zondag 23 oktober motormeeting zwolle!!!

loopt nietecht lekker...
tijd voor een schopje!
kick.gif
 
Zet mij en Patrick28 er ook maar bij (mits goed weer).
Is voor ons toch ong. 130 km rijden dus bij hondeweer draai ik me nog eens om
 
Schiet niet echt op hè met de aanmeldingen -O-

Ik moet nog even zien of ik kom, misschien een tip om het de volgende keer flink te promoten ook in het 'scheuren in omgeving zwolle'-topic. Daar moeten toch meer geinteresseerden zijn toch :?
 
Schiet niet echt op hè met de aanmeldingen -O-

Ik moet nog even zien of ik kom, misschien een tip om het de volgende keer flink te promoten ook in het 'scheuren in omgeving zwolle'-topic. Daar moeten toch meer geinteresseerden zijn toch :?

Meld me anders net aan hoor met 2 man :] :Y :W *O* :]
 
Schiet niet echt op hè met de aanmeldingen -O-

Ik moet nog even zien of ik kom, misschien een tip om het de volgende keer flink te promoten ook in het 'scheuren in omgeving zwolle'-topic. Daar moeten toch meer geinteresseerden zijn toch :?

Bedankt voor de tip:x

Het stond anderhalve week geleden al bij scheuren in Zwolle, :Y *O*

Maar waarom er nog steeds weinig animo voor is :?
 
Dunno...

ik kom iig niet, heb andere plannen. Had liever wel gekomen, maar je hebt niet alles in de hand hè.

Eén positief ding: het weer zal jullie waarschijnlijk meezitten *D
 
Ik kan waarschijnlijk ook aanwezig zijn, maar ben wel echt een suffe mooi weer rijder. Dus bij slecht weer ben ik er niet... Hoe kom je eigenlijk bij dat stadhuis? Ben niet zo bekend in Zwolle.
 
Nu zie ik op het moment 9 namen staan waarvan er 3 alleen met mooi weer komen en er 1 onzeker is. Voordat Patrick en ik nu 130 km heen rijden en er niemand staat omdat het regent, gaat het wel door met slecht weer?
 
[me]Jethro heeft ook wel interesse, zal eens kijken of ik meer animo kan vinden.. :Y [/me]
 
[me]Jethro heeft ook wel interesse, zal eens kijken of ik meer animo kan vinden.. :Y [/me]

Vanuit Flevoland is er wel interesse om te komen. Altijd gezellig. Maar ja, het weer zit niet echt mee. Was ook niet anders te verwachten nu met he einde van het seizoen. Denk niet dat ik erbij ben Jethro. Heb ik een keer een motorloos weekend. Is ook weleens grappig voor de verandering.
 
Ik hou het topic wel ff in de gaten tot zaterdagavond. ff Kijken wat dan de planning is ;)
 
Ik wil ook wel graag weten wat er gaat gebeuren want om mezelf een rot eind te laten nat regenen en dan te merken dat jullie allemaal nog op bed liggen trekt me niet zo ;(

Ik heb net met Patrick overlegd en gezien de verwachte opkomst en de weersverwachting hebben wij besloten om niet te komen.

Sorry en volgende keer beter hoop ik
 
Laatst bewerkt:
Helaas ga ik er morgen toch ook niet bij kunnen zijn -O-

Maar we moeten zeker nog es afspreken, moet nog steeds eens die dijk langs de IJssel op.. :Y

Veel plezier morgen, en rij voorzichtig ;)
 
geweldige opkomst van 4 man *O*
alsnog erg veel lol gehad tijdens deze mega/minimeeting!

@svmark: leuke vlammetje uit die uitlaat ;)
 
Hèhè.....
Computer gereboot :r

Kut, al me programma's pleite |(

|



Maar 't was een mooi tochie..... toch!

Dit was inderdaad een Megaminimeeting errug leuk en sportief :9~
Leuk on eens wat MF'ers IRL te ontmoeten en mee te scheuren! Moeten we vaker doen! SV Marks, wat kan jij KNALLEN!!
Ik heb achter jou zitten te genieten van je rijstijl :9~ en van de rest ook!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan