zondag 30 maart naast stadhuis in Gouda om 14.00 u

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
Het blijft mooi weer dus er wordt alweer een rit georganiseerd (buiten de toerkalender van de VmaxClubHolland om).
Deze spontane rit begint om 15.00 uur.
Om 14.00 uur wordt er verzameld op de Markt bij het stanhuis in het centrum van Gouda.
Iedereen die de Vmax wil bewonderen is uitgenodigd!
En je kan natuurlijk ook ff een stukkie meerijden :]

CU ALL
 
Mmm, kom maar langs zou ik zeggen en als ik een heeeele goede bui heb ....... :]
 
FF kijken met de tijd, als het goed uit komt en heb alles af kom ik ook.
 
Ik heb ook wel zin, was sowieso van plan stukje te gaan rijden ( eigenlijk op de Big Zed, Kawasaki ) maar dit is ook wel gezellig. Ik heb nog wat meer plannen ( tuin etc. ) maar kom misschien wel een bakkie doen en ff lullen.
 
Ik heb ook wel zin, was sowieso van plan stukje te gaan rijden ( eigenlijk op de Big Zed, Kawasaki ) maar dit is ook wel gezellig. Ik heb nog wat meer plannen ( tuin etc. ) maar kom misschien wel een bakkie doen en ff lullen.

Sjesus, is die tuin nou nog niet af? Je moet wel erg gek op die tuin zijn om je fiets ervoor te laten staan! :+
 
Sjesus, is die tuin nou nog niet af? Je moet wel erg gek op die tuin zijn om je fiets ervoor te laten staan! :+
Voor het eerst in 10 jaar weer een tuin ipv een dakterrasje !! Moet de mooiste van de straat zijn als het straks zomer is ;) . Vandaag hek geplaatst aan het begin van de oprit, kan op slot, altijd veilig gevoel. Volgend weekend gaan ze beginnen aan het schuurtje en tegelijkertijd wordt de nieuwe keuken geplaats, dus weer enige tijd in de zooi '(
Heb wel meer zin om te gaan rijden, komt er momenteel te weinig van ( ja, met de Chevy elke keer naar de stort ), dus Gouda lijkt me een goede aanleiding.
 

[off-topic/showmodus]
En Chihuahua bestendig, past niet tussen de spijltjes door ;) [/off-topic/showmodus]

full


 
Mwoh, is dat je tuin? })

Nee, super man! Oké, geen grapjes meer over je tuin :}
 
die tuin is zo gek nog niet ,..... ziet er al netjes uit,.. van mijn tuin (moeras, of tuin met karakter zoals de buren zeggen) durf ik geen foto te plaatsen !
 
Iedereen die er bij was: Bedankt! Het was en mooie dag en leuke tocht. De tocht was van Gouda neer Schoonhoven, dan langs de Lek naar Vianen. Daar de brug over en terug lang de ander kant van de Lek naar Schoonhoven.

full
 
Was helaas verhinderd, had echt zin om te gaan rijden, maar werd gebeld door collega om te komen helpen om spullen van z'n ene huis naar het andere te rijden ( dat heb je als je een grote pick-up hebt ;) , en een ander die zou helpen belde af ) en hij heeft mij vorig jaar geholpen dus kon moeilijk weigeren.
Vandaag dus helemaal geen motor gereden ( en maar heel kort in de tuin gewerkt '( ) wèl vissen gekocht voor in de vijver :)
 
Zeg Max! Dat je iemand gaat helpen verhuizen is tot daar aan toe. MAAR DAT DOE JE TOCH NIET OP ZONDAG/MOTOR/RUSTDAG ??? })

En nou niet de volgende keer zeggen dat je niet kon komen omdat je zat te vissen (in je eigen tuin) hè? ;)
 
Zeg Max! Dat je iemand gaat helpen verhuizen is tot daar aan toe. MAAR DAT DOE JE TOCH NIET OP ZONDAG/MOTOR/RUSTDAG ??? })

En nou niet de volgende keer zeggen dat je niet kon komen omdat je zat te vissen (in je eigen tuin) hè? ;)
Sterker nog: mijn ( onze ) enige vrije dag in de week !!! Ach, was ook wel gezellig hoor ;)

Ik denk dat ik met mooi weer gewoon naast die vissende kabouter :r aan de rand van de vijver ga zitten, een beetje lullen met z'n broer met de kruiwagen :r , kijken naar alle mooie motoren die langs komen ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan