zondag 9 januari supermotard meeting A'dam?

slipenslide

Die hard MF'er
15 nov 2004
571
0
badhoevedorp
Nou nog ff om de aandacht te trekken, wie komt zondag ff naar sloterdijk om ff een beetje te knallen en te lullen?

weer zit wel mee geloof ik en ff vanaf een uurtje of twaalf tot een uurtje of drie.....nou wie o wie :Z
 
leuk!
Komt er een beetje groep nog naar toe? Ik kom wel, maar het blokkie van de motard staat open op de werkbank dus kom wel met de FZR (of word dat niet gewaardeerd? :+ )
 
kwil best me neus laten zien ALS het een béétje knap weer is EN ALS me rug meewerkt (ik kan nu niet eens rechtop lopen dus laat staan stoeah op de moto zitten)
 
kwil best me neus laten zien ALS het een béétje knap weer is EN ALS me rug meewerkt (ik kan nu niet eens rechtop lopen dus laat staan stoeah op de moto zitten)

Dan kan ik je een hand geven loop ook al een paar weken met mijn rug te klooien, maar kan altijd even langs rijden met de auto misschien wel leuk om even te praten live.
 
Nou das nog nie veel, maar goed ik kom wel ff met me maat, en ff een paar van die rose knikkers op eten en je voelt je weer 16. kan je weer stoe knallen.
 
Van die Neurofen dingen denk ik, maar als je er 16 inneemt ga jij een hele vreemde stijl van stoeah op de motor zitten ontwikkelen!!! 8-)


[me]prutzer Komt zondag ook wel ff kijken als het een beetje weer is!!! :P [/me]
 
Ik ben er samen met N!co. We rijden alleen met grote wielen erin, maar dat maakt niet uit denk ik.
 
ja gewoon bij de strips ter hoogte van waar gecrosst wordt, heet geloof ik nog de Noordzeekanaalweg thv de "sikkens" (zijn die grote ronde gebouwen)
wij zijn er rond twaalf uur, als het weer redelijk is.
 
Die weg staat niet in de planner :( komt er iemand uit noord holland vandaan dat wel samen die kant op kunnen rijden of heeft er iemand de straatnaam waar we afspreken? ander ga ik het niet vinden denk ik ...
 
zeg maar waar

full
 
noordzeekanaalweg? ergens een parkeerplaats dicht langs de weg vind ik wel :)
afslag S102 RECHTS en ik rij er vanzelf langs..
 
De benzinepomp is het makkelijkst afspreken voor onbekenden daar. Die zit aan het begin (vanaf a'dam gzien) van de N202.

Wij zijn iets later, maar vinden jullie wel denk ik. ben nu weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan