Zondag 31 oktober - 1e Brabantse Zultrit

BraboFrits

MF veteraan
20 mrt 2003
3.153
82
Tilburg
Door het succes van de Brabantse Landschapsritten die ieder voorjaar wordt gereden wordt er met ingang van 2004 ook in het najaar een open toertocht georganiseerd door de BMW MTC 's-Hertogenbosch.

Zondag 31 oktober 2004

organiseert de BMW MTC 's-Hertogenbosch

de
1e Brabantse Zultrit


- voor alle merken motoren
- door een prachtige omgeving

Startplaats:
Herberg De Poeling (tel. 073-5942955)
Poeldonk 17
5275 HP Den Dungen

Starten:
tussen 9:00 en 11:00 uur

Inschrijfgeld:
Euro 6,-

Lengte:
ca. 150 km

Info:
tel. 073-5512583 of 06-53673548
email toercoordinator@bmwmtc.nl

Inbegrepen is een stukje Brabantse gastvrijheid.
Dit betekent een kop koffie en een plak cake aan het begin en bij het eindpunt roggebrood met zult of spek
 
6 euro is een hoop geld , halve tank benzine ??? :? :? :? . leuk die brabantse gast vrijheid , maar het kost wel geld !!, zo heb je overal gastvrijheid voor geld !!
Greetz ouweman
 
6 euro is een hoop geld , halve tank benzine ??? :? :? :? . leuk die brabantse gast vrijheid , maar het kost wel geld !!, zo heb je overal gastvrijheid voor geld !!
Greetz ouweman
Goh, tank jij voor zo weinig dan? ;)

Ach, je zult begrijpen dat de kosten gedekt moeten worden. volgens mij zijn er zat ritten waar even veel inschrijfgeld wordt gevraagd maar waar minder geboden wordt :X

Vrijheid blijheid.....
 
Goh, tank jij voor zo weinig dan? ;)

Ach, je zult begrijpen dat de kosten gedekt moeten worden. volgens mij zijn er zat ritten waar even veel inschrijfgeld wordt gevraagd maar waar minder geboden wordt :X

Vrijheid blijheid.....

daarom doe ik daar ook niet aan mee. vraag me ook af welke kosten gedekt moeten worden, als iedereen die kop koffie zelf afrekend :?
 
Goh, tank jij voor zo weinig dan? ;)

Ach, je zult begrijpen dat de kosten gedekt moeten worden. volgens mij zijn er zat ritten waar even veel inschrijfgeld wordt gevraagd maar waar minder geboden wordt :X

Vrijheid blijheid.....
Bij de Kleppenjagers kun je voor 15euro het hele weekend camperen, krijg je vette bands, striptease-acts en nog heel veel meer...welke kosten worden er dan gemaakt? Gratis zult! Gij ZULT niet stelen van een ander, gij ZULT uw naaste liefhebben ;)
 
Echt weer zo'n oer-hollandse mentaliteit, als het maar geen geld kost :N

Stelletje lutsers :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan