Zondag 21 April,gaan we wat leuks doen?

gespierde spijker

MF veteraan
23 jul 2011
7.242
18
Aanstaande zondag mooi weer dus ik ga effe lekker uitwaaien op de SH.

Wie volgt ?

Waarheen geen idee,gewoon er effe lekker op uit.

Ik hoor het wel als er goeie ideeen zijn ;)

gr nutty
 
Kom naar de tweetaktdag in Moergestel. Wel voor 12.30hr. Daarna is de toertocht en gaat het hele span een toertocht door het Brabantse land uitvoeren.
 
Condor City B.V., Poeldijkseweg, Den Haag
2 uur s'middags haal ik je op ,kan je een tijdje op mijn 300cc rond toeren
westland ,maaslant keering maasdijk maassluis vlaardingen over snelweg terug dan maasland schipluiden binnendoor lekker kronkelende wegen en dan weer terug de snelweg naar oegstgeest.
misschien??
 
Mooi rondje zuunig! Ik rij 'm ook vaak, woon er dan ook een kilometer vandaan. Helaas kan ik niet anders was ik ook meegereden.

Have fun!
 
Condor City B.V., Poeldijkseweg, Den Haag
2 uur s'middags haal ik je op ,kan je een tijdje op mijn 300cc rond toeren
westland ,maaslant keering maasdijk maassluis vlaardingen over snelweg terug dan maasland schipluiden binnendoor lekker kronkelende wegen en dan weer terug de snelweg naar oegstgeest.
misschien??


Ken de route niet maar klinkt leuk :)
''Een tijdje op jou 300 rond touren'' ?
Dat lijkt me helemaal fantastisch maar ik zou als de dood zijn om hem op wat voor manier dan ook te beschadigen,ook al is het niet mijn schuld.
Kan ik beter genieten op mijn eigen bromtolletje,die na de laatste aanpassingen nog best heel erg leuk is gaan rijden.

Ik had zelf het idee (mocht niemand kunnen) om dan maar lekker door heel Zeeland te gaan touren,prachtige omgeving daar.
Ergens langs een kraampje een visje eten,kopje koffie en weer lekker verder rijden.

De tourtjes met de DBS club zijn altijd super leuk,maar er word veel te weinig gereden,300 + vind ik leuk worden.

Ik ga zelf s'morgens voor 10 uur de deur uit en wil pas om 6 uur sávonds weer terug zijn.

Dit word echt effe een dagje om even alles los te laten,ik heb jaren lang veel te veel gevraagd van mezelf en zit zondag al een week thuis.

Ik wil deze dag dus echt optimaal benutten.

Zondag max windkracht 2 en rond de 12 a 13 graden volgens KNMI wat voor mij als ''doorrijder'' prima zat is.

Lijkt het iemand leuk om mee te gaan,of meerdere,altijd leuk :)

Maar Zeeland was maar een gedachte,ik kan nog alle kanten op,ben de moeilijkste niet.

gr Nutty
 
Leiden Vlissingen zonder snelwegen is goed voor bijna 3 uur sturen en 150 km enkele reis.

Dat (leek) mij een leuke route.
 
Kevin, ik weet in de loop van morgen pas of het kan, maar anders wil ik wel meerijden. Is inderdaad een leuk stukje, zo over de dammen naar Vlissingen. Heb dat voor het werk het afgelopen jaar regelmatig per motorscooter gedaan. En toevalligerwijs zat ik dit ook al te overwegen om dit één van de weekenden in april te doen. Ik laat het je nog even weten!
 
Kevin, ik weet in de loop van morgen pas of het kan, maar anders wil ik wel meerijden. Is inderdaad een leuk stukje, zo over de dammen naar Vlissingen. Heb dat voor het werk het afgelopen jaar regelmatig per motorscooter gedaan. En toevalligerwijs zat ik dit ook al te overwegen om dit één van de weekenden in april te doen. Ik laat het je nog even weten!

Lijkt me super als je mee gaat Chris :)
 
Condor City B.V., Poeldijkseweg, Den Haag
2 uur s'middags haal ik je op ,kan je een tijdje op mijn 300cc rond toeren
westland ,maaslant keering maasdijk maassluis vlaardingen over snelweg terug dan maasland schipluiden binnendoor lekker kronkelende wegen en dan weer terug de snelweg naar oegstgeest.
misschien??
Doen we een andere keer nog wel, de lange zeeland tocht heb ik zelf even geen zin in.
verledenjaar al gedaan. Ik rij wel zelf even een klein rondje.
 
Een deel van die Maassluis-route kunnen we dan ook meepakken. Al is het maar om het pontje over de Maas naar Rozenburg te pakken. Is leuker, en ontwijk je gelijk die hele ringweg-heisa rondom Rotterdam. :)
 
Een deel van die Maassluis-route kunnen we dan ook meepakken. Al is het maar om het pontje over de Maas naar Rozenburg te pakken. Is leuker, en ontwijk je gelijk die hele ringweg-heisa rondom Rotterdam. :)
dan kan je het beste over schipluiden naar maasland rijden en dan naar Maassluis , kom je gelijk bij de veerpont uit.
 
Het is wel wat onhandig om dan om 2 uur in den Haag af te spreken als we naar bv Vlissingen willen.

Stel we vertrekken om 09:00 naar Vlissingen dan zijn we daar ongeveer rond 1 uur Als we alles zonder snelwegen doen.

Hoe gaan we dat doen Chris ?
 
Inmiddels hebben Nutty en ik afgesproken om tegen 9.00 uur morgenochtend vanuit Oegstgeest/Leiden te vertrekken. Stukje A44, N44, N14 en dan over de A4 richting Schipluiden. Van daaruit alles binnendoor tot aan Maassluis.

Daar pakken we de pont over de Maas naar Rozenburg, alwaar Danail (met zijn Silverwing 600, reed twee weken geleden mee met de DBS Lenterrit) aanhaakt. De rit voert over de dammen naar Vlissingen met onderweg misschien 1 a 2 stops. Vanuit Vlissingen gaat het weer terug via Goes en de Zeelandbrug noordwaarts. De exacte route weten we (nog) niet, dat zien we ter plaatse wel :)
 
Dan moet je er ter hoogte van den hoorn af en dan nog even parallel naast de a4 rijden richting schipluiden.
 
en wakker :)

Wachten we voor de slagboom (op de stoep) ? volgens mij moet je betalen voor je er op mag, meen ik gezien te hebben aan de andere kant


tot straks :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan