Zondag 9 sept 2007 Toeren+saté Zeist

Deadeye

MF veteraan
3 dec 2003
37.146
39
Kampen (Overijssel)
*O* Zot organiseert een toertocht en wat lekkers te eten ter ere van zn verjaardag en het halfjaar bestaan van zn motorzaak.

Ik quote:
9 September bestaat Snelmotoren een half jaar en dat mag natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaan! Daarnaast is 9 september de dag dat eigenaar Ro Snel een jaar ouder wordt.

We vieren daarom op 9 september een feestje in Zeist met, hoe kan het ook anders, een hele mooie leuke tourrit voor motorrijders en vanaf 15.00 uur gezellig saté eten met de hele club.

De planning voor de dag:

11:00 Koffie & Thee staat klaar, koek & taart zelf meebrengen!
12:00 Vertrek tourrit Brikken, Choppers, Toer & Sport motoren
12:30 Vertrek tourrit Supermotards
15:00 Saté met brood en salade voor iedereen

Wie van MF gaat er nog meer heen? :)
 
Ik had het gezien en misschien ga ik even kijken.

Ik weet alleen niet of het lukt, hectische periode momenteel.

En een tourrit ben ik nooit zo van, maar goed dat is geen drempel om niet te komen.
 
Ik had het gezien en misschien ga ik even kijken.

Ik weet alleen niet of het lukt, hectische periode momenteel.

En een tourrit ben ik nooit zo van, maar goed dat is geen drempel om niet te komen.

Je mag ook alleen saté komen vreten natuurlijk :9~
 
Ik ben d'r ook bij maar er schijnt wel heftig gecontroleerd te worden op snelheid. -O-

HootersCops.jpg
 
net even een stukje van de route gereden en ik kwam zelfs dit
full
tegen
 
motoport?mooi, heb je gps?
;)
Ja, ik heb GPS. Stuur me de route maar.

Ik moet die dag om 17.00 uur in Arnhem zijn: een MF-er treedt daar op: speelt in een bandje en ik heb toegezegd te komen. Dus dat sluit mooi aan op de rit, wat tijd betreft.
 
Laatst bewerkt:
Daar hebben ze geen saté :+

Nope en geen Zot met een Zotte "tourrit"

Gisteren even de bedachte rit gereden (ik zelf een vreselijke hekel heb aan tourritten)
en ik heb me echt vermaakt.

115 km lang en maar 2 stukjes van +/- 3 km zijn rechtdoor. De rest is gewoon lol hebben op de brommer, mits je niet in een voor jou te trage groep zit. Ik doe mijn best om iedereen zijn eigen route mee te geven, zodat je lekker je eigen tempo kan rijden. Ook is de rit op GPS te rijden voor de mensen die dat willen.
 
*O* *O* IK BEN ERBIJ IK BEN ERBIJ IK BEN ERBIJ *O* *O*

denk je echt dat dit effect zal hebben zot :? denk eerder dat ik nu in mijn uppie aan het vreten ben straks :X
 
Je komt zeker de pyromaan uithangen zodat er meer mensen komen :?

:N zot denkt dat als ik erbij ben, dat mensen (lees: mannen) aan zou trekken...iets met een blonde chick en aantrekkingskracht...hij weet alleen niet dat ik dat soort effecten nooit heb op mannen...

Pyromaantje uithangen is overigens wel een optie. Mischa werkt die dag, dus dan staan er direct 6 man extra bij als we een fikkie stoken, incl minstens 2 motorrijders :Y
 
*O* *O* IK BEN ERBIJ IK BEN ERBIJ IK BEN ERBIJ *O* *O*

denk je echt dat dit effect zal hebben zot :?

met foto erbij zeker })

full


:N zot denkt dat als ik erbij ben, dat mensen (lees: mannen) aan zou trekken...iets met een blonde chick en aantrekkingskracht...hij weet alleen niet dat ik dat soort effecten nooit heb op mannen...

Jij kent de M-Fers niet
Pyromaantje uithangen is overigens wel een optie. Mischa werkt die dag, dus dan staan er direct 6 man extra bij als we een fikkie stoken, incl minstens 2 motorrijders :Y
fikkie stoken gaan we niet doen :N Misschien een bandjes oproken.
 
Laatst bewerkt:
De eerste 20 hebben zich al gemeld. Gaat gezellig worden *O*
 
Misschien is een routekaartje naar het start- en eindpunt wel handig voor hen die nog nooit geweest zijn bij:

SNELMOTOREN
AALSCHOLVERLAAN 24
3704 HN ZEIST


Voor de GPS rijders onder ons: WAYPOINT: N52 05.306 E5 12.745

Volgens mij kent inmiddels iederéén wel Snelmotoren.

full
 
Een poging om een duidelijker kaart te posten lukt niet i.v.m. bestandsgrootte.
(We mogen max 100 KB posten op MF).

Ik hoop dat bovenstaande kaart duidelijk geneog is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan