Zondag 3 feb :)

welk deel van \"rondom amsterdam\" begreep je dan niet? :?

Klein gokje hoor... Maar ik denk dat ie wil weten waar de mooie bochtjes liggen. Dus iets preciezer dan \'rondom\' Amsterdam, dit is nogal ruim genomen namelijk. :z

;)
 
Klein gokje hoor... Maar ik denk dat ie wil weten waar de mooie bochtjes liggen. Dus iets preciezer dan \'rondom\' Amsterdam, dit is nogal ruim genomen namelijk. :z

;)
hij heeft het nota bene over regio.... laatst hier gelezen dat utreg ook regio amsterdam is ;)

maarre... eigenlijk is het teveel om duidelijk aan te geven. Ik probeerde het met die urls aam te geven... mischien als het je lukt em te knippen en handmatig in je locatie-balk te plakken, dan zie je de sensuele krommingen vanzelf.
 
Gizzmo, voor jou, je bochten...

Nou bij deze nummer 1:

misc.php


Bijlage: bocht1.gif
 
Laatst bewerkt:
En dan gelijk maar bocht 2, 3 en 4 (Lukte ook in één keer |( ):

misc.php


Maar deze bochten zijn wel leuk, maar daar ga je één keer over heen als je er langs komt. Bij PPP kun je heel makkelijk iedere keer achter elkaar die bochten draaien. Dan kun je vergelijken hoe je het net deed en hoe nu. Kun je makkelijk verbeteren. Het zelfde is bij klaverbladen, maar die zijn altijd rechtsom.

En het is er gezellig!

Bijlage: bocht234.gif
 
Laatst bewerkt:
Maar deze bochten zijn wel leuk, maar daar ga je één keer over heen als je er langs komt.
nope, met de juiste route liggen ze redelijk bij elkaar... zitten nog wat andere bochten en op- en afritten tussen.... ken je buurt ;)

Bij PPP kun je heel makkelijk iedere keer achter elkaar die bochten draaien. Dan kun je vergelijken hoe je het net deed en hoe nu. Kun je makkelijk verbeteren. Het zelfde is bij klaverbladen, maar die zijn altijd rechtsom.
klinkt allemaal erg ééntonig :z
En het is er gezellig!
tja, hier geen toeschouwers, maar mij gaat het om het rijden.... ouwe hoeren kan altijd nog.

thanx voor de plaatjes, waar ik vanmiddag was had ik te weinig tijd....
 
Laatst bewerkt:
Zo na vijfen hebben wij nog wat rondjes gereden (Max, ik, Ohjajoh, nog een Fazer en een blauwe R1). Toen waren ze weg.

Hallo gozer, ken je je niet even voorstellen dan, weet ik veel, die blauwe R1 was ik. Met de witte streep, zie Icon.

Nou ja, volgende keer beter.
 
Hallo gozer, ken je je niet even voorstellen dan, weet ik veel, die blauwe R1 was ik. Met de witte streep, zie Icon.

Nou ja, volgende keer beter.

Haha, wat grappig, dat had ik niet door... :+ Serieus, heb jij met Max die rondjes na vijfen nog gereden? Ik heb die witte streep niet gezien, zag alleen de achterkant van jou...
 
Haha, wat grappig, dat had ik niet door... :+ Serieus, heb jij met Max die rondjes na vijfen nog gereden? Ik heb die witte streep niet gezien, zag alleen de achterkant van jou...


Jaja, serieus, ging om ongeveer 6 uur naar huis.
 
Zondag was het bij Route 67 weer ontzettend druk .....

+ ik liep daar BZN nog tegen het lijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan