Zondag 29 september definitief

Enne, wie was toch die mafkees die met dat kleine zwarte snerpende fietsje ons keer op keer voorbij kwam zetten , om ons vervolgens in de rook te zetten?! ;)

Was Rico er eigenlijk ook bij? :P
 
Was zeker een leuke route.
Bedankt Leo :}

Mooi bochten op die dijkjes.
Nog een op hol geslagen paard voor me gehad :)

Heb me goed vermaakt en mijn vriendin ook.

Ben eerder afgehaakt, we kwamen toch langs Nijmegen.
Maar dat had ik al gedeeltelijk verteld bij het tankstation.
 
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende :( :(
Heb ik het weer gemist. ;(
Ik zou met Gr1d oprijden, maar die kwam bij het pompstation waar we hadden afgesproken er achter dat hij de het kasje van zijn alarm thuis had laten liggen en dus niet verder kon.
Gelukkig was zijn vriendin wel zo vriendenlijk om het even te brengen maar toen was het al 10.30uur en moesten we nog uit Amstelveen vertrekken.
We hebben dus maar een alternatief rondje gereden.
Het zal wel niet gemogen hebben. '(
Nou ja volgende keer proberen we het weer.
Crawl
 
Wie heeft er trouwens nog piccies gemaakt :?
Heb niemand een foto zien maken.

Wie wat heeft gemaakt, posten :)

Nee, vlgs mij geen piccies this time, wel film van Mark TT...

Rico? die hult zichzelf in nevelen.. ehh... stinkende rubber-rook!!! 8-) 8-)

Grtzz HagaSan.
 
en rico vergeet ook wel eens te tanken staat ie weer te trappen met z'n brommerd bij de baars (ben ik ook nog ff geweest krijg (gelukkig) daar de kappen alleen niet aan de grond stepje wel :9 ) nog bij ongelukje gezien daar met een weelyende gsx die de voorwiel bijna bij iemand op een ninja in z'n nek legt maar kleinigheidje blijf je houden ;) .
verder leo "ge bent de gekste" lekker dijkjes en een lekker (voor mijn 25kwtje) hoog tempo gereden maar ik kon lekker bij houden }) , jammer dat niet iedereen dat kan zeggen zou het nog iets leuker gemaakt hebben, maar ja ook liever zo dan ongelukken door onnodige risico's
ja en die kerel met zijn 1pk versie blijf in het bos als je dat ding niet onder controle hebt :j :j
en dan voor onze amsterdamse R1 rijdster :} :} :} :} :} :} :} :} :} (ikke toch wel stiekem jaloers 8-) )
verder was het weer een zeer geslaagde dag en die mogen er zo nog veel volgen!!
:] :]
 
Lekker stukkie gestuurd vandaag. Had wel een megakater, maar die was in no-time verdwenen. ff lekker aan het speren geweest met Rage. heb nog wel ff bermvluchtje gemaakt, bochtje was iets scherper als ik dacht dus dan maar rechtdoor over het gras. Ook nog bijna van m'n sokken gereden door 1 of andere oetlul in een busje. Ik haalde hem in en die eikel ging zelf ff wat fietsers inhalen. Werd wel heel erg krap.
 
Was een lekker ritje... Meer dan 300km gereden :]
En er werd flink doorgereden :P Hopen dat er geen flitsers stonden!

Wel een keer de groep kwijtgeraakt ;( Bleef mijn positie rijden, maar de rest haalde in, zodat ik na een tijdje als laatste reed. Maar Mark had ons na een aantal telefoontjes weer bij de groep weten te krijgen :) Daarna waren er weer een aantal de groep kwijtgeraakt. Dat vond ik wel een beetje jammer.

Wat zijn die dijkweggetjes lekker om te rijden zeg...

Volgende keer ben ik weer van de partij :}
 
en rico vergeet ook wel eens te tanken staat ie weer te trappen met z'n brommerd bij de baars (ben ik ook nog ff geweest krijg (gelukkig) daar de kappen alleen niet aan de grond stepje wel :9 ) nog bij ongelukje gezien daar met een weelyende gsx die de voorwiel bijna bij iemand op een ninja in z'n nek legt maar kleinigheidje blijf je houden ;) .
verder leo "ge bent de gekste" lekker dijkjes en een lekker (voor mijn 25kwtje) hoog tempo gereden maar ik kon lekker bij houden }) , jammer dat niet iedereen dat kan zeggen zou het nog iets leuker gemaakt hebben, maar ja ook liever zo dan ongelukken door onnodige risico's
ja en die kerel met zijn 1pk versie blijf in het bos als je dat ding niet onder controle hebt :j :j
en dan voor onze amsterdamse R1 rijdster :} :} :} :} :} :} :} :} :} (ikke toch wel stiekem jaloers 8-) )
verder was het weer een zeer geslaagde dag en die mogen er zo nog veel volgen!!
:] :]

WAT lees ik nou, toch nog ff langs baars gereden... Had dat ff gezegd, want dan was ik ook nog mee gereden... Volgende keer mannetje... :( :(
 
ja en die kerel met zijn 1pk versie blijf in het bos als je dat ding niet onder controle hebt :j :j

Is dat deze geweest ;)
---------------------------------------------------------------------------------
Dronken te paard en wagen: weg rijbewijs
Uitgegeven: 29-9-2002 20:12

TILBURG - Glaasje op, laat je rijden. Ook met paard en wagen. Als een 65-jarige Tilburger dat zondagmiddag had bedacht, had hij zijn rijbewijs niet hoeven inleveren.

Hij reed met paard en wagen door de Berkdijksestraat in Tilburg en raakte daar volgens de politie de controle over paard en voertuig kwijt. Ook viel hij van de bok.

Een blaastest wees uit dat de Tilburger ruim 2,5 promille alcohol in zijn bloed had, ruim 2 promille meer dan toegestaan. Hij mankeerde verder niets. Op het bureau moest hij echter wel zijn rijbewijs inleveren.

"Hij nam deel aan het verkeer, of dit nu met fiets, auto of paard en wagen is, het rijbewijs wordt in zo'n geval altijd ingenomen," aldus een politiewoordvoerder. Een agent heeft het paard en de wagen naar het huis van de man gebracht.

---------------------------------------------------------------------------------

Ik ga trouwens ook maar eens mee die kant op om te rijden.
(Om maar ff ontopic te blijven :P )
 
Ook al konden vandaag Jackie en Rolf vandaag het tempo minder bijhouden, toch respect dat zij hun eigen tempo aanhielden, zonder onnodige risco's te nemen.
Ge brengt 't leuk :)
Evengoed van het weer en de bochten kunnen genieten op deze route,
gelukkig ;)


'tGing iets te hard voor mij vandaag '( 'kheb nou toch wel een dijkjestrauma :+
Voorlopig maar even vanaf blijven...

Dank aan de mede achterblijvers :} (vrijwillig/onvrijwillig)

Maar 't blijft leuk om mede M-F'ers te ontmoeten :)
 
Skoezie... dat doen we dus niet weer he... Elke keer als ik met jou aan het rijden ben is er wel wat, bermvlucht... 2x stoppie ongepland, gewoon op je muil...

Doe dat nou es niet!!! :( :( :(




;)
 
Jullie hebben het goed naar je zin gehad zo te lezen :) , ik ben op een industrie terrein wezen raggen met wat mede SM 'ers, was ook errug leuk :)
Dijkjes zijn altijd leuk, zijn hier ook in overvloed, en drempels heb ik nu ook geen last meer van.
Volgende × zal ik ook weer eens meegaan.
 
He luitjes,

Lekker tochtje zeg. Jammer dat ik voortijdig moest afhaken. Was graag hele eind meegereden.

Reed het hele stuk achter een donkere ZX6R. Wie was doet. Zat meer met het voorwiel in de lucht dan op de grond.

Enne dan Frogy. Met vriendinnetje het hele zaakje goed bijhouden op de dijk. Knap hoor. Als ik met vriendin rij, en doorrij, krijg ik toch hier en daar een por in m'n rug. Zeker een meid met stalen zenuwen, of een grenzeloos vertrouwen in je kunsten. Je meisje moet wel eens een riempie omdoen. Ze trok de hele tijd haar jas naar beneden en broek omhoog. Als bewijs: paarse string gezien. hahaha.
Vind ze dat echt wel leuk achterop..................tof.

Ik dacht MarkTT al eens vaker rond om Den Bosch gezien te hebben. Maar toen ik het zag, beter nog hoorde, wist ik het zeker, Sjezus wat een geluid.

Oh ja, volgende keer op de rechte stukken wat rustiger, dan blijft de groep beter bij elkaar. Verder klasse ritje.........
Thanks.

Tot de volgende
 
Reed het hele stuk achter een donkere ZX6R. Wie was doet. Zat meer met het voorwiel in de lucht dan op de grond.

Dat was Kawa6R, of zoiets. er was ook nog een andere donkere Kawa (=EB=) maar die rijdt wat normaler..... ;)

Grtzz HagaSan.

(shit, die string heb ik niet gezien!! :( :( ;) )
 
Reed het hele stuk achter een donkere ZX6R. Wie was doet. Zat meer met het voorwiel in de lucht dan op de grond.

Volgens mij bedoel je mij... Was het zo erg... Sorry dan, maar ik kan het gewoon niet meer laten. Vind het erg leuk om whieelies te maken. Zal toch de volgende keer proberen me in te houden. Kan me voorstellen dat het niet prettig rijden is als z'n gek er tussen zit die zijn wielen niet aan de grond weet te houden... :?
Mag ik nu niet meer mee???

Kawa6R = RENS
 
Heren en dames, vond het ook weer leuk om over de Brabantse dijkjes te rijden, kreeg nog even te horen dat we langs Heusden waren gegaan???
Niets van meegekregen, was te druk bezig met de bochtjes......maar dat was dus mijn geboortedorpie.....het was inderdaad hier en daar wat aan de drukke kant......

Filmpie?? Leuk, ben benieuwd....

Ik was ook precies op tijd voor de Superbike en ja meneer, sorry naam vergeten, ZX-6, you win '( but Bayliss put up a good fight, het was een mooie race!!

Tot de volgende keer :]
 
Enne dan Frogy. Met vriendinnetje het hele zaakje goed bijhouden op de dijk. Knap hoor. Als ik met vriendin rij, en doorrij, krijg ik toch hier en daar een por in m'n rug. Zeker een meid met stalen zenuwen, of een grenzeloos vertrouwen in je kunsten. Je meisje moet wel eens een riempie omdoen. Ze trok de hele tijd haar jas naar beneden en broek omhoog. Als bewijs: paarse string gezien. hahaha.
Vind ze dat echt wel leuk achterop..................tof.
Mijn vriendin is alleen bang als ik wheelies maak voor de rest is ze nergens bang voor.
Ze had een spijkerbroek aan want ze had haar leren broek thuis laten liggen |(

Ik was trouwens de enigste met een M-F kentekenplaatsticker.
 
Op maandag 30 september 2002 06:04 schreef Froggy het volgende:Ik was trouwens de enigste met een M-F kentekenplaatsticker.

... niet waar, =EB= heeft er ook een op zijn Kawa zitten!! De mijne is nog steeds niet binnen |( |(

Grtzz HagaSan.
 
Mijn vriendin is alleen bang als ik wheelies maak voor de rest is ze nergens bang voor.
Ze had een spijkerbroek aan want ze had haar leren broek thuis laten liggen |(

Ik was trouwens de enigste met een M-F kentekenplaatsticker.

Hoho, dan heb je mijn plaat niet goed bekeken. Maar ja, als je achteraan rijdt dan ziet niemand het..... ;)
 
Skoezie... dat doen we dus niet weer he... Elke keer als ik met jou aan het rijden ben is er wel wat, bermvlucht... 2x stoppie ongepland, gewoon op je muil...

Doe dat nou es niet!!! :( :( :(




;)

Met mij beleef je altijd wat :P

Wanneer gaan we weer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan