Zondag 17 Maart

Waar gaan we deze Zondag naartoe? :]

Kan de groep nog groter worden?

Ik stel voor Amsterdam :}

Regel jij dan ook iets waar de politie lekker druk mee kan zijn :]
En dus niet met een groep motorrijders
 
Iets centraler als het kan :)
Ik zal kijken of ik zondag tijd heb.
Het zonnetje moet dan natuurlijk wel schijnen.
Het moet geen weer zijn zoals vandaag :(
 
Ik heb vandaag even rond gekeken en bij het havan gebied een doodlopende weg gevonden van +/- 1 km. :}
Daarnaast hebben we dezelfde bochtjes als bij ressen en ook nog een leuke dijkweg route.

ik denk dat de eerst huizen op 5 km afstand zijn.
 
Amsterdam = ok
of wat ik al had gezegd...knooppunt Deil...
Amsterdam=Knoopunt Badhoevedorp, industrieterrein voor wheelys, en de bekende bocht A1/A9 :} dijk durgerdam, en GuZ zal ook genoeg weten :}
 
Als het Deil wordt kom ik ook, thuis wedstrijd :P

als het verder is weet ik het nog niet, nachtdienst dit weekend ;(
 
Amsterdam = ok
of wat ik al had gezegd...knooppunt Deil...
Amsterdam=Knoopunt Badhoevedorp, industrieterrein voor wheelys, en de bekende bocht A1/A9 :} dijk durgerdam, en GuZ zal ook genoeg weten :}

Knooppunt Deil is wel aardig omdat het lekker dichtbij is, maar het is er druk, en hobbels. En de bochten liggen niet echt lekker. Ressen ging veel beter!
 
Knooppunt Deil is wel aardig omdat het lekker dichtbij is, maar het is er druk, en hobbels. En de bochten liggen niet echt lekker. Ressen ging veel beter!

Valt wel mee met de hobbels, heb er weinig last van.

En is de ideale plaats om je kneedowns te oefenen, bochten lopen veel vloeiender als in Ressen.

Dus als je kneedown wilt oefenen Go too Deil.

Unstable is daar ook ontmaagd :P
Ook iemand met een zwarte Blade (kweet nick niet meer).
En vele met hen.
 
Ik zal wel wat gemist hebben maar waarom kan je dat nu nog niet?
Zijn gewoon smoesjes van hem... hij durft gewoon niet. ( krijg je met die laffe honden, Scooby Doo loopt altijd overal voor weg :P }) )

Ik vind Deil niet verkeerd. Kan alleen niet iemand een gijzeling oid opstarten :?
 
Valt wel mee met de hobbels, heb er weinig last van.

En is de ideale plaats om je kneedowns te oefenen, bochten lopen veel vloeiender als in Ressen.

Dus als je kneedown wilt oefenen Go too Deil.

Unstable is daar ook ontmaagd :P
Ook iemand met een zwarte Blade (kweet nick niet meer).
En vele met hen.

Hmmm... Gaan we het opnieuw proberen. :)
 
:} :} Deil :} :}

Voor mij ook thuiswedstrijd, alleen kneedown krijg ik hier toch nog niet voor elkaar.

Misschien iets voor een cursusje knee-downen door de goeroe's. :9~
 
1. Te ver weg
2. Ikke is jarig die dag, beetje lullig voor de visite })
3. Veel plezier! :)

Hoezo lullig voor de visite? Ben 20 maart jarig en mooi dat ik dan de hele dag ga 'scheuren' (voor zover scheuren kan met 34pk) op een Fazer 600 (2002!) met nog 2 anderen })

De visite komt maar 3 dagen later hoor ;)
 
Amsterdam = ok
of wat ik al had gezegd...knooppunt Deil...
Amsterdam=Knoopunt Badhoevedorp, industrieterrein voor wheelys, en de bekende bocht A1/A9 :} dijk durgerdam, en GuZ zal ook genoeg weten :}
mmm, ik zie het niet zitten om als moeder gans een meutes prettig gestoorden te leiden... dat is sowieso vragen om problemen.

Kben sowieso geen grote-groepen-liefhebber.
misc.php

Vandaag wel me bullet-cam getest.... geweeeeeeeeldig.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1669/a8840f59ee54f9a16341de316fb32bc3 (bochie.jpg)​
 
mmm, ik zie het niet zitten om als moeder gans een meutes prettig gestoorden te leiden... dat is sowieso vragen om problemen.

Kben sowieso geen grote-groepen-liefhebber.
misc.php

Vandaag wel me bullet-cam getest.... geweeeeeeeeldig.

Hoe werkt dat?
 
Hoevelaken loopt wel lekker (en is lekker centraal gelegen). Alleen de bocht Apeldoorn-Utrecht is vaak erg druk (wel handig om even te resumeren en er daarna weer tegenaan te gaan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan