zondag 19/9 'kroegtocht' Boxtel [NB]

m75t

MF'er
30 aug 2004
35
0
tilburg
zondag 19 september is er in Boxtel [NB] een soort kroegtocht (georganiseerd door een kroegbaas, die dan vooraan een stoet van 400/500 motoren een tochje van ongeveer 100km rijdt)

wie van het MF is er ook en misschien leuk om een praatje te maken?
 
heeee, kijk...leuk...liempde is niet zo ver van boxtel, ben echter bang dat ik al een jubileum-feessie heb gedurende de dag.... '(

heb je meer info voorhanden? welke kroeg bijvoorbeeld en ter ere van wat?
 
da's eigenlijk alle info die ik heb, ben door 'n maat uitgenodigd. ik hoopte op deze manier ook meer te weten te komen
 
zondag 19 september is er in Boxtel [NB] een soort kroegtocht (georganiseerd door een kroegbaas, die dan vooraan een stoet van 400/500 motoren een tochje van ongeveer 100km rijdt)

wie van het MF is er ook en misschien leuk om een praatje te maken?
Waar is het presies ?? well :] :] igt komen mys en ik ook nog , en hoelaat ? :] :]
 
volgens mijn maat heet het 'de molenrit' en is het georganiseerd door 'cafe de boer'. de rit is gratis en open voor iedereen en alle types motoren.

dit is alle info die ik heb ...
 
cafe den boer
Corpus 2 http://www.detelefoongids.nl/tginl.dll?action=pink&type=detail&dmap=on&recordid=17QaThrQ (kaart)
5282MH Boxtel
Tel: 0411 685853
 
Ik moet s,middags bij m'n schoonmoeder op de koffie :( maar 11.00 uur, moet nog bijna kunnen *D
Ik kom uit Best en ga m'n Best doen :)
 
Het is de wel bekende motor rit van motor club den Boer.
Deze start inderdaad om 11.00, verstandig is om er wel wat eerder aanwezig te zijn.
Kan je nog een bak koffie binnen gooien.

Het is een toerrit dus je kan niet effe rondscheuren.
Het is altijd leuk om zoveel motors bij elkaar te zien.

Tot zondag (een lid van de club)
 
Zooo! Weer thuis.. was erg leuk, en nog nooit zoveel motors bij elkaar gezien :)

Eén andere MF-sticker gezien, op een 996, dat moet die van jou geweest zijn Menneke.. Wilde nog een babbeltje maken in de 'pauze', maar je stond niet bij je motor.
 
wat plaatjes, het was niet de hele tijd zonnig ...

12.jpg

14.jpg

15.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

26.jpg

29.jpg


organisatie was prima en het soepje was heerlijk!
 
Ik heb de eerste helft nog even mee gereden, had daarna nog familie verplichtingen
:(
Was mooi, veel mooie motors em motormensen en een prima uitgezette tocht :}
Volgend jaar houd ik de hele dag vrij.
 
Zooo! Weer thuis.. was erg leuk, en nog nooit zoveel motors bij elkaar gezien :)

Eén andere MF-sticker gezien, op een 996, dat moet die van jou geweest zijn Menneke.. Wilde nog een babbeltje maken in de 'pauze', maar je stond niet bij je motor.

He dan heb ik je gemist.
Er waren 2 996 'en aan wezig en inderdaad ik heb een mf sticker.
Ik had ook een ducati leren jack aan jammer dat ik je heb gemist.
't is altijd leuk om forum rijders tegen te komen.

Maar je hebt wel een leuke rit gehad hoop ik?

Volgende keer beter...
 
He dan heb ik je gemist.
Er waren 2 996 'en aan wezig en inderdaad ik heb een mf sticker.
Ik had ook een ducati leren jack aan jammer dat ik je heb gemist.
't is altijd leuk om forum rijders tegen te komen.

Maar je hebt wel een leuke rit gehad hoop ik?

Volgende keer beter...
Op de andere 996 zat een manspersoon met zo'n oranje vestje zag ik.. Beviel inderdaad goed.. mijn eerste tourrit ever. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan