Zondag 21 oktober...

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Zijn er al plannen voor dit weekend :?
Zaterdag ben ik iig bezig mijn RVS remleidingen er op te zetten en de motor van rEPLICa na te kijken... Tevens moet ik mijn garage echt heel nodig opruimen.

Iemand dus al iets bedacht :? Kwil zondag graag weer gaan :] ( liefst zonder accidentjes :P )
 
Wat is er nou zo bijzonder aan de Baars :? ???

Is toch gewoon een bocht net voor de afslag Tilburg? Ik was er vandaag en er is weinig aan te zien, of mis ik nu iets?

Enniewee, mijn liefje heeft een nieuw setje banden (BT010 voor en BT050 achter) en als ik (lees: Ik met zwaar hulp van Helldesker :} ) zaterdag mijn remmen ontlucht, ben ik wel klaar voor het betere :] .
 
Wat is er nou zo bijzonder aan de Baars :? ???

Is toch gewoon een bocht net voor de afslag Tilburg? Ik was er vandaag en er is weinig aan te zien, of mis ik nu iets?

Enniewee, mijn liefje heeft een nieuw setje banden (BT010 voor en BT050 achter) en als ik (lees: Ik met zwaar hulp van Helldesker :} ) zaterdag mijn remmen ontlucht, ben ik wel klaar voor het betere :] .
wat dacht je van geen cops en mooie afritten en mooi recht stuk voor topspeed gassen
en als het mooi weer is dan melden de ducati jongens zich ook wel weer als bereid om het clubje groter te maken :}
 
he jongens......ik ben vandaag net naar de Baars geweest.. :) moet ik daar nu morgen weer heen, vervelend hooooor!!! tsjonge jonge! :( *D

Moeten alleen nog wel ff wat jongens meegaan vanaf deze kant van NL, dus wie? raul? soeptablet?...jongens?....ehhhhh

hoelaat is iedereen ongeveer bij de baars?
 
Jij mag komen kijken met je MZ... :P
Trouwens krijg je de supersport van je vrouw niet mee :?



Ohw uhm ik ben er niet, kheb geen remmen...
 
Dames en Heren, ook op deze regenachtige zondag doet MF weer leuks!!!!! We gaan gezzelig naar Zoetermeer alwaar een motorzaakje open is.. :) lekker koffie enzooi!

Unstable, www.raul.nl en Iceman gaan mee!! wie volgt?

We spreken af om 13.00uur bij de Shell aan de A1 (muiden) en om 13.15uur bij Shell aan de A4 (net voorbij schiphol, richting den haag)
 
wat zijn we weer lekker een stukkie wezen rijden...kheb een mooie col gekoch, voor de koude dagen.. :)

Jammer dat we met wat minder mensen waren, maar het was er niet minder gezzelig om, althans, vond ik.. :+
 
plaatje uitlaat R1

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/244/b6c446cdb75a0e8e4df1e9bf961d8108 (pat%202.jpg)​
 
Was vandaag naar Zeeland gesjeest. Ging lekker: weinig blikkippen op de weg, veel bochtwerk, geen regen, geeneen flits gezien en weer een vieze mcDonalds ontdekt. 8-)

Moet alleen wel eten / koffie meenemen volgende keer, want tis toch maar wel wat \"in-the-middle-of-nowhere\" daarginder! ;)
 

Weekendje naar mijn ouders in Limbabwe geweest. Tanktas volgepropt, bagagerolletje achterop, vriendin op de (niet-pluche :+ ) duozit. Doet niet echt wonderen voor het bochtenwerk \ '( , maar dat terzijde. Oja, in het zuiden was het vrij mooi weer :) Mijn ouders vonden \"det ich unne sjoone motor höb\" :}
 
Laatst bewerkt:
Weekendje naar mijn ouders in Limbabwe geweest. Tanktas volgepropt, bagagerolletje achterop, vriendin op de (niet-pluche :+ ) duozit. Doet niet echt wonderen voor het bochtenwerk \ '( , maar dat terzijde. Oja, in het zuiden was het vrij mooi weer :) Mijn ouders vonden \"det ich unne sjoone motor höb\" :}

Ook ik ben gezelig naar mijn ouders in Limbabwe geweest. Vriendin reed gelukkig zelf :)
Mijn moeder vond vooral dat hij erg veel lawaai maakte *D . De buren kwamen bezorgt kijken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan