Zondag 17 Maart

Ik ben er ook, vorige keer gekeken hoe het moet (wheelies, kneedowns en stoppies dus) en ik ben heden ten dagen van zin een en ander eens aan een praktische test te onderwerpen. :P
 
;( ;( ;( :( SHIPS m'n moeder wordt op de 17-de 72 jaar cpl vergeten! Denk dak deze ÓÓK over moet slaan, of is de planning laat in de morgen vroeg in de middag???
KÁN ik misschien nog ff kome!?
 
Laatst bewerkt:
als ik die mf-wheelie-filmpjes goed gezien heb, kunnen ze inderdaad nog wat van jou leren Dennis ;)

ik trouwens ook ....
orangerolleyes.gif

Wie zegt dat ik dat ben... :?
Je moet toch wat op een Bandit 1200.

tsja...beetje sparren is nooit weg.
Misschien even het circuitje rijden?
Jammer dat het niet volgende week is.
Dan de nwe TDM om te testen.
 
;( ;( ;( :( SHIPS m'n moeder wordt op de 17-de 72 jaar cpl vergeten! Denk dak deze ÓÓK over moet slaan, of is de planning laat in de morgen vroeg in de middag???
KÁN ik misschien nog ff kome!?
Smoesjes, je gaat gewoon mee zondag. Kga niet dat pokke eind in me 1tje rijden.
 
Op donderdag 14 maart 2002 14:17 schreef Dennis Sol het volgende:Wie zegt dat ik dat ben... :?
Je moet toch wat op een Bandit 1200.

tsja...beetje sparren is nooit weg.
Misschien even het circuitje rijden?
LEZEN dennis.... ;)
ik heb het over de MOTOR-FORUM-WHEELIE-FILMPIES...
en die vergelijk ik met wat ik jou "live" heb zien doen...

circuitje rijden?
hehehe... je wilt dat ze meteen die R1's gaan inruilen? Zou leuk zijn als bimota-arie het ze zou kunnen laten zien hoe het moet op een "superbike" :}
 
Op donderdag 14 maart 2002 14:20 schreef HELLdesker het volgende:Smoesjes, je gaat gewoon mee zondag. Kga niet dat pokke eind in me 1tje rijden.

Niet in je 1tje maar Op je R1 EN ik ga mee, net ff gebeld, is de hele middag EN ik "mag" nakomen :} :} :}

:] :] :] })
 
LEZEN dennis.... ;)
ik heb het over de MOTOR-FORUM-WHEELIE-FILMPIES...
en die vergelijk ik met wat ik jou "live" heb zien doen...

circuitje rijden?
hehehe... je wilt dat ze meteen die R1's gaan inruilen? Zou leuk zijn als bimota-arie het ze zou kunnen laten zien hoe het moet op een "superbike" :}


Oke...zal wat zorgvuldiger lezen.
Dacht dat je het over het mijn MM-filmpje had, sjorry. Je hebt het over MF-filmpjes van anderen... Niet interessant joh. ;)

Jaha, BIMOTA-ARIE rules the circuit!!! :} :}
Pols jij even oftie ook komt.

En "live" is het altijd makkelijker dan op film...dat weet je toch.
 
Nou simpel, hoe jij met een brom.. ehh Supermotard een Supersport wegrijdt natuurlijk. })
tja, kan niet beloven dat het me altijd lukt, kgeef supersports uiterraard ook nog wel wat credits.

ons "circuitje" is niet bepaald supersport vriendelijk, maar de genoemde bimota piloot deert het niet en glijdt iedere haakse bocht in en uit en maakt het mij moeilijk... en dat heb ik niet eerder gezien (hij legt dan ook zo'n beetje al zijn motoren plat, maar dat terzijde)
 
Ken joe ook glijdend / driftend de bocht door.

Dat wil ik zien, daarom kijk ik naar de wedstrijden, ik wil het nu weleens met een straat Motard zien. }) live...

Komt alleen niet zo vaak op TV ;(
 
Ken joe ook glijdend / driftend de bocht door.

Dat wil ik zien, daarom kijk ik naar de wedstrijden, ik wil het nu weleens met een straat Motard zien. }) live...

Komt alleen niet zo vaak op TV ;(
kunnen de r1 piloten dat dan ook, a la haga en mccoy? (al zijn dat meer powerslides)

ik kan het niet, en ben dat niet van plan te oefenen op me duke.... van de mensen die het wel kunnen weet ik dat je het leert met veel vallen... daar is de duke net iets teveel wegmotor voor.

kijk anders hier: http://irt.slu.se/tomk/sm/index.en.html
 
Laatst bewerkt:
kunnen de r1 piloten dat dan ook, a la haga en mccoy? (al zijn dat meer powerslides)

ik kan het niet, en ben dat niet van plan te oefenen op me duke.... van de mensen die het wel kunnen weet ik dat je het leert met veel vallen... daar is de duke net iets teveel wegmotor voor.

kijk anders hier: http://irt.slu.se/tomk/sm/index.en.html

Maar is het niet zo dat een SM gewoon een ander doel heeft dan een SS?

Ik bedoel men zit hier wil heen en weer te 'pissen' om in de termen te blijven, maar is dat niet appels met peren vergelijken?
 
Even voor de mensen die een supersport rijden....


Als ik jullie was zou ik maar erg uitkijken met het uitdagen van GuZ...

That's all I say... :)
 
Maar is het niet zo dat een SM gewoon een ander doel heeft dan een SS?

Ik bedoel men zit hier wil heen en weer te 'pissen' om in de termen te blijven, maar is dat niet appels met peren vergelijken?
ik vergelijk geen peren met appels....

ik rij met een road-going-version van een SM... daar zou je heel gek mee kunnen doen....

een R1/996 etc zijn road-going-versions van superbikes.... en die zie ik op teevee ook hele andere dingen doen dan de kanonnen op de straat...

en rear-wheel-sliding is echt heel moeilijk te leren.... kneedown is daar een heeeeeeeel zacht gekookt eitje bij....
 
ik vergelijk geen peren met appels....

ik rij met een road-going-version van een SM... daar zou je heel gek mee kunnen doen....

een R1/996 etc zijn road-going-versions van superbikes.... en die zie ik op teevee ook hele andere dingen doen dan de kanonnen op de straat...

en rear-wheel-sliding is echt heel moeilijk te leren.... kneedown is daar een heeeeeeeel zacht gekookt eitje bij....

Dat geloof ik best! Maar is het niet zo dat een SM niet iets andere kwaliteiten heeft dan een SS?
 
Terug
Bovenaan Onderaan