Zondag motorrijder op z'n plaat A12..

Waar speelde zich dit ongeveer af???? Toevallig bij de grensovergang Beek bij Zevenaar?????

In dat geval was die mobiele controlle post van de Marechaussee. Die doen daar Mobiel Toezicht Vreemdelingen. Pas alsnog op de verkeersregels, want ook de Marechaussee is daar gewoon bevoegd.
nee was volgens mij in de buurt van Gouda
 
Sorry????

Net het hele verhaal van Guz zitten lezen, en begrijp dat je af en toe dingen niet leest zoals ze bedoelt zijn, maar wat hebben wij hier mee te maken ?????

Gegroet,

Joël, idd Joods en ik maak me hier :( over.

Aanpoassing: verhaal was niet van Guz, maar Guz had m.i. de goede insteek...
Probeer eens wat anders,GEEF GAS! :+
 
Is een motor vrouwelijk? Is het alleen jouw motor, of is dat in het algemeen zo? Ik val niet op vrouwen.... maar ben wel verliefd op mijn fietsje. :+
 
Is een motor vrouwelijk? Is het alleen jouw motor, of is dat in het algemeen zo? Ik val niet op vrouwen.... maar ben wel verliefd op mijn fietsje. :+
Ach het is wat je er zelf van maakt.

ik ben al op zoek naar een 2de fiets })
 
Waar speelde zich dit ongeveer af???? Toevallig bij de grensovergang Beek bij Zevenaar?????

In dat geval was die mobiele controlle post van de Marechaussee. Die doen daar Mobiel Toezicht Vreemdelingen. Pas alsnog op de verkeersregels, want ook de Marechaussee is daar gewoon bevoegd.


Mobiel Toezicht Vreemdelingen. Gaan ze dan elke buitenlander op de foto zetten om te kijken of ie een buitenlander is of toch niet? Wat is dat voor een controle? Nooit van gehoord... :?
 
Begreep dat er dit weekend 5 of 6 motorrijders dodelijk zijn verongelukt... zet je toch even aan het denken...

Ja en dat kan je beter niet doen hé, en hoeveel automobilisten zijn er overleden, fietsers enz enz...

Laten we allemaal maar thuis blijven.....verven ofzo :(
 
Maak anders een sticky aan met titel:

Wie is op z'n motor blijven zitten dit weekend?

Dan zal ik de eerste post doen!

(en dan bedoel ik ook echt het hele weekend!)

Ik behalve eerste paas dag toen heb ik niet gereden moest verplicht paas eiren zoeken bij schoonfamilie :(
 
Mobiel Toezicht Vreemdelingen. Gaan ze dan elke buitenlander op de foto zetten om te kijken of ie een buitenlander is of toch niet? Wat is dat voor een controle? Nooit van gehoord... :?

Het volgende heb ik van de homepage van de Marechaussee.

Mobiel toezicht vreemdelingen

Sinds 1994 wordt personeel van de Koninklijke Marechaussee ingezet voor Mobiel Toezicht Vreemdelingen (MTV) in de Belgische en Duitse grensstreek.

Dit om de instroom van (illegale) vreemdelingen in ons land zo goed mogelijk te controleren. De KMar wil zo voorkomen dat mensen zonder de juiste papieren in Nederland verblijven.

Das dus wat ze daar doen.
 
Had onze vriend R1 (of R6) rijder maar verder voor zich uit moeten kijken ... of een beetje remtechniek aangeleerd.

Wel k*t je R onderuit remmen. Schade is altijd :(

Volgens de overlevering heeft Skoezie ook een stoppie gemaakt bij 110 kph. En die is wel gewoon blijven rijden. Leek dus ook best wel op een panieksituatie.

Ze stonden dus na een bocht achter een viaduct, daar waar de a20 in de a12 overgaat. Ik was blij dat er file was anders waren nognietingebruik en ik de sigaartjes...
 
Da's leuk dan,ik reed er toen net langs.(voor het ongeluk) ;(
Moest ff bij Kruisinga zijn in Gouda.
Toen ik een uurtje later ff snel naar huis reed om geld te halen voor mijn nwe Spyke race-overall,was het ongeluk gebeurd.
Ik zie de prent wel verschijnen,mijn vrouwtje op R6 reed er ook langs. ;( ;(
Da's 2 prenten op mijn naam!
 
Laatst bewerkt:
Nog niemand die heeft nagedacht over optie C:

auto voor motor gaat ineens vol in de rem voor de accept-giro brigade, motor let ff niet op, en moet vol in de rem om niet op de auto te knallen, en remt zich daarbij onderuit.

Aangezien 7 van de 10 motorongelukken door AUto's worden veroorzaakt, ga ik voor optie C
 
Oke idd joden = niet het volk.

Maar ik kon net zo goed zeggen blauwpakken, homo's of weet ik veel.

Maar het ging me om die flitsers!
Als je het verhaal leest snap je dat ook, maar als je je beledigd voelt sorry!!!! '(

Dat snap ik, maar het zou denk ik op z'n plaats zijn een beetje op te letten met hoe je dingen verwoord (dus ook Homo's past niet echt...)

Enniewees, No offense taken, behalve dan wat Lexe ook al zegt:"Ga je me gvd nou voor wout uitmaken ;) :+ "

Op dinsdag 02 april 2002 16:21 schreef Maximum het volgende:Jood=politie=juut=blauwpak=cop enz enz enz...niet jouw soort joden...

Ik had dat nog nooit gehoord, wel dat Ajacieden ook zo hetenm maar de kit? Nope, nooit gehoord, weer wat geleerd...
 
Ik had dat nog nooit gehoord, wel dat Ajacieden ook zo hetenm maar de kit? Nope, nooit gehoord, weer wat geleerd...
scheldt wel lekker een end weg he, iemand voor iets uitmaken waar je bang/vies voor/van bent....

ik ga ook voor optie C, tzijn altijd die kut-otomobilisten (ben ik inderdaad bang voor ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan