Zondag 29 september definitief

Niet goed opgelet Daniel... Ik had ook een MF sticker *D

Zeg, was jij niet diegene die over die over die pillon knalden,en hem mijn kant in lanceerde.
Ik kon hem maar net ontwijken hahahaha goed voor mijn reactie vermogen dank je voor de test,maar geef het de volgende keer ff van te voren aan dan kan ik die knikkende knietjes stil houden hahahaha
*D *D *D want zo'n ding is toch al snel een centimeter of 50 hoog.
Tot de volgende meeting.
(als je het niet was excuseer)
Grtzz GSXR-KING

P.s hagasan heb je mijn kneedowns op het klaverblad gezien YES,YES :P :P
en rolf en Dragon RESPECT :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Zeg, was jij niet diegene die over die over die pillon knalden,en hem mijn kant in lanceerde.
Ik kon hem maar net ontwijken hahahaha goed voor mijn reactie vermogen dank je voor de test,maar geef het de volgende keer ff van te voren aan dan kan ik die knikkende knietjes stil houden hahahaha
*D *D *D want zo'n ding is toch al snel een centimeter of 50 hoog.
Tot de volgende meeting.
Grtzz GSXR-KING

Ja, dat ik dus... Lette meer op de auto naast mij dan op de pillon :z
Reed er met mijn voet tegenaan. Hoopte dat ie alleen maar omgevallen was.

Volgende keer? Dus ik mag nog mee :]
Volgende keer weer een test })

Trouwens... Toen we op de dijk flink door aan het kachelen waren ging het op een gegeven moment flink in de rem en ik zwaaide net naar een tegemoetkomende motorrijder. Remde dus met 1 hand aan het stuur mijn achterwiel van de grond los. Dat was ook even schrikken :)
 
ja sorry meneer rens kreeg opeens een opvlieging toen ik tilburg zag staan }) , was eigenlijk niet echt gepland
had ff getankt en toen begon het toch ff te kriebelen dus ik dacht waarom niet :9
maar ik ga drek ff eten en dan ga ik toch weer ff terug is toch wel lekker weer nu :]
dus wat houd je nu tegen (behalve berta 162 en de familie ;) )
 
Ja, dat ik dus... Lette meer op de auto naast mij dan op de pillon :z
Reed er met mijn voet tegenaan. Hoopte dat ie alleen maar omgevallen was.

Volgende keer? Dus ik mag nog mee :]
Volgende keer weer een test })

Trouwens... Toen we op de dijk flink door aan het kachelen waren ging het op een gegeven moment flink in de rem en ik zwaaide net naar een tegemoetkomende motorrijder. Remde dus met 1 hand aan het stuur mijn achterwiel van de grond los. Dat was ook even schrikken :)

Heb je nog geluk dat je zelf niet op je plaat bent gegaan :} :} want als de pillon onder je motor was gekomen dan had je een serieus probleem gehad dacht ik zo '( '( .

En natuurlijk mag je volgende keer weer mee alleen laten we die test maar niet meer doen *D *D *D
 
Heb je nog geluk dat je zelf niet op je plaat bent gegaan :} :} want als de pillon onder je motor was gekomen dan had je een serieus probleem gehad dacht ik zo '( '( .

En natuurlijk mag je volgende keer weer mee alleen laten we die test maar niet meer doen *D *D *D

Zo'n pion geeft wel mee, daardoor zul je niet zo snel op je plaat gaan. De onderkuip zal het minder prettig vinden '(
 
Je zult je verbazen waar je overal overheen kunt rijden zonder te vallen. Vaak ga je door een schrikreactie op je bek *D

Da's waar,maar het zijn flinke jongens die langs de kant van de weg staan,en ik kan het weten want hij werd mijn kant in gelanceerd *D *D .
Maar het is idd 9 van de 10 keer de schrikreactie die je de das om doet ;) ;)
 
Da's waar,maar het zijn flinke jongens die langs de kant van de weg staan,en ik kan het weten want hij werd mijn kant in gelanceerd *D *D .
Maar het is idd 9 van de 10 keer de schrikreactie die je de das om doet ;) ;)

Het zijn inderdaad niet van die dingen die ze bij het lessen gebruiken ;)
Schrok er niet van, maar dacht wel: "Oeps, schit k#t... wat zou er nu acher me gebeuren?".

Was trouwens de eerste keer dat ik op een klaverblad reed... Tjemig, om duizelig van te worden :)

Mzzl
 
Op maandag 30 september 2002 12:05 schreef GSXR-KING het volgende:.

P.s hagasan heb je mijn kneedowns op het klaverblad gezien YES,YES :P :P
en rolf en Dragon RESPECT :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Yesss, heb het gezien hoor!! Netjes... :} :} En het kan nog veel beter ook, want het was geen makkelijk klaverblad om te knieen, vond ik. De Baars gaat veel makkelijker, dus kom maar eens oefenen zou ik zeggen!! Dat klaverblad was nogal bobbelig, vond ik, af en toe kreeg je een flinke opzwieper... 8-)

Grtzz HagaSan.
 
ja sorry meneer rens kreeg opeens een opvlieging toen ik tilburg zag staan }) , was eigenlijk niet echt gepland
had ff getankt en toen begon het toch ff te kriebelen dus ik dacht waarom niet :9
maar ik ga drek ff eten en dan ga ik toch weer ff terug is toch wel lekker weer nu :]
dus wat houd je nu tegen (behalve berta 162 en de familie ;) )
Juist .. want ook toosje en bertha zouden daar niet blij mee geweest zijn... Ach had nog wel een uurtje kunnen gaan... volgende keer de rit toch maar wat korter maken, dan kunnen nog wat langer naar de baars toe...
 
ja die hobbels op deil waren zeker iri, kom ik weer een paar keer goed plat de bocht hoor ik weer op de maat van de bobbels het geschaaf van m'n kappen :P :(

ok rens is afgesproken volgende keer gaan we na het "toeren" samen langs de baars
maar moet eerst weer nieuwe slijtboutjes bestellen voor m'n stepjes want na gister zijn ze weer op })

trouwens fred?? mooi hoor zo'n duc 999 alleen dat koppelingsgebeuren is :? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan