Zondag 17 Maart

Het biljart onder de ....... Moet ook nie gekker worden met die jongens uit gelderland :9

Zeg GUZ, kun je misscien wat specs van die camera online gooien? want ik ben ook opzoek naar een bulletcam, en deze geeft wel erg goede kwaliteit?!!!! Dus gaarne wat meer uitleg en SPECS!!

BVD
 
Dit weekend ben ik er nog niet bij maar vanaf volgende week hoop ik vaak aanwezig te zijn bij zulke tochtjes. :] (tenzij ze niet AL te ver van Friesland zijn, geen PPP voor mij voorlopig ;( )

Hoevelaken is idd :9
 
Zeg GUZ, kun je misscien wat specs van die camera online gooien? want ik ben ook opzoek naar een bulletcam, en deze geeft wel erg goede kwaliteit?!!!! Dus gaarne wat meer uitleg en SPECS!!
alles wat je wilt weten vindt je hier
http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm

ik heb een setje gekocht inclusief microfoon en battery-pack voor 105 pond (168 euro, in een winkel in a'dam ben je 225 euro kwijt voor alleen de camera)

het beeld was eigenlijk beter, maar ik was tijdens de testrit (en daar is het een testrit voor) vergeten te controleren of de bulletcam wel horizontaal stond.. op die foto is het wel gecorrigeerd

ingepakt in een oude wielrenhandschoen, met tiewraps onder de koplamp leverde perfecte beelden op. Nu nog een mooiere dempende omhulsel verzinnen en een "voorzetglaasje" tegen opspattend grind. O ja, en voeding vanaf de motor...

ik was verbaasd ver de strakke en trillingsvrije beelden. me motor alle kanten op als je alleen al gas geeft, op de beelden is dat nauwelijks of niet te zien.

ik zal tzt es wat filmpjes posten....
 
Hoevelake centraal?? Opzoutuh...voor de mensen uit het oosten ja...enige centrale zou deil zijn.....en gvd stelletje mietjes...wij komen uit het westen wel naar het ooste, en jullie lope zo te ouwehoere dat het ver is...wussies...


ps. wij=ik, raul, unstable, deamon, gizzmo, sander vermeer, zijn er zowiezo heel vaak bij...
 
guz: zijn dat intressante filmpjes of echt gewoon tests? Kleine intressante filmpjes: mail effe koen.vansweevelt@blackbox.be :)
 
Hoezo lullig voor de visite? Ben 20 maart jarig en mooi dat ik dan de hele dag ga 'scheuren' (voor zover scheuren kan met 34pk) op een Fazer 600 (2002!) met nog 2 anderen })

De visite komt maar 3 dagen later hoor ;)

Die ene middag wil ik er nog wel voor opofferen. Heb toch weekend van donderdag 14/3 tot en met dinsdag 19/3. Ghehehe })

Op woensdag 13 maart 2002 09:04 schreef Revolution het volgende:
Dit weekend ben ik er nog niet bij maar vanaf volgende week hoop ik vaak aanwezig te zijn bij zulke tochtjes. :] (tenzij ze niet AL te ver van Friesland zijn, geen PPP voor mij voorlopig ;( )

Hoevelaken is idd :9

We gaan binnenkort wel eens even klaverblad Heereveen onveilig maken. :)
 
Hoevelake centraal?? Opzoutuh...voor de mensen uit het oosten ja...enige centrale zou deil zijn.....en gvd stelletje mietjes...wij komen uit het westen wel naar het ooste, en jullie lope zo te ouwehoere dat het ver is...wussies...


ps. wij=ik, raul, unstable, deamon, gizzmo, sander vermeer, zijn er zowiezo heel vaak bij...

:^ :(
 
Hoevelake centraal?? Opzoutuh...voor de mensen uit het oosten ja...enige centrale zou deil zijn.....en gvd stelletje mietjes...wij komen uit het westen wel naar het ooste, en jullie lope zo te ouwehoere dat het ver is...wussies...


ps. wij=ik, raul, unstable, deamon, gizzmo, sander vermeer, zijn er zowiezo heel vaak bij...
Gewoon meer gas geven, dan is het allemaal echt niet zover!
 
kom een keer naar Route 67 in Gesscher Duitsland (net over de grens van Winterswijk)
ik kom er regelmatig mf-ers tegen (BZN + Moosman enz.)

check de site www.route67.de ff

erg gezellig met mooi weer ook veel te bekijken

.... of hebben jullie iets tegen duitsland ??
 
Deil vind ik ook prima hoor (maar dan voor later een keer als ik weer een motor heb): mooie grote lussen zonder verrassinkjes. Weet alleen niet meer of daar ook vangrails staan.

Zou eigenlijk een plek zoals Ressen moeten hebben: vlakbij een plek om te parkeren en waarvandaan je wel weer terug kan komen op de snelweg. Mis alleen een kroegje daarbij. Net wat gezelliger (en de politie kan er niets tegen doen).
 
Op woensdag 13 maart 2002 10:53 schreef poohbeer het volgende:Maar euhh.. hoe connect je zoiets nu precies ? op die zwarte connector met 1 pin van je cam?
misc.php

uitleg:
de kabel bij stekkertjes 1-4 zat bij mijn videocamera, a-e bij bulletcam.

1-> 3-weg-stekker, gaat in de videocamera
2-> geluid-in (rechts)
3-> geluid-in (links/mono)
4-> video-in

A-> video-out van bulletcam, gaat dus op 4
B-> voeding (in)
c-> bulletcam
D,E-> verloopkabeltje voor battry-pack of een 9v batterij.
je kan op B ook een 12v accu ansluiten, kzou het niet direct op de motor-accu doen. ik ga nog wat klootviolen om de voeding wel vanaf de motor te trekken, anders vreet het batterijen...

ik heb ook nog een losse microfoon die meesnoept van de voeding en op de witte stekker(3) komt.

 
Laatst bewerkt:
kom een keer naar Route 67 in Gesscher Duitsland (net over de grens van Winterswijk)
ik kom er regelmatig mf-ers tegen (BZN + Moosman enz.)

check de site www.route67.de ff

erg gezellig met mooi weer ook veel te bekijken

.... of hebben jullie iets tegen duitsland ??
:^ Ik rijd ook liever in Duitsland, sterker nog, ik rijd altijd in de buurt van Gescher en Route 67 is onze vaste Kaffeetankstelle. Afgelopen zondag Ressen heeft me gelijk € 86 gekost; kreeg gisteren de prent al binnen. :( :( :( :( :(
 
:^ Ik rijd ook liever in Duitsland, sterker nog, ik rijd altijd in de buurt van Gescher en Route 67 is onze vaste Kaffeetankstelle. Afgelopen zondag Ressen heeft me gelijk € 86 gekost; kreeg gisteren de prent al binnen. :( :( :( :( :(

Uuuhmz....leg es uit van die prent...waarvoor? waar? wie? wanneer? enz enz enz...
 
misc.php

uitleg:
de kabel bij stekkertjes 1-4 zat bij mijn videocamera, a-e bij bulletcam.

1-> 3-weg-stekker, gaat in de videocamera
2-> geluid-in (rechts)
3-> geluid-in (links/mono)
4-> video-in

A-> video-out van bulletcam, gaat dus op 4
B-> voeding (in)
c-> bulletcam
D,E-> verloopkabeltje voor battry-pack of een 9v batterij.
je kan op B ook een 12v accu ansluiten, kzou het niet direct op de motor-accu doen. ik ga nog wat klootviolen om de voeding wel vanaf de motor te trekken, anders vreet het batterijen...

ik heb ook nog een losse microfoon die meesnoept van de voeding en op de witte stekker(3) komt.

En die sluit je gewoon aan op je camcorder??? AV in of zo?
 
Wat dachten jullie van ijsseldijk tussen deventer en zwolle, bij heerde ook nog leuke op en afritten en daarna naar klaver bij apeldoorn.Kun je de mille ook eens horen.
misc.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan