Zondag 18 Mei 2008: 593 en ½ bochtentour editie 4

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
Zondag 18 mei 2008 gaan we weer bochtjes pikken in de Ardennen en de Hoge Venen. We hebben dit jaar weer een nieuwe route met nog meer mooie bochten! We vertrekken 10.00u vanaf de MC Drive Veldhoven (Eindhoven), vanwaar we over de snelweg naar Luik rijden. Vanaf daar gaan we over secundaire wegen waar de ene na de andere bocht je tracteert op stuurplezier en een mooi en gevarieerd uitzicht.

Ook niet-leden zijn van harte welkom om deze tourtocht gratis mee te rijden. Agelopen jaren waren er ook altijd wat luitjes van het M-F aanwezig die aangaven volgend jaar weer van de partij te willen zijn. So CU soon ;-)

Voor leden van MotorVision zijn voorrijders aanwezig. Niet leden kunnen de rit in een eigen groep rijden, op eigen gelegenheid rijden, of kunnen voor zover mogelijk aanhaken bij groepen met een MotorVision voorrijder. Laat het ons daarom ff weten als je met een groep van ons mee wilt rijden. Dan kunnen we proberen daar bij het indelen van de groepen rekening mee te houden. Doe dit door een mailtje te sturen naar naar
mail_motorvision.gif
.
De groepjes van MotorVision rijden redelijk door. Als je op je gemakje wilt toeren dan zal aanhaken bij een van deze groepjes niet mogelijk zijn.

We gaan er van uit dat iedereen zelf de routebeschrijving heeft uitgeprint.

Door mee te rijden ga je akkoord met de voor onze activiteiten geldende algemene voorwaarden. Dat houdt voornamelijk in dat deelname voor eigen risico is en dat wij nergens aansprakelijk voor kunnen worden gesteld.

>>> De route en de overige informatie kun je op de website vinden.
 
Laatst bewerkt:
Op de dag van de megameeting. :/
Misschien leuk voor Limburgers die bochtjes willen rijden ipv de snelweg naar Veenendaal.
 
Op de dag van de megameeting. :/
Misschien leuk voor Limburgers die bochtjes willen rijden ipv de snelweg naar Veenendaal.

Tja, die datum hebben we al eind vorig jaar vastgelegd. Als we toen hadden geweten dat er 18 mei ook een megameeting zou zijn dan hadden we het wel naar een andere datum verschoven.
...bochtjes pikken of snelweg...moeilijk kiezen
Maar kan snappen dat vaste M-F gasten dan toch voor de megameeting kiezen.
Gelukkig hebben we 22 juni weer een leuk ritje. De 777 bchtenrour rond de Rursee.
Die zal ik ook maar ff op WIWTD kalender melden.
 
Tja, die datum hebben we al eind vorig jaar vastgelegd. Als we toen hadden geweten dat er 18 mei ook een megameeting zou zijn dan hadden we het wel naar een andere datum verschoven.
...bochtjes pikken of snelweg...moeilijk kiezen
Maar kan snappen dat vaste M-F gasten dan toch voor de megameeting kiezen.
Gelukkig hebben we 22 juni weer een leuk ritje. De 777 bchtenrour rond de Rursee.
Die zal ik ook maar ff op WIWTD kalender melden.


Je bent nooit te laat om de datum te verschuiven.. Immers ben je nu nog bijna een maand van te voren.

En ik zag dat er nu wel 3 leden + 3 niet-leden zich aangemeld hadden.
Dus dat valt op zich best wel tegen. En is dus makkelijk te verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Je bent nooit te laat om de datum te verschuiven.. Immers ben je nu nog bijna een maand van te voren.

En ik zag dat er nu wel 3 leden + 3 niet-leden zich aangemeld hadden.
Dus dat valt op zich best wel tegen. En is dus makkelijk te verplaatsen.

6 motoren dus. Dat is meer dan genoeg voor in ieder geval 1 groepje en het zijn er al wel een paar meer. Ik wed dat het uiteindelijk minimaal 15 motoren gaat worden. Meer is leuk, maar hoeft niet. We delen het op in kleine groepjes, zodat je op een verantwoorde manier een beetje door kunt rijden, zonder dat de groep de hele tijd uit elkaar valt en je na het inhalen de hele tijd op de rest van de groep moet wachten. Niet dat dat zo erg is. Maar als de groep groot is moet je dan wel heel vaak op elkaar wachten.

Datum verschuiven is voor ons geen optie. Wij gaan bochtjes pikken in de Ardennen en de Eifel.

Enne er is een soort van extra datum. 22 juni gaan we een rondje Rursee rijden (de 777 bochtentour).
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee!

Een vriend van me wil waarschijnlijk ook mee, maar dat weet ik nog niet zeker.

We zijn (nog) geen lid van Motorvision

Groeten, Eric
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee!

Een vriend van me wil waarschijnlijk ook mee, maar dat weet ik nog niet zeker.

We zijn (nog) geen lid van Motorvision

Groeten, Eric

Gezellie.
Ik zal jullie toevoegen aan het lijstje, wat we gemakshalve op het forum gekoppeld aan de website met de route en overige info bijhouden.
Laat maar weten als je wat meer weet over de deelname van die vriend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan