Zondag Gouda

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Gaan er nog mensen die kant op. Misschien te combineren met een ritje door mooi groen?
 
Harleydag Gouda? Misschien samen met pa daarheen toeren, weet nog niet. Mijn Savage vraagt ook nog wat aandacht...

harleydag2006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ga 's ochtends als echte hardkoor bikert eerst een potje golfen, maar misschien dat ik daarna nog ff kom.
 
LOL!
Sorry, Ik ben er niet om jullie te gidsen.
Wat voor handycap heb jij Knuck? (behalve je zwakke rug)
 
Ik ga zeker ff kijken alleen zal het een kort ritje worden, ik kom namelijk uit Gouda....
Groeten Mischa
 
Als het voor mensen te dichtbij is kunnen we altijd nog ff langs Rotterdam cruisen...
 
nog nooit bij een deregelijk evenement geweest, maar ik heb zondag daar in de buurt een paar uurtjes over....

Wat moet ik me hierbjvoorstellen? Groepje 50-gers die hun Harley op een trailer naar de rand van Gouda rijden en dan de stad in pruttelen om over een markt met in plastikzakken-voorzien-van-etiket verpakte chromen onderdelen lopen, of komt er ook wat zelfbouw en ligt er tweedehands meuk op die markt?
 
nog nooit bij een deregelijk evenement geweest, maar ik heb zondag daar in de buurt een paar uurtjes over....

Wat moet ik me hierbjvoorstellen? Groepje 50-gers die hun Harley op een trailer naar de rand van Gouda rijden en dan de stad in pruttelen om over een markt met in plastikzakken-voorzien-van-etiket verpakte chromen onderdelen lopen, of komt er ook wat zelfbouw en ligt er tweedehands meuk op die markt?

Nee. Dit is een evenement georganiseerd door een van de MC's

En dat zijn geen Ultra's, ik bedoel HOGgers.
 
60 en 70 plussers met 2 zwarte shovels en een hydra, waarvan een zelfs een kleine apenhanger er op heeft (al 31 jaar) mag dat wel?
 
Laatst bewerkt:
'Kooknie. Ga lekker sloepievaren en misschien nog ff hier in de buurt brommers kiek'n. 't Is me ook veel te warm om grote afstanden te doen.

Ik zeg "Tied veur de korte box, niet veur't leer!"
 
Terug
Bovenaan Onderaan