Zondag 17 Oktober, toertochtje vanuit Delft

Nou als het net zulk weer is als vandaag, kom ik samen met banditstreetfighter wel even een bijdrage doen voor het clubhuis. :]

Oh en als het wat minder is en het is droog, komen we ook *D
 
bedankt voor je welkom ,helaas kan ik niet mee heb afspraak met man die mij gaat bij werken ( :+ mijn tattoo wel te verstaan)
Maar ik zal mooi weer voor jullie bestellen
 
Ik kom ook wel effe een stukkie toeren.

Is die "oom agent" (in opleiding?) van 25 september ook weer aanwezig en inmiddels weer nuchter?
 
op zich wel een optie om er meteen weer een feestje aan vast te knopen 8-)


Fuck kennende zal ie met z'n "grapjes" ons wel weer over fietspaden sturen, trapje af, zandweggetje, stukje gras, door het winkelcentrum en weer terug op de route :+


Dus ik moet met de SM komen ipv de R1??????
 
Ik kom ook wel effe een stukkie toeren.

Is die "oom agent" (in opleiding?) van 25 september ook weer aanwezig en inmiddels weer nuchter?
Ik quote mezelf maar even.

Er komt een 1 bij: MAART78.

Ik geef hem maar even op, want hij kan soms een beetje vergeetachtig zijn.
Eén ding weet ik wel: dat ik hem zondagmorgen (vroeg) ga ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook wel effe een stukkie toeren.

Is die "oom agent" (in opleiding?) van 25 september ook weer aanwezig en inmiddels weer nuchter?

hij leefde wel weer 's ochtends :+

Denk niet dat ie erbij is aangezien ie geen motorrbw heeft :P
 
Door maart78 op 15-10-2004 23:10
zoiets heet aldzeimer fred
kwam jij langsdan
Ik KWAM niet langs, maar ik KOM zondagmorgen, en niet LANGS, maar bij je binnen. Ik hoop dat je wakker bent.

Door maart78 op 15-10-2004 23:13
ojah voor ik het vergeet, ik ga ook mee
Dat is pas échte Altzheimer, Maart(en)!!! Gelukkig had je het zelf door binnen 3 minuten.
 
Laatst bewerkt:
hij leefde wel weer 's ochtends :+

Denk niet dat ie erbij is aangezien ie geen motorrbw heeft :P
Meestal houd een agent een burger in de gaten. Nu was het toch omgekeerd. De burgers hielden de agent in de gaten.

Wij hebben tot 7.00 uur 's morgens naast hem gezeten om te controleren of alles wel goed zou gaan. Wij moetsen 2 uur later (9.00 uur) weer op voor een toerrit in Veldhoven.

Misschien kan hij nu, als tegenprestatie, alle deelnemers bij de Rotterdamseweg de weg wijzen naar het clubhuis. Het motorhome is niet direct zichtbaar vanaf de openbare weg.
 
ik kom niet aangezien ik
1 uhh niet nuchter ben. (maar goed dat was 25sep ook het geval ;)
2. ik bezoek krijg van HMM
3. stappen gezien mijn grote voorraar muntjes goedkoper is dan naar delft toe te komen
4. het weer is niet echt toppie nu
5. ik wil komende week naar de rai heb daar geld voor nodig.

zo das genoeg redenen
en omdat fuck de route heeft uit gezet ;)
 
ik kom niet aangezien ik
1 uhh niet nuchter ben. (maar goed dat was 25sep ook het geval ;)
2. ik bezoek krijg van HMM
3. stappen gezien mijn grote voorraar muntjes goedkoper is dan naar delft toe te komen
4. het weer is niet echt toppie nu
5. ik wil komende week naar de rai heb daar geld voor nodig.

zo das genoeg redenen
en omdat fuck de route heeft uit gezet ;)

Reden 2 is acceptabel. :P
Die laatste noot kan jij nog niks van zeggen omdat je nog nooit een ritje heb beleefd van mij (idd mijn ritjes rij je niet, die bleef je) :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan