zondag laatste mooie dag

Er zijn nog een hoop leuke dagen in aantocht hoor.

Zon en +2 is ook lekker motorrijweer.

Zolang het maar niet glad wordt :) (of zout B| )
 
Vorig jaar heb ik zonder zout en mooi weer nog rond de sinterklaasintocht gereden. Dus er kunnen nog wel een paar mooie dagen komen, maar veel zullen het er niet meer zijn '( Na de winterstalling heb ik de motor op een mooie dag ergens in februari al weer gereden. En ja, ik echt wel een hekel aan zout op de weg!!!
 
het was hier frisjes vandaag, sinds 6 maand heb ik vandaag weer mijn leren jeans en jack aan gehad, maar ze praten weer over hogere temperaturen voor aankomende week :}
 
Ik heb vandaag (22-10) vanaf 9.30 nog gereden. Dit jaar was mijn eerste motorjaar maar ik ben niet van plan om een winterstalling te huren of om hem volgetankt met beide wielen van de grond weg te zetten. Ook met pekelloze wegen en 2 graden kun je nog erg fijn rijden.
 
Volgen mij is zondag de laatste mooie dag van het jaar .
Wie gaan er nog ff :}
Hou toch op gozer....heb in de winter op de moto de meest mooie ritjes ever gehad op de bike. :]
Winter is gaaf op de motor, je kan gewoon niet zo plat als in de zomer maar da maakt niet uit , de veranderende natuur maakt een hoop goed. 8-)
 
Ben benieuwd of het morgen mooi weer wordt. Heb iig gisteren na het eten nog ff een stukje (+/- 1 uur) gereden. Tis bijna gebeurd en dan gaat de duc op stal.
 
Ik wilde vandaag nog gan rijden maar dan mag het wel ff droog worden...
Dan maar ff op de motor naar Utrecht :)
 
Hou toch op gozer....heb in de winter op de moto de meest mooie ritjes ever gehad op de bike. :]
Winter is gaaf op de motor, je kan gewoon niet zo plat als in de zomer maar da maakt niet uit , de veranderende natuur maakt een hoop goed. 8-)
:^
Juist!
Lekker rustig op de weg en als het droog is en niet te koud, kun je het gehele jaar genieten :+
Gisteren rondje IJsselmeer gereden en bij 16 graden en een lekker zonnetje was dat niet verkeerd.
 
Volgens mij wordt het morgen wel schijtweer, woensdag ziet er beter uit en 15 of 12 graden merk je echt niet. Wel heb ik alvast m'n leren pak in de kast gehangen en m'n all weather pak weer uit de kast gehaald. Toch net even wat warmer en volgens mij kan die beter tegen regen. Tis alleen wel dat ie me ietsje te groot is geworden ;)
 
Wij zijn net terug uit Luxemburg.Tank en shag doos weer geladen.
Heerlijk weer was het in het zuiden :] :] :]

Begint alleen nu te bewolken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan