Zondag 23 maart zutphen

:+

full
 
Na Hartelman Motoren nog ff wat gegeten en gedronken...idyllisch aan de waterkant :P
Gespuis met scootahs was er ook gezellig :P

Gerard :X :X :X

full
 
ik wist wel dat je een beetje gek was op motorrijden lcb maar dat je zelfs aan de straatkant knielt als ze voorbij komen is wel een beetje veel van het goede :+
(zie foto)

Verder was het beregezellie, maar moest helaas ivm met mijn werk na harteleman e van tussen, maar tot de volgende keer.

Bijlage: P1010011.JPG
 
Wij zijn ook weer binnen. Na Hartelman nog even een vetarm frietje gehaald en opgegeten bij Bronsbergen aan de waterkant. Daarna heeft een gedeelte van "selectie Zutfun" nog een rondje Aviko gereden en nog effe staan beppen op het viaduct. Opeens kwam er ook nog een Italiaanse Nederlander bij met een Duc 748.

Errug gezellig was het weer!!

O ja, en Mark MF is geen lange slungel zoals CAT gedacht had :)


CAT & Frank

P.S. Waar blijven de resterende foto's??
 
wat maakt die Triumph een enorme partij herrie :P :P

cu

En het mooiste ervan is, dat hij in de naast gelegen woonwijk woont....

En zijn kenteken is volgens mij ook niet genoteerd omdat hij de andere kant op ging toen het busje in zicht kwam.

Iig gezellig.
 
whahaah ik ben idd geen lange slungel!!
heb ook geen flauw idee hoe je daar bij komt maar toch!
het was leuk vandaag totdat de mannen van blauw in het nauw op kwamen dagen!
greetings
 
Ik ging veel platterder '(

Ik kan je vertellen dat het verdomdes lastig is om van die actie-foto's te maken.
Ook nog zo'n fijne vertrager op zo'n ding, dus op goed geluk dan maar.

Blijven oefenen met de digi :+
 
Was errug leuk om te zien dat er in Zutphen op motorgebied ook eens wat te doen is. Moeten we zeker weer doen. Volgende keer zal ik zorgen dat ik is een keer geen verjaardag op zondag middag heb. Kan ik tenminste ook met de rit mee gaan.

Sorry Bierelier dat mijn motor zo'n herrie maakt, maarja je moet toch wat hè!

Ik vroeg me af of er misschien iemand is die een foto van mij gemaakt heeft. Heb er nog geen rijdend van mijzelf. Hoor het wel.

Mazzel.
 
Sorry mensen dat ik er niet bij was!

Bleek dat ik al een afspraak had, ben naar een Volkswagen/Audi/Seat-bijeenkomst in Lelystad geweest. Volgende keer ben ik weer van de partij!
 
Twas errug gezellig. Van mij mag er wel minder blauw op straat. Die triumph maakte een errug vet geluid. Gewoon super :} :} :} :} :}
Tot volgende keer maar weer.
Groetjes Prikkie
 
Ik vond het ook weer geweldig.
Net twee weken mijn motor en nu al bekend bij politie :+
Nu ook echt ontmaagd wat betreft het rijden in een groep. Ik hoop dat ik niet erg tot last was bij anderen. Ik geef nog steeds de schuld aan het inrijden van mijn motor. Nog een paar weekjes en dan nog eens kijken of ik mee kan komen. In de bochten lukt het ieder geval al aardig.
Tot de volgende keer.
 
Er zijn weer leuke piccies geschoten *D jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ik heb wel heerlijk getoert met mijn cluppie!

Toen we rond kwart voor 4 over het viaduct reden waren jullie al weg.. jammer!

LCB het emailadres van Marc (rode Duc, gele helm, 16 maart) is:

red-attack@planet.nl (voor die foto)


groeten Peter
 
Oeps! gemist :(

Zo te zien was het wel gezellig. Volgende keer hoop ik er ook weer eens bij te zijn :)
 
Alweer geen rijd, had vanmiddag een vergadering. Van 12 tot 4 binnen gezeten '(

Maar mijn russiese meissie op drie wielen loopt al, dus binnenkort kan ik ook meehobbelen met de boom van Jeanet in mijn bakkie 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan