Zondag 17 Maart

polletje erin gooien....
en dan maar zien.
Ik ga voor klaverblad Hoevenlaken :}
ik zou dan ff een rondje of wat mee kunnen draaien (incl camera) maar ik ga zeker NIET stilstaan op de vluchtstrook....

[edit].... damn... what's in a name... ik vergiste me met bad-HOEVEN-dorp...
 
Laatst bewerkt:
Gelderland Xtreme is zowieso op hoevelaken te vinden vanaf een uurtje of.... ergens 's middags.
})
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat R6yes & gsxRgrl hun kneesliders gaan ontmaagden.
:]
Mits het weer het toelaat ufkorse.
 

misc.php


hmmz, ziet er goed uit lijkt me

Bijlage: weer.jpg
 
geloof er niks van.

Chello weer en verkeer geeft max 9 gr. aan.

gezien het huidige weer lijkt me dat eerder het geval.


Kkkkoud hoor, net als afgelopen zondag.
 
geloof er niks van.

Chello weer en verkeer geeft max 9 gr. aan.

gezien het huidige weer lijkt me dat eerder het geval.


Kkkkoud hoor, net als afgelopen zondag.


Ja, CHELLO ja, ik heb ADSL en dus wordt het lekker weer :+
 
Even als echte nederlander een gulden middenweg voorstellen:
Er zijn een heleboel mensen. Hoe meer mensen op een klaverblad, hoe meer je elkaar in de weg rijd, (hoe meer kans op vallen.)
Als iedereen nou naar het klaverblad gaat wat dichtbij is voor die persoon, zijn er vast nog meer MF-ers te vinden zonder dat er gelijk 100 op hetzelfde klaverblad rondrijden en waarvan de helft van heel ver weg (dat is subjectief, dus kan zowel 2 als 100 km zijn) moet komen.

Oplossing hè? 8-)

PS: gave camera Guz! :}
 
Laatst bewerkt:
Even als echte nederlander een gulden middenweg voorstellen:
Er zijn een heleboel mensen. Hoe meer mensen op een klaverblad, hoe meer je elkaar in de weg rijd, (hoe meer kans op vallen.)
Als iedereen nou naar het klaverblad gaat wat dichtbij is voor die persoon, zijn er vast nog meer MF-ers te vinden zonder dat er gelijk 100 op hetzelfde klaverblad rondrijden en waarvan de helft van heel ver weg (dat is subjectief, dus kan zowel 2 als 100 km zijn) moet komen.

Oplossing hè? 8-)

:}
 
Denk dat het toch lekker klaverblad Heereveen word samen met Revolution. Komt zover ik weet geen visite. Yes!!!
 
Stelletje teringmietjes....nou is het jullie beurt om es een endje te rijden...extreme gelderland wussies.... :+


Ben het helemaal met je eens, denk ook dat als ze 3 rondjes hebben gereden op het klaverblad dat het weer is van "we hebben weer lekker gereden vandaag, is tijd om weer naar huis te gaan"
 
Ben het helemaal met je eens, denk ook dat als ze 3 rondjes hebben gereden op het klaverblad dat het weer is van "we hebben weer lekker gereden vandaag, is tijd om weer naar huis te gaan"

psies, jij begrijpt het ;)
 
Ja, Hale to Maximum!!!

Stelletje mietjes!!! rijden moeten jullie! en Zondag gaan we dus naar a'dam, op het industrieterrein nieuw asfalt van een kilometer lang en GEEN huizen in de WIJDE omtrek!

Anders zijn jullie niet lief :(
 
Ja, Hale to Maximum!!!

Stelletje mietjes!!! rijden moeten jullie! en Zondag gaan we dus naar a'dam, op het industrieterrein nieuw asfalt van een kilometer lang en GEEN huizen in de WIJDE omtrek!

Anders zijn jullie niet lief :(

Adam wordt het? Gezellig. Maar moet ook werken tot een uur of 6 's ochtends denk ik.

Maar alleen op een industrieterein? Damn, dan moet ik toch eens wat andere dingen gaan leren...
 
Ja, Hale to Maximum!!!

Stelletje mietjes!!! rijden moeten jullie! en Zondag gaan we dus naar a'dam, op het industrieterrein nieuw asfalt van een kilometer lang en GEEN huizen in de WIJDE omtrek!

Anders zijn jullie niet lief :(

Op zaterdag 09 maart 2002 09:48 schreef Unstable het volgende:
kijk....zo moet dat!!! meerdere meetingpoints op een dag, voor ieder wat wils! good work guys! (and the few girls we have)

:?
 
Laatst bewerkt:
en Zondag gaan we dus naar a'dam, op het industrieterrein nieuw asfalt van een kilometer lang en GEEN huizen in de WIJDE omtrek!
waar?
weet je, tis haast niet te geleuve... maarre.... amsterdam heeft meerdere industrietereinen....

enne... niet te vroeg, want dan zit ik nog op me trapfiets... (fight the fat in another way)
 
Oké en dan next time, als Klaverblad Apeldoorn klaar is, de mooiste bladen van nederland namelijk rond Apeldoorn/zutphen... })

Apeldoorn wordt voorzien van mooi laagje asfalt zo te zien. Zijn tenminste erg druk bezig om het goed rijdbaar te maken voor motorrijders. Vlakbij carpoolplaats en parkeerterrein, dus wat wil men nog meer? :]

Mooie motoren, whielies, stoppies en knee-downs, in een landelijke omgeving, op de gevoelige plaat, voor eeuwig vastgelegd/t.

Annet, dat is weer mooi gesproken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan