Zondag motorrijder op z'n plaat A12..

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
Zondag reed ik op de A12(volgens mij) en opeens file :?

jahoor motorrijder (R1 of R6)op z'n plaat gegaan...


mmmhh de blauwpakken waren op dat moment al aanwezig + ziekenwagen, motorrijder zat op de vangrails met agent te praten was dus niet echt ernstig naar ik aanneem.

Ook waren de blauwpakken een mobiele controlepost op dat moment aan't afbreken.

Nou vraag ik me af want er stond een aardig slipspoor, heeft de motorrijder zich:

a)onderuitgeremt voor de controle.
b)op een remmende auto geklapt(motor zag er nog wel gaaf uit dus lijkt wel op een schuiver).
c)?


Weet iemand hier meer van.
 
Laatst bewerkt:
doe maar A nee eeeh nee toch maar B of is het toch C...
Nee altijd bij eerste antwoord blijven ik ga voor A (of toch B :? )

Ben niet zo goed in keuzes maken :+
 
A dus.
Heeft ie knap in de remmen gehangen, omdat ie viel. :(
Zo`n mobiele post is levensgevaarlijk voor motorrijders. :+
 
Gaan we nou voor iedere godvergete motorrijder die op zn bek gaat in NL een topic openen? Shit happens! Als je nou zelf op je plaat gaat, en dat vertelt tot daar aan toe...maar om nou voor iedereen een topic te openen.... http://www.motorongelukken-forum.nl (www.motorongelukken-forum.nl) :j
 
10 euro op a


deze is voor de joden: :+

Bedoelde deze: :j

Sorry????

Net het hele verhaal van Guz zitten lezen, en begrijp dat je af en toe dingen niet leest zoals ze bedoelt zijn, maar wat hebben wij hier mee te maken ?????

Gegroet,

Joël, idd Joods en ik maak me hier :( over.

Aanpoassing: verhaal was niet van Guz, maar Guz had m.i. de goede insteek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry????

Net het hele verhaal van Guz zitten lezen, en begrijp dat je af en toe dingen niet leest zoals ze bedoelt zijn, maar wat hebben wij hier mee te maken ?????

Gegroet,

Joël, idd Joods en ik maak me hier :( over.

Jood=politie=juut=blauwpak=cop enz enz enz...niet jouw soort joden...
 
Sorry????

Net het hele verhaal van Guz zitten lezen, en begrijp dat je af en toe dingen niet leest zoals ze bedoelt zijn, maar wat hebben wij hier mee te maken ?????

Gegroet,

Joël, idd Joods en ik maak me hier :( over.

Aanpoassing: verhaal was niet van Guz, maar Guz had m.i. de goede insteek...
En terecht dat jij je daar :( over maakt.
Agenten kun je ook anders noemen...
 
Graag stoppen met dat verhitte reageren.

De hele winterperiode ijs, sneeuw en andere ellende...

t's wel opvallend... nu het mooi weer is gaat iedereen onderuit...

verzin zelf maar wat de oorzaak is. :j ( :) )
 
Oke idd joden = niet het volk.

Maar ik kon net zo goed zeggen blauwpakken, homo's of weet ik veel.

Maar het ging me om die flitsers!
Als je het verhaal leest snap je dat ook, maar als je je beledigd voelt sorry!!!! '(
 
Op dinsdag 02 april 2002 16:30 schreef Jasper Grootveld het volgende:
...
Maar ik kon net zo goed zeggen blauwpakken, homo's of weet ik veel....
...
nah.., dan gaan de pimmetjes weer op hun achterste benen staan. Als je het gewoon terug leest zie je dat er hier niet ge-flamed wordt.

maar uh, hoeveel topics zijn er ondertussen over figuren die onderuit gaan? Als we graag over dit onderwerp ons ei kwijt willen, laten we dan in 1 topic deze onderwerpen uitbroeden. En niet als kippen zonder kop door het hele forum heen kakelen.

pok
 
Jammer voor hem. Er zijn al genoeg topics van mensen van MF die onderuit gaan, laten we het daar bij houden... :)

En mensen, voel je niet zo snel aangesproken, of je nou bruin, wit, geel, groen, groot, klein, katholiek, joods, homo, hetro, bi, kaal of weet ik wat ben... Het maakt geen ene reet uit, en uit de context is wel te halen dat men niet die joden bedoelen...

[edit]M'n 'd' doet het niet zo goed...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 02 april 2002 16:58 schreef martinweb.nl het volgende:
Jammer voor hem. Er zijn al genoeg topics van mensen van MF die onderuit gaan, laten we het aar bij houden... :)
Misschien was het wel iemand van het forum ;)
 
Had onze vriend R1 (of R6) rijder maar verder voor zich uit moeten kijken ... of een beetje remtechniek aangeleerd.

Wel k*t je R onderuit remmen. Schade is altijd :(

Volgens de overlevering heeft Skoezie ook een stoppie gemaakt bij 110 kph. En die is wel gewoon blijven rijden. Leek dus ook best wel op een panieksituatie.
 
Maak anders een sticky aan met titel:

Wie is op z'n motor blijven zitten dit weekend?

Dan zal ik de eerste post doen!

(en dan bedoel ik ook echt het hele weekend!)
 
Laatst bewerkt:
Gaan we nou voor iedere godvergete motorrijder die op zn bek gaat in NL een topic openen? Shit happens! Als je nou zelf op je plaat gaat, en dat vertelt tot daar aan toe...maar om nou voor iedereen een topic te openen.... http://www.motorongelukken-forum.nl (www.motorongelukken-forum.nl) :j

:^ Wat betreft kunnen we dit soort topics beperken tot M-F'ers die het asfalt onzacht hebben beroerd...
 
Maak anders een sticky aan met titel:

Wie is op z'n motor blijven zitten dit weekend?

Dan zal ik de eerste post doen!

(en dan bedoel ik ook echt het hele weekend!)
ik slaap er ook op anders wordt ze koud, speciaal laptop aangeschaft zodat ik niet bij d'r weg hoef })
 
Waar speelde zich dit ongeveer af???? Toevallig bij de grensovergang Beek bij Zevenaar?????

In dat geval was die mobiele controlle post van de Marechaussee. Die doen daar Mobiel Toezicht Vreemdelingen. Pas alsnog op de verkeersregels, want ook de Marechaussee is daar gewoon bevoegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan