Zondag 8 sept. naar superbike vanuit Zutphen

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Aan alle mede MF-ers. Voor wie er mee gaat/wil. Het is de bedoeling dat we op de bekende speelplaats, het viaduct afslag zutphen, verzamelen en vanaf daar vertrekken. De tijd is gezet om 07.00 uur. Dit vanwege het programma op Assen en misschien de drukte bij de ingang omdat er waarschijnlijk ook gecontroleerd wordt op meegenomen drank en zo. Wees dus op tijd want we willen niets missen. We rijden vanaf hier naar apeldoorn . Daar kunnen we eventueel ook nog mensen oppikken. Dit bij afslag 24 op het viaduct waar wij dus de snelweg op gaan . Bij Zwolle noord gaan we er even af om te tanken en bij van der Valk, is aan de parrallelweg, pikken we misschien nog iemand op. Laat ff weten of je mee gaat zodat we weten wie er komt. Hoeven we niet voor niets te wachten. Tot zondag a.s. Groetjes prikkie.
 
Bij de PP-tjes hebben ze net het grindtapijt erin gelegd (hark bijgeleverd) ;)
Zo'n tapijtje moet uitharden en daarna moeten we de hele bubs weer terugzetten. Heeeeel misschien dat we kunnen, maar dat is JAMMER GENOEG lang niet zeker... '(


CAT
 
Gerard...Wil je mij je telefoonnummer mailen.
a.engels4@chello.nl

Ik weet nog niet zeker of ik ga.
Ben erg druk/veel weg de laatste weken.

Als ik ga...dan bel ik je zaterdagmiddag/-avond vóór 20.00 uur ff op.
Geen bericht = ik ga niet mee.

PP > Harkse }) Wel veel onderhoud hoor zo'n vloer. Vooral als de blaadjes straks weer van de bomen vallen, pfffff :(
 
Bij de PP-tjes hebben ze net het grindtapijt erin gelegd (hark bijgeleverd) ;)
Zo'n tapijtje moet uitharden en daarna moeten we de hele bubs weer terugzetten. Heeeeel misschien dat we kunnen, maar dat is JAMMER GENOEG lang niet zeker... '(


CAT

hulp is aangeboden he om alles weer goed te zetten

en ik ben er om 7.00
weet nite of ik op m eeigen fiets kom of op een ander maar ik ben er
 
ik wil ook wel meerijden vanuit zutphen, ik weet alleen niet waar de speelplaats is.

waar gaan jullie welke snelweg op, dan zorg ik dat ik daar sta.
 
Schampie, het is de bedoeling dat we via apeldoorn, terhoogte afslag 24 , de snelweg op gaan. Dan via zwolle, waar we nog even tanken om de drukte te ontwijken en dan naar assen. Ik ben vrijdag al geweest en je mag ALLEEN drinken in kartonnen verpakking meenemen. Doe geen moeite om het mee te smokkelen in blik of zo want die moet je achter laten. We moeten wel een beetje de tijd in de gaten houden want er wordt bij de ingang gefouilleerd.
groeten gerard
 
arnhem zutphen
dan kom je via leuvenheim
danheb je een stukej 2 baans weg
aan het eind is een routonde die ga je recht over.
dan rijd je de ijselbrug over.
als je de brug overbent dan neem je de 1e afslag die komt
dan rijd je de speelplaats op
tussen die 2 routondes staan we
 
en jawel hoor heb ik mezelf toch nog verslapen:Z, ik al mooi de wekker gezet om 5.30. had ik mooi anderhalf uur om 76 km te rijden en ff te eten. wekker gaat af, ik tik hem uit en wordt weer om 7 uur wakker.

sorry, als jullie nog op mij hebben staan wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan