Zondag 17 Oktober, toertochtje vanuit Delft

Fuck Het Milieu

MF veteraan
2 jun 2003
14.239
38
Schiedam
Beste allemaal,

zondag 17 oktober is er een toertje van 180km die vanuit uit Delft richting Ijmuiden gaat.

Bla bla bla..... hier staat dan dat de route zo mooi is enz. enz. :r . enfin je kent het wel.....bla bla bla.

Je kan voor deze rit nog lekker ouderwets inschrijven en een klein beetje betalen ook, waar de motorclub dan weer errug blij mee is :} .
Daardoor kan je weer een prijsje te winnen bij de KNMV.
niet dat ik ooit wat gewonnen heb bij ze ;)

int kort:

wat:.....KAKO-rit (180 Km)
waar:....MC Royal Delft
.........Rotterdamseweg 202
.........2628 AS Delft
wanneer:.zondag 17 oktober 2004
.........vanaf 09:00u tot 13:00u inschrijven

O ja, ik moet hem nog uitzetten en er zullen nog wel een paar grapjes in de route komen dus })
 
Beste allemaal,

zondag 17 oktober is er een toertje van 180km die vanuit uit Delft richting Ijmuiden gaat.

Bla bla bla..... hier staat dan dat de route zo mooi is enz. enz. :r . enfin je kent het wel.....bla bla bla.

Je kan voor deze rit nog lekker ouderwets inschrijven en een klein beetje betalen ook, waar de motorclub dan weer errug blij mee is :} .
Daardoor kan je weer een prijsje te winnen bij de KNMV.
niet dat ik ooit wat gewonnen heb bij ze ;)

int kort:

wat:.....KAKO-rit (180 Km)
waar:....MC Royal Delft
.........Rotterdamseweg 202
.........2628 AS Delft
wanneer:.zondag 17 oktober 2004
.........vanaf 09:00u tot 13:00u inschrijven

O ja, ik moet hem nog uitzetten en er zullen nog wel een paar grapjes in de route komen dus })

Ja leuk, is kijken hoe dat gaat
 
Gezien het animo lijkt het erop dat je voorrijder, deelnemer en rode lantaarndrager wordt en dat allemaal tegelijk. ;)
 
hmm ik hou hem ff in mijn achterhoofd is afhankelijk van het weer ga niet eerst 200 en een beetje kilometers rijden om dan nog weer is 180km verkleumd te rijden.

maar ja gek genoeg ben ik er wel voor om dat te doen :+
 
oei, er komt er eentje ;) ( ik zal tegen de bar zeggen dat ze de koffie kunnen gaan inkopen)

Zelf ben ik die dag op het strand tussen Noordwijk en Scheveningen met de motor.
 
ik drink geen koffie ik drink brut :+

op zich wel een optie om er meteen weer een feestje aan vast te knopen 8-)


Fuck kennende zal ie met z'n "grapjes" ons wel weer over fietspaden sturen, trapje af, zandweggetje, stukje gras, door het winkelcentrum en weer terug op de route :+
 
Hm...dan komt er van rijden weinach terecht B| Of eerst rijden en dan Brut! *D Maarre Fuck, voorzover ik 't nu kan bekijken zou ik kunnen! ;) Koffie!!!

P.S.: Waar staat KAKO ook alweer voor :? ..en hebbie nou al inschrijfformulieren! :(

:+
KaKo is KalfsKoppen
Inschrijven is op het clubhuis zelf t.o. de bar :P

Wat die BRUT betreft dat was 1-malig en alleen buiten het clubhuus verkrijgbaar ;)
 
Laatst bewerkt:
KaKo is KalfsKoppen
Inschrijven is op het clubhuis zelf t.o. de bar :P

Wat die BRUT betreft dat was 1-malig en alleen buiten het clubhuus verkrijgbaar ;)
KalfsKoppen! :? Da's toch een carnavalsvereniging :? Gaan we verkleed rijden :] :+
Dat van die inschrijving weet ik..heb ooit eens een 500km rit van ze gereden ;)

..jammer van die BRUT..ben benieuwd wat de volgende aanbieding wordt :P ..
 
Uit 'betrouwbare bron' weet ik dat de rit zo'n 172km is..kom op M-F'ers! Maak Fuck blij :P en kom de 17de een leuke 'herfstrit' rijden..wie weet hoe het afloopt :? Eh, na de rit bedoel ik! :9
 
Op zondag 03 oktober 2004 00:49 schreef Arckira het volgende:Uit 'betrouwbare bron' weet ik dat de rit zo'n 172km is..kom op M-F'ers! Maak Fuck blij :P en kom de 17de een leuke 'herfstrit' rijden..wie weet hoe het afloopt :? Eh, na de rit bedoel ik! :9

Eh de motor club zAl blijer zijn.
Maar de 1e 35 deelnemers zijn er al.

ow en om met die andere kale kinderlokker te spreken van RTL4, Frits Wester, betrouwbare èn anonieme bron ;)
 
Laatst bewerkt:
En dan verwacht je ook nog dat ik erover nadenk of ik mee ga rijden? :?
Waarbij jij ook nog degene bent die de rit gaat bedenken??? B|



Oké, ik zal erover nadenken :P




:+


Hee jij was laatst errug dicht in de buurt van Delft met onze verjaardagen.
We konden je ruiken, maar ff langs wippen?? nee :(

:+
 
Nee, de rit is zijspan vriendelijk uitgezet.
En er zit 1 zeer mega flauw grapje in en als je die mist, mis je ook het restaurant ;)
 
Ja, ik weet niet hoe het komt, maar er zijn ineens al 53 mensen die deze rit willen rijden én (nog) niet 1tje van/via MF.
Internet, werpt toch zijn vruchten af.
Benieuwd hoe het de 17e wordt
 
Tja helaas, het leuke is: ik werk direct naast/onder MC Royal
de pest is: ik zie dit topic nu pas en heb al andere plannen
 
Ik zie het topic ook nu pas, maar voor zover ik weet heb ik niets te doen die dag.
Dus de kans is groot dat ik ook kom. :)

Moet je je trouwens nog van te voren inschrijven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan