zondag 4 aug Nordschleife

Op donderdag 01 augustus 2002 15:53 schreef Blade10 het volgende:Hoi Arjan,

...
René :]

He Rene, bedankt voor je uitgebreide commentaar.
Ik denk er zeker nog ff goed over na, op een natte ring ga ik zoiezo al niet rijden hoor!!

Kijk het weer gewoon ff aan en beslis zaterdag wel.
 
Mag ik ook nog iets over het weer zeggen? Zaterdag lijkt het iig redelijk weer te worden (droog). Dus de die-hards hebben wel weer geluk })

En als het zondag iets of wat vochtig is kunnen we altijd nog naar het DTM gaan kijken. We zijn er dan toch.

Zo wil ik het horen Joris :} :} :} :} jij mag bij Paul in bed }) }) }) }) }) }) })
 
Ik had graag meegewild maar het is zo'n klote eind rijden vanuit Friesland. :(

Allemaal snelweg, en dat is saai :z , tenzij je het doet met 200+ maar dat mag weer niet. ;(

Een andere keer wil ik zeker eens mee.

Rij vrijdag middag 200km en ga lekker ergens maffen en dan zaterdag er tegenaan :} Je bent welkom..........
 
De locatie staat en de tijd van het verzamelen staat ook in de andere topic.

8.30 met uitloop van een 15 min bij tankstation DE LUCHT. (een heeel groot shell station) Het ligt langs de A2 richting den bosch. Als je van utrecht of a15 afkomt.
 
Je hebt gelijk Revolution, van Uden uit is het een retourtje van 500 km en dat is nog nét te doen op een dag als je er ook nog eens 6 ronden wilt rondscheuren (plus 130 km).

Vanuit Friesland komt er nog eens pak em beet 400 km bij en 1.000 km op een dag is écht te veel van het goede, de Nordschleife vergt veel van je concentratie en dan moet je ook nog dik 400 km terug...

Ik heb net de VVV-link gegeven, bel gewoon een pensionnetje en ga voor 30 euro pitten (met ontbijt), de volgende dag vroeg op om gelijk om 8.00 u op de Ring te zijn als de dikke Duitsers nog aan het ontbijt zitten :]

René
Ik ben er nu 4 keer geweest...allemaal 1dagtripjes....350km heen...5 rondjes ring,waarvan de laatste maal dat ik er was 4 rondjes doorlopend rijden.....350 km terug..nog net geen 1000km en dat nog met een gemiddelde snelheid van iets van 200km *D .(misschien ietsie minder)
Als ik bij de ring aankomt heb ik geen vermoeidheidvershijnselen..eerder ben ik warm om er tegen aan te gaan...na een opwarmmetje op de B258 :]
De terugweg naar huis is zwaar...de laatste 250km..dan gaan de armen zeer doen..je reed gaat protesteren.....maarja het is zo bevredigend..en dat wint het als je thuis komt,een douche neemt en neer ploft op de bank.
De laatste keer ook nog een behoorlijk lange file op de terugweg dat was zeeeeeeerrrrrrr zwaar....een soortement spooreffect krijg je voor je 8-)
Ik ga nu een heel weekend om wat meer te genieten van het eifelgebeuren :P ....nu moet het weer meewerken anders heb ik het niet echt naar mijn zin... :( .
 
He Rene, bedankt voor je uitgebreide commentaar.
Ik denk er zeker nog ff goed over na, op een natte ring ga ik zoiezo al niet rijden hoor!!

Kijk het weer gewoon ff aan en beslis zaterdag wel.
Laat je niet gek maken..je kan toch wel verdomme motorrijden.....of niet :? en goed in je spiegels kijken.......en zeker relax op je motor zitten urggg belangrijk,als je dit door hebt valt het wel mee en kom je met een lach weer terug op het parkeerplaatsje voor de volgende ronde *D ....genot :P
 
Laat je niet gek maken..je kan toch wel verdomme motorrijden.....of niet :? en goed in je spiegels kijken.......en zeker relax op je motor zitten urggg belangrijk,als je dit door hebt valt het wel mee en kom je met een lach weer terug op het parkeerplaatsje voor de volgende ronde *D ....genot :P

Neem alsjeblieft van me aan dat een natte Ring niet voor motorrijders is weggelegd, je zult echt niemand zien rijden dan. Met al het rubber dat er ligt is de Ring SPEKglad als t nat is, neem dat van me aan, heb het gevoeld met de auto....is echt geen lolletje met de auto, laat staan met de motor
 
GVD :(

Het wordt gewoon GOED weer, hou toch eens op met dat GEZEIK en GEZEUR ;)

http://www.wetter.com/home/extern/location.php?type=ADD&id=242

Check het weerbericht. Ze geven alleen voor zondagavond regen. Niks aan het handje, dan zitten we weer in NL met de billen op de bank.

[me]Joris is niet erg pessimistisch ingesteld :P [/me]

En ehhhh, je weet wat ik er van vind he :P

Als de voorspelling niet wat beter wordt morgen, dan ga ik met de auto, maar echt niet met de motor, zit ik mezelf alleen maar op te vreten daar over t feit dat t regent en dan kan ik er echt niet van genieten :)
 
Neem alsjeblieft van me aan dat een natte Ring niet voor motorrijders is weggelegd, je zult echt niemand zien rijden dan. Met al het rubber dat er ligt is de Ring SPEKglad als t nat is, neem dat van me aan, heb het gevoeld met de auto....is echt geen lolletje met de auto, laat staan met de motor
Ik weet het')..op een circuit zie je mij niet als het nat is.Ik heb het ook over droog rijden...lekker streepjes trekken.....
 
En ehhhh, je weet wat ik er van vind he :P

Als de voorspelling niet wat beter wordt morgen, dan ga ik met de auto, maar echt niet met de motor, zit ik mezelf alleen maar op te vreten daar over t feit dat t regent en dan kan ik er echt niet van genieten :)

Kom op Fabian, niet zo moeilijk hé? Je bent toch een echte motorrijder? Blijf is ff gezellig. Anders eet ik zaterdag je tandenborstel op :?
 
En ehhhh, je weet wat ik er van vind he :P

Als de voorspelling niet wat beter wordt morgen, dan ga ik met de auto, maar echt niet met de motor, zit ik mezelf alleen maar op te vreten daar over t feit dat t regent en dan kan ik er echt niet van genieten :)

Hoi Fabian,

Let's face it, het is domweg onstabiel weer dit weekend!

Natuurlijk is er zon en een fijne temperatuur om te scheuren maar af en toe kan er een vette plensbui vallen en zoals je weet blijven die in de Eifel net als in de Ardennen nét even wat langer hangen, dáárom is het daar zo mooi groen!!!

Als ik echter geboekt zou hebben dan zou ik zéker gaan, is toch gezellig? Juist dit weekend is er veel te doen. Gezellig naar de DTM's kijken en mocht het dan toch een langere periode droog zijn dan kun je altijd nog de Schleife op gaan al zou ik zéker aan een paar man vragen hoe de baan erbij ligt!
Zoals ik al zei, het circuit is zó lang dat het op de ene plek kurkdroog is maar een kilometer verder juist op een onoverzichtelijk stuk blank kan staan :(

Have fun en ga gewoon wat anders doen als het weer onbetrouwbaar is, b.v. een bezoekje naar het museum...

Je móet niet rijden, er staat geen prijs bij de finish klaar voor de snelste die de meeste risico's neemt, houd dat altijd voor ogen!

René :]
 
Laatst bewerkt:
jaja, kweet t *D maar ik heb n motor niet gekocht om mee door de regen te ploeteren....hij kan er wel tegen, maar ik niet :+ Geen droge kleding bij, en heb ook geen regenkleding, dus regen vagalt echt mijn hele weekend....vandaar dus dat als t regent dat ik met de auto ga...kan ik ook lekker DTM enzo kijken, maar heb ik toch een (naar mijn idee dan) geslaagd weekend :)
 
ben nu een paar keer op de ring geweest maar kwam elke keer vanaf een andere kant... keertje binnendoor uit luxemburg, keertje van antwerpen en andere keer weer vanuit spa en zowaar een hele keer via de 'gebruikelijke' weg, de a2 dus.

nu ben ik dus 'vergeten' welke afslag ik het best kan pakken als ik vanaf de A2 richting aken ga en zo snel mogelijk de B258 op wil, heeft iemand een afslagnummer/naam of zo mogelijk beide? :)

alvast bedankt! 8-)
 
eehhh...de hele bedoeling van deze post is eigenlijk om als groep / groepjes te vertrekken of ga je liever alleen :? :?


Achen Brand eraf, stoplichten rechts en je zit op de B258.

O ja, hoe laat hadden jullie in gedachte bij de grensovergang te zijn ? :?
 
reken maar uit als we 8.45 vertrekken van de A2.. ik weet niet hoever het is naar de grens maar zal niet veel later zijn denk ik.
 
vanaf de lucht tot aan Heerlen/grens is nog een aardig saai tering eind...
 
oww nou we rijden ongeveer met 140 dus dan heb je zelf wel ongeveer een idee hoelaat we er zijn.. Als je dan zorgt dat je er iets eerder bent komt het helemaal goed :z

beetje duidelijk zo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan