Zondag 3 feb :)

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Ok...wie gaan er mee rijden...
We hebben al...Helldesker+vriend, Gizzmo, R1Beest, Porky (+vriendin?), ikke, Mar1tin? en Deamon
Deze keer wordt het in het westen gehouden...dus zal waarschijnlijk PPP of iets dergelijks worden...andere ideeen danwel aanmeldingen welkom :)
 
Ok...wie gaan er mee rijden...
We hebben al...Helldesker+vriend, Gizzmo, R1Beest, Porky (+vriendin?), ikke, Mar1tin? en Deamon
Deze keer wordt het in het westen gehouden...dus zal waarschijnlijk PPP of iets dergelijks worden...andere ideeen danwel aanmeldingen welkom :)

Helldesker+vriend? Klinkt een beetje raar. Ik prefereer het woord kameraad :+
 
Ok...wie gaan er mee rijden...
We hebben al...Helldesker+vriend, Gizzmo, R1Beest, Porky (+vriendin?), ikke, Mar1tin? en Deamon
Deze keer wordt het in het westen gehouden...dus zal waarschijnlijk PPP of iets dergelijks worden...andere ideeen danwel aanmeldingen welkom :)
Ik kan het nog niet beloven althans niet de hele middag,maar zzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn heb ik wel :]
 
Sorry, als zuiderling weet ik niet waar ik de plaspoelpolder (toch?) moet zoeken.
 
Bij mij zit het doosje dit keer achterop,de vorige eigenaar van \"Bullie\"(red bull)mag er van mij even op sturen.(is goede vriend)
Trouwens,wat een lekker geil ding was dat bij die pomp in Vianen :9
Die wilde er zo op :}
 
Bij mij zit het doosje dit keer achterop,de vorige eigenaar van \"Bullie\"(red bull)mag er van mij even op sturen.(is goede vriend)
Trouwens,wat een lekker geil ding was dat bij die pomp in Vianen :9
Die wilde er zo op :}
Ze bleef wel irritant aandringen zeg :j ,maarja pork je trekt het waarschijnlijk aan.
 
heeft heeft het niet over mij :j :j :(
sorry was in de war door dat vrouwtje vanmiddag met brilletje.
En ik haal helldesker met Unstable door elkaar.Ik dacht dat ze niet op de naam van de \"vriend\" van Unstable konden komen,jij dus.
Sorry verwisseld,en met een grapje eromheen pakt het verkeerd uit......
Wat doe je vanavond?(geintje)
 
Laatst bewerkt:
Spreken we nog een tijd af op de PPP, en blijven we op de PPP of gaan we rijden???

Enne, niet te vroeg hoor.
 
Spreken we nog een tijd af op de PPP, en blijven we op de PPP of gaan we rijden???

Enne, niet te vroeg hoor.

Héé Gizzmo terug! Niks gebroken :?

[edit] En voor het geval dat?: hoe rijdt ik het snelst naar PPP? A2, A58, A16 oid? En dan ergens bij De haag? :} korte, bondige routebeschrijving a.u.b.vannuit => Eindhoven [/edit]
 
Laatst bewerkt:
A2->A\'dam--bij Utrecht A12->Den Haag
Bij Den Haag borden Rijswijk-PlasPoelPolder volgen,is het vanzelf druk met motoren.
 
Héé Gizzmo terug! Niks gebroken :?

[edit] En voor het geval dat?: hoe rijdt ik het snelst naar PPP? A2, A58, A16 oid? En dan ergens bij De haag? :} korte, bondige routebeschrijving a.u.b.vannuit => Eindhoven [/edit]

Nee, niks gebroken, ben gewoon op de kameel blijven zitten.

Via Utrecht is 180 km, via tilburg, breda rotterdam is 165 km.

Dus via A58 richting Tilburg, dan A16 Breda, Dordrecht,Rotterdam, Dan Den haag aanhouden via A20/A13, dan A4 richting Rijswijk, PPP, vlakbij gebouw Haagse Courant. Ligt precies in de hoek van A4/A13.
Ik geef voor zekerheid 06-12505053

Maar via Utrecht is misschien makkelijker.
 
A2->A\'dam--bij Utrecht A12->Den Haag
Bij Den Haag borden Rijswijk-PlasPoelPolder volgen,is het vanzelf druk met motoren.


Op zondag 03 februari 2002 00:34 schreef Gizzmo13 het volgende:Nee, niks gebroken, ben gewoon op de kameel blijven zitten.

Via Utrecht is 180 km, via tilburg, breda rotterdam is 165 km.

Dus via A58 richting Tilburg, dan A16 Breda, Dordrecht,Rotterdam, Dan Den haag aanhouden via A20/A13, dan A4 richting Rijswijk, PPP, vlakbij gebouw Haagse Courant. Ligt precies in de hoek van A4/A13.
Ik geef voor zekerheid 06-12505053

Maar via Utrecht is misschien makkelijker.

1000 :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan