Zondag 29 april Scooterxpress MotorScooterMeeting Rotterdam

scooterexpress

Die hard MF'er
1 jan 2011
398
0
Zondag 29 april 2012, noteer deze datum in de agenda want dan is hij er weer. De motorscooter meeting van de ScooterXpress aan de Benjamin Franklinstraat 511 te Rotterdam. Vele nieuwe modellen zullen aanwezig zijn en ook proberen we weer zoveel mogelijk demo modellen naar Rotterdam te halen.

Yamaha en Kymco hebben al toegezegd en ik ben bezig met Honda, Piaggio en BMW.

Dus sowieso de nieuwe TMax 530 op de kade :)
 
YESSSSSSSSSSS

Edit: zo ben ik er snel bij of wat :z
 
Laatst bewerkt:
es ff kijken of je de 29ste ook zo snel ben :W

Hoe laat mag de eerste komen?

En DBS organiseerd weer een toertje van een uurtje in de middag *O*
 
Laatst bewerkt:
hoeraaa ik kan er ook bij aanwezig zijn en zal er ook zeker bij aanwezig zijn.
kachel kom je lekker mijn kant? op gaan we samen er naartoe.
als er nog anderen zijn die gezellig bij mij willen verzamellen zijn julie welkom.
hopen op een mooie dag, maar ik kan julie vertellen dat als het pijpstelen regent dat ik ook dan gewoon komt.
 
gillera ala aprilia komt ook met de 850 of 800?

Dat lijkt me stug, eind deze week is de introductie in Italië. Of er moet dan tegen die tijd een demo bij Roke staan. Piaggio Vespa BV gaat geen demo's meer aanschaffen maar speelt het via selecte dealers.
 
Yep dit jaar ben ik er weer bij, dit jaar hoeft mijn freule niet te werken.
Al valt de sneeuw met bakken uit de lucht, ik ben er weer.
Is alweer 2 jaar geleden dat ik er bij was.
 
hoeraaa ik kan er ook bij aanwezig zijn en zal er ook zeker bij aanwezig zijn.
kachel kom je lekker mijn kant? op gaan we samen er naartoe.
als er nog anderen zijn die gezellig bij mij willen verzamellen zijn julie welkom.
hopen op een mooie dag, maar ik kan julie vertellen dat als het pijpstelen regent dat ik ook dan gewoon komt.

Ha Sossa,

Mits ik de 150 mag lenen, kom ik jouw kant op. Als mijn motor(fiets) klaar is, zou ik die als backup hebben. Maar als ik gedoemd ben tot de auto rij ik direct naar Rdam want da's niet leuk :)

We houden contact!
 
Vanuit Emmen is het echt teveel gevraagd. Het had me wel leuk geleken!

Het is een aardig eindje, maar ik ben vaak zat stad en land afgereden met mijn 150cctje. 600km op 1 dag is meer dan eens voorgekomen. Doet me niks :]

Die meeting is de moeite wel waard. Rij je zaterdag alvast naar Rdam, boek een hotelletje, uit eten met je vrouw. Kan je zondag op je gemakkie naar de meeting en je vrouw naar de koopgoot (creditcard afpakken). En kan je zondagmiddag weer naar huis cruisen :Y

Zo, opgelost. Nog meer mensen met dergelijke "problemen"? ;)
 
Er zijn er zelfs die helemaal naar de motorsalon in Brussel rijden, en een teleurstelling rijker zijn. :X
Maar de meeting is zekers de moeite van het rijden waard, een super evenement met natuurlijk dank aan de ScooterExpress die er alle moeite voor doen om het een onvergetelijke dag te laten worden. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wel heel schattig zoals jullie meedenken! Ik zie wel over het ritje heen. Eind maart heb ik een congres in Rotterdam, dan hoop ik ook met de scooter te gaan. Maar.. dat weekend wordt het teveel. Je kan maar zoveel dingen doen op 1 dag...
 
Wel heel schattig zoals jullie meedenken! Ik zie wel over het ritje heen. Eind maart heb ik een congres in Rotterdam, dan hoop ik ook met de scooter te gaan. Maar.. dat weekend wordt het teveel. Je kan maar zoveel dingen doen op 1 dag...

Het gebeurt niet vaak dat dat van me gezegd wordt :z

Als het een beetje redelijk weer is, is het best een aardig tripje. Het is een lang stuk snelweg, maar je kan ook besluiten sommige stukken binnendoor te rijden. Zie je je eigen omgeving ook eens op een andere manier dan vanaf de A28.
 
Terug
Bovenaan Onderaan