Zondag 22 augustus 2e V-Strom tour,"Rondje Ve

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
Hey V-Strommers en Strommerinnen !!!!!!!
Op: Zondag 22 augustus a.s. houd t V-Strom forum weer een V-Strom toertocht
Verzamelen om 10.00 uur in de Gasterij Zondag, Apeldoornseweg 163, 3886 MN, even voor Garderen
Aanvang van de tourrit: uiterlijk 11.00 uur.

voor meer info meld je eigen ff aan op t V-Strom forum:
www.fanbb.com/vstrom
 
Hoi Chris,

Goed dat je reklame maakt, nu het Strom forum het al weer niet doet...... ik ben er bij.........om jullie de weg te wijzen :]

tot zondag!!
 
nee.................we doen deze keer de Posbank niet aan...
De route bestaat voor +/- 30 % uit bos, 50 % uit dijkwegen en 20 % uit wegen tussen/langs weilanden, maar mooooooooi *D

:]
 
Hoi V-strommers,

nog bedankt voor de gezellige dag. De tocht was super. Chris, ik heb nog een mooie foto van je, alleen heb je je mond niet dicht. :+
 
Laatst bewerkt:
Hoi V-strommers,

mog bedankt voor de gezellige dag. De tocht was supper. Chris, ik heb nog een mooie foto van je, alleen heb je je mond niet dicht. :+

laat me raden.....
dat was zeker toen we met de omeletten bezig waren ????
ik zag n paar mensen spontaan lachen en snapte al nie waarom
 
Hoi Chris,

Inderdaad........ik heb de foto naar je hotmail account gestuurd. Hier is er nog één.
full


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Rik
 
Laatst bewerkt:
Hoi Strommers,

Mijn vuurdoop als voorrijdster heb ik mede dankzij JULLIE ''volgzaamheid'' vandaag goed doorstaan :} :} ;}
Bedankt voor de leuke dag !!
Van Gelderland hebben we nu wel ff genoeg gezien en ik hoop dat we elkaar eens in een andere provincie zullen treffen.............

Mijn foto's staan weer bij Pixum in een album maar de link komt in ons eigen forum(niet heel NL hoeft mee te kijken toch?)als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.......... mail je me maar .......

Groetjes,
Stroompje.

full

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan