Zondag 17 Maart

Dat geloof ik best! Maar is het niet zo dat een SM niet iets andere kwaliteiten heeft dan een SS?
uiterraard, je hebt toch wel eens sm-videos gezien?

maar ik reageer alleen op de verwachting dat een sm-piloot overal op een bocht aan komt glijden....

wishfull thinking.... for me that is '(
ik rij nog veel te "netjes"
 
Max weet je nog die Mac waar wij laatst waren voorbij knooppunt badhoevedorp(sloten),laten we daar afspreken.. 12.30?
 
Laatst bewerkt:
Mensen ik begrijp dat het definitief Amsterdam wordt :} , mag ik voorstellen om af te spreken bij de macdonalds te sloterdijk?? of gaat er afgesproken worden op badhoevedorp???
 
Mensen ik begrijp dat het definitief Amsterdam wordt :} , mag ik voorstellen om af te spreken bij de macdonalds te sloterdijk?? of gaat er afgesproken worden op badhoevedorp???

Nou afspreken bij de mac bij sloterdijk wordt erg moeilijk, want die mac staat er niet meer!!
 
Nou afspreken bij de mac bij sloterdijk wordt erg moeilijk, want die mac staat er niet meer!!
klopt, die staat midden in ons "circuit-gebied", maar het zag er daar heel erg braak uit de laatste tijd.

misc.php


als jullie gaan klaverjakkeren, is een goed afspreekpunt mischien het tankstation bij afslag sloten....

Bijlage: badhoevendorp.gif
 
We spreken af bij de MacDonalds bij afslag S102...is de eerste afslag op de ring uit mn hoofd...lijkt me het handigst...die was vorige week nog open...

Uhhmz....Voor de mensen komend van de A4...rechtdoor de ring op en afslag S102 nemen...als je de afrit oprijdt zie je rechts al de grote gele M van jawel, de mac....en mensen vanaf de A2...de A9 op richting haarlem, vervolgens richting LWD/Zaandam, en ook jullie mogen afslag S102 pakken :P en OOK jullie zullen een grote gele M zien....gekke wereld ook he :P


ps. don't shoot me als het S102 niet is...maar volgens mij wel...kijk strax wel ff :)


edit: ff 3 woorden weggehaald, is dus nog net geen A10...
 
Laatst bewerkt:
gewoon het kaartje van GUZ aanhouden dus, want de MCdonalds zit ff eerder IN de bocht voor het benzinestation.

Afslag Sloten op de A4, NIET op de A10. (maarja, dat zie je vanzelf want je zit goed als je de gele M ziet.. :) )00
 
Hoelaat moeten we nou bij de Mac op strand Horst zijn, wKJ? Daarna door naar hoevelaken toch?
:? :?
 
Hoelaat moeten we nou bij de Mac op strand Horst zijn, wKJ? Daarna door naar hoevelaken toch?
:? :?

Jups, hoevelaken het biljart onder de klaverbalden :)

Ik weet niet hoelaat... net als vorige keer? uurtje of 12 bij de Mac???
 
Op vrijdag 15 maart 2002 10:55 schreef wKJ het volgende:Jups, hoevelaken het biljart onder de klaverbalden :)

Misschien een idee, om de vering wat te verstellen, zodat andere klaverbladen ook op een biljart lijken. }) })
 
klopt, die staat midden in ons "circuit-gebied", maar het zag er daar heel erg braak uit de laatste tijd.

misc.php

ooh ja, voor de mensen die het niet weten de afritten zijn voor 80% tweebaans dus je kunt auto's dus inhallen!!!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan