zondag in Kwastertdorp: zijspan kijken?

Nou, hier komt het:

Aanstaande zondag vindt de 21e Halse Dag plaats.

Nou heb ik het idee opgevat om m'n zijspan daar tussen te parkeren, dit als tegenhanger van de Kreidlers, de Zundapps, diverse oldtimer auto’s, tractoren en motoren.

Eigenlijk een beetje pronken met eigen veren dus. Als er nou nog nog meer zijspanners zijn met pronkneigingen, dan kunnen we mooi daar samen gaan staat pronken!

Ik heb aangegeven aan de organisatie dat ik woensdagavond een indicatie geef of er één, twee, of meerdere zijspannen zullen staan. Liefhebbers?
 
Ik sta vrijdag en zaterdag in de blubber. Eindelijk weer eens een fatsoenlijk meerdaags feestje proberen na al dat gedram dit seizoen. Dus zondag is er niks meer te pronken over van mij en nee ik heb ook niet eens een zijspan... Maar wel een volkomen ondergebaggerde duc als ik zo naar de weersvoorspellingen van dit weekend kijk
 
Ik vrees dat ik aanstaande Zondag de gehele dag bij het zwaar heftige Bloemencorso in Zundert ben.
 
Lijkt me leuk ik zal het vanavond even in de groep gooien hier thuis
 
Ben bang dat het 'm niet gaat worden. Staat al weer van alles gepland. Al wel een leuke dag gewenst
 
Wordt hier toch ook lastig dit weekend de verhuizing van de werkplaats naar de nieuwe baas.
 
Ik weet nog helemaal niet of het wel doorgaat. Ik heb nog niet gehoord van de organisatie of er nog wel plek is. Zoniet, dan komt er volgend jaar vast nog weer een Halse Dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan