002 19:54 schreef DeGroteMuis het volgende:Nog wel effe een vraagje:
Hoe kan jij zo akelig vlotjes met je ZX-6R de bocht omjagen? Als ik het probeer, wordt de hele achterkant onstabiel... En dan nog loop je duidelijk weg... :} Ik was dus die natte krant achter je op Badhoevedorp... '(

Tips voor een beginner?

Viel nog wel mee hoor de snelheid...... sorry!
Wil best wel een keer de jouw motor proberen om verschil/probleem te bepalen, zag wel dat je achterband niet helemaal spatzuiver was....
En vering afstellen op jouw persoonlijk is ook belangrijk.
Kan ook zijn dat de motor te veel op z´n neus staat.
Heeft de andere zx6r (groene ruitje) het ook?

Ohja, Fastnappie, dame op zxr 400 was met mij meegekomen. En helaas ze heeft al een vriendje......... de berijder van de Suzuki 750 die niet zulke lange wheelies trekt!
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer moet het anders,30 man splitsen in 5? groepen.(naar snelheid van de rijders(sters) indelen)
Route uitstippelen bij de eerste stop elkaar weer treffen ,lekker bijbabbellen wie er het snelst en dergelijke is geweest en de volgende route rijden.

Route uitstippelen...printen in 30/40 aantal op tankie plakken....en mooi weer bestellen *D

Zoals het vandaag ging is wel gezellig maar werkt voor geen meter............... :(
Het klaverblad rijden met 20 man zoals het vanmiddag ging is gekkenwerk.....toch ;) ......Fastsnappie vond het wel leuk :} ...ikke niet :+ .....snappie wij gaan wel eens echt knallen waar het kan..... :}

De routeplanners kunnen beginnen..........

Als je een stuk gaat rijden/toeren is het inderdaad handig, er zijn lui die niet zo hard kunnen en die moeten dan boven hun macht (of ongewenst illegaal) rijden om de rest bij te houden. Lijkt me niet zo verstandig.
 
ik wilde dus een bekende route rijden..dat is een en al dijk...maarja...het begon te plensen...dus dat schoot niet echt op... :(

volgende keer beter hoop ik...dat we wel de route schoorldam kunnen rijden :)

Volgende keer moet het anders,30 man splitsen in 5? groepen.(naar snelheid van de rijders(sters) indelen)
Route uitstippelen bij de eerste stop elkaar weer treffen ,lekker bijbabbellen wie er het snelst en dergelijke is geweest en de volgende route rijden.

Route uitstippelen...printen in 30/40 aantal op tankie plakken....en mooi weer bestellen *D

Zoals het vandaag ging is wel gezellig maar werkt voor geen meter............... :(
Het klaverblad rijden met 20 man zoals het vanmiddag ging is gekkenwerk.....toch ;) ......Fastsnappie vond het wel leuk :} ...ikke niet :+ .....snappie wij gaan wel eens echt knallen waar het kan..... :}

De routeplanners kunnen beginnen..........
 
Het was inderdaad erg nat, m'n leren jas is niet helemaal waterdicht '( en m'n laarzen helemaal niet :( :( . Laarzen staan te drogen op de verwarming en de jas ligt ernaast, zal nog wel ff duren voordat ze weer droog zijn.
In ieder geval nog een paar rondjes klaverblad kunnen rijden met droog wegdek en zonder klpd :) .
 
Zoals meerderen al vastgesteld hebben: Zo'n grote groep is toch lastig coordineren.

Na een paar rondjes klaverblad is het einde zoek. Wanneer stop je?!

Anyway., ik denk dat als het weer wat beter is de animo groter is om door te rijden.

Ikzelf zag het ook niet zo zitten om Amsterdam te verlaten met dit weer maar aangezien ik toch al doorweekt was ben ik nog tot 17:00 in de regen blijven spelen :]

Heb mijn grenzen weer weten te verleggen. Wist niet dat je zo hard een bocht om kon gaan met zoveel water op de weg.
Nog nooit eerder de glimranden van een nieuwe voorband in de regen er af gereden.
Op een industrieterrein lekker lopen hoeken en driften.

Heb toch het idee dat de heren van de KLPD nog even mijn kenteken hebben genoteerd. Ze stonden stil op de vluchtstrook in de bocht en pas toen IK voorbij was reden ze door. Zouden ze dan toch mijn voorwiel de lucht in hebben zien gaan?
Dan zijn ze de enige geweest want mijn naam is H.A.A.S. ;)

Was leuk om zo'n grote groep bij elkaar te zien. Was alleen wat laat en daardoor niet met zovelen kunnen praten.
Volgende keer beter!
 
In de Achterhoek en Twente was het tot een uur of 4 perfect weer. Even naar Motoport Zelhem geweest. Lekker warm, 't leek wel zomer :] Toch maar eens gaan kijken naar een zomerpakkie.

Inderdaad fantatisch weer :) Twee uurtjes in zelhem geweest. Was ernstig warm in mijn motorpakkie. Volgende keer moeten engbers toch iets meer terras buiten zetten :) Op terugweg heb ik mijn binnenvoering vervloekt. Klotsend oksels :P Pas om 4 uur de eerste plaatstelijke druppels :}
 
Op zondag 17 maart 2002 19:54 schreef DeGroteMuis het volgende:Heeft de andere zx6r (groene ruitje) het ook?
Ik heb niks aan mijn vering afgesteld.
Rijdt goed op de klaverbladen en met 2 man veert ie ook goed.
Ik laat hem mooi zo staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan