Zondag 17 Maart

waar?
weet je, tis haast niet te geleuve... maarre.... amsterdam heeft meerdere industrietereinen....

enne... niet te vroeg, want dan zit ik nog op me trapfiets... (fight the fat in another way)

Westhaven gebied voorbij Nissan.....
 
Oké en dan next time, als Klaverblad Apeldoorn klaar is, de mooiste bladen van nederland namelijk rond Apeldoorn/zutphen... })

Apeldoorn wordt voorzien van mooi laagje asfalt zo te zien. Zijn tenminste erg druk bezig om het goed rijdbaar te maken voor motorrijders. Vlakbij carpoolplaats en parkeerterrein, dus wat wil men nog meer? :]

Mooie motoren, whielies, stoppies en knee-downs, in een landelijke omgeving, op de gevoelige plaat, voor eeuwig vastgelegd/t.

Annet, dat is weer mooi gesproken :)

Klinkt goed, dan onderweg nog even hoevelaken pakken...

vanaf 3 april (hoop ik) kan ik weer eens gaan kijken en een beetje rustig rondjes toeren. Helaas was de FJR te duur (of mijn Pan te goedkoop :( ) anders had ik er dit weekend misschien al weer bijgezeten.
 
Ja, Hale to Maximum!!!

Stelletje mietjes!!! rijden moeten jullie! en Zondag gaan we dus naar a'dam, op het industrieterrein nieuw asfalt van een kilometer lang en GEEN huizen in de WIJDE omtrek!

Anders zijn jullie niet lief :(
Hmmm, dan ben ik maar niet liev. 1.5 uur 120 rijden over de A2 om daar te komen heb ik weinig trek in. En dan moet ik ook nog 3 hele rondjes rijden. ( terwijl ik er eigelijk maar 2 wil doen.) en dan moet ik weer 1.5 uur terug rijden.

Pfff je denkt toch werkelijk niet dat ik dat ga doen :?
 
Komt Nappie ook nog? Heeft altijd zo'n grote mond dat kneedowns zo makkelijk te leren zijn...laat hem dat maar eens zien ook dan :+ .
 
Hmmm, dan ben ik maar niet liev. 1.5 uur 120 rijden over de A2 om daar te komen heb ik weinig trek in. En dan moet ik ook nog 3 hele rondjes rijden. ( terwijl ik er eigelijk maar 2 wil doen.) en dan moet ik weer 1.5 uur terug rijden.

Pfff je denkt toch werkelijk niet dat ik dat ga doen :?


Yep, just for the fun of it.

Komop helldesker, je bent nog niet getrouwd dus nou eens gek nu het nog kan en mag :+

Moet je nu eens kijken met hoeveel man je kunt rijden, dat is toch geweldig.
In the old days, stonden we maar met zijn 2en op een carpoolplaats bij Moergestel om op weg te gaan naar Poohbeer. Dat was pas triest maar toch we deden het!

Daarom stel je niet aan, en GO FOR IT !
for old time sakes.

:]
 
Hmmm, dan ben ik maar niet liev. 1.5 uur 120 rijden over de A2 om daar te komen heb ik weinig trek in. En dan moet ik ook nog 3 hele rondjes rijden. ( terwijl ik er eigelijk maar 2 wil doen.) en dan moet ik weer 1.5 uur terug rijden.

Pfff je denkt toch werkelijk niet dat ik dat ga doen :?
Lieve schat :P
Denk je dat de route Amterdam-Tilburg korter is als Tilburg-Amsterdam? Of dat ik minder km's rijd als ik van PPP daarheen kom, dan dat jij van daar naar PPP zou rijdne? :? En toch rijden wij die route wel....
 
Yep, just for the fun of it.

Komop helldesker, je bent nog niet getrouwd dus nou eens gek nu het nog kan en mag :+

Moet je nu eens kijken met hoeveel man je kunt rijden, dat is toch geweldig.
In the old days, stonden we maar met zijn 2en op een carpoolplaats bij Moergestel om op weg te gaan naar Poohbeer. Dat was pas triest maar toch we deden het!

Daarom stel je niet aan, en GO FOR IT !
for old time sakes.

:]
Op donderdag 14 maart 2002 09:16 schreef Maximum het volgende:Lieve schat :P
Denk je dat de route Amterdam-Tilburg korter is als Tilburg-Amsterdam? Of dat ik minder km's rijd als ik van PPP daarheen kom, dan dat jij van daar naar PPP zou rijdne? :? En toch rijden wij die route wel....
Wel mooi, toch twee 'serieuze' reacties gehad op mijn onzin verhaaltje :P

Natuurlijk ben ik er gewoon bij. Kga zelfs proberen wat anderen mee te slepen...
 
Stelletje teringmietjes....nou is het jullie beurt om es een endje te rijden...extreme gelderland wussies.... :+

Eeuh, Veenedaal is voor mij ook een gods eind rijden, Maxima
doublefinger.gif
 
Wel mooi, toch twee 'serieuze' reacties gehad op mijn onzin verhaaltje :P

Natuurlijk ben ik er gewoon bij. Kga zelfs proberen wat anderen mee te slepen...

Okay U got me :(

MMM mij huisgenoot krijgt vrijdag zijn r6 en gaat vrijdagavond op vakantie.
Hoop dat ie de sleutel niet verstopt })

[zielig mode]

Een r6 in de schuur hebben staan, maar je mag er niet aankomen.

[/zielig mode]
 
Je kan ook netjes vragen of je er op mag rijden? :P

Man ik heb al gesmeekt en dat werkt niet.

Hij heeft een goed geheugen en hij weet hoe ik met mijn eigen motor omging.
Blijkbaar is het niet normaal 3 achterbanden te verslijten in 13.000 km's.

Zalwel eens een keer wat burnout footage posten.
 
Man ik heb al gesmeekt en dat werkt niet.

Hij heeft een goed geheugen en hij weet hoe ik met mijn eigen motor omging.
Blijkbaar is het niet normaal 3 achterbanden te verslijten in 13.000 km's.

Zalwel eens een keer wat burnout footage posten.
Vergeet niet de tellerbedrading los te halen als je 'm "leent". ;)
 
Hoor net dat m'n vrouw misschien zondag middag moet werken :(

Ze moet voortaan ook maar eens eerst op het forum kijken ;( Bij WIWTD

Als ze toch niet gaat, kom ik.

Anders misschien ook met de DAF :P als ik dat ding al heb dan :(

Is er in ieder geval een BEZEMWAGEN :9
 
Man ik heb al gesmeekt en dat werkt niet.

Hij heeft een goed geheugen en hij weet hoe ik met mijn eigen motor omging.
Blijkbaar is het niet normaal 3 achterbanden te verslijten in 13.000 km's.

Zalwel eens een keer wat burnout footage posten.


nee, das idd niet normaal, moet toch minstens 4 banden in 12.000 km opstoken.
Enne burn outs tellen niet mee. ;) ;) ;)
 
Hoor net dat m'n vrouw misschien zondag middag moet werken :(

Ze moet voortaan ook maar eens eerst op het forum kijken ;( Bij WIWTD

Als ze toch niet gaat, kom ik.

Anders misschien ook met de DAF :P als ik dat ding al heb dan :(

Is er in ieder geval een BEZEMWAGEN :9

Komt ie dan ook in de kleuren van MF, met reclame en tekst erop en zo, en oranje zwaailicht, met de tekst voor en achter 'Bezemwagen'?
 
ik heb wel af en toe een witte volgwagen met blauw/oranje strepen en blauwe zwaailampen, is dat hetzelfde?????

Zijn er ook soms in een twee wielige uitvoering
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan