Zondag droog???

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Geloof dat we zondag geluk gaan hebben. Zou toch wat zijn als 'onze dag' gaat verregenen.... :(

Hoe doen jullie dat (mensen in leer)? Nemen jullie wat mee? Ik neem toch maar mijn tanktasje mee met regenoveral (neem hem toch mee om mijn digicam mee te nemen).
 
Geloof dat we zondag geluk gaan hebben. Zou toch wat zijn als 'onze dag' gaat verregenen.... :(

Hoe doen jullie dat (mensen in leer)? Nemen jullie wat mee? Ik neem toch maar mijn tanktasje mee met regenoveral (neem hem toch mee om mijn digicam mee te nemen).
Ik ga mooi in mijn groen flitsend pakkie en neem geen regenspullen mee.

Ik heb vertrouwen in de weer-goden *D
 
Ze voorspellen voor zondag nog redelijk goed weer met soms een drupje. Morgen (vrijdag) wordt wel kloteweer zo te zien. Wel warm maar ook een regen/hagelbuitje. Dus wat nu valt, valt zondag niet ! :)

Tot zover JK alias Erwin Kroll :)
 
ut word pokke weer de 2 komende dagen, veel kans op hagel regen en onweer zie ik net op tv

dus tussen de buien door gaan rijden

het word wel warm
 
Dag : vr za zo ma di
Zonneschijnpercentage : 30 30 30 30 30
Neerslagkans : 70 50 40 50 60
Neerslaghoeveelheid : 4 3 2 3 4
Minimum temperatuur : 13 11 9 9 9
Maximum temperatuur : 20 19 18 17 16
Windrichting : VAR VAR ZW ZW W
Windkracht : 3 3 3 5 5
 
Ik hoop ook dat het droog blijft, maar aangezien de weersvoorspellingen met de dag (met het uur?) worden aangepast vertrouw ik niet meer op de voorspellers.

Ik trek gewoon leer aan met warme kleding eronder, misschien nog een rugzak of zoiets zodat ik evt. te warme kleding kan uittrekken (nee, geen ondergoed! :) )

En ach, als het regent heb je altijd nog een helm op. Bovendien zijn de oefeningen dan extra leerzaam! 8-) *D }) (en daarna misschien '( ;( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan