zondagmiddag en niets te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
ik zie dat er wel veel mensen zijn maar op dit moment weinig actuele onderwerpen.
Wil ik eens een vraag plaatsen?

Waarom zijn de meeste mannelijke motorrijders kaal of kortharig?
 
Kaal.... nee. Nog steeds in het bezit van een volle bos haar

Kort geknipt.... ja. Makkelijk onder een helm.. dan zit je haar niet zo kl*te als je hem afzet ;)
 
Ik vrees dat dit een kort topic wordt, iedereen gaat roepen dat het makkelijk is onder de helm..

Tenzij..... Je nu gaat vertellen dat je niet Drei maar mevrouw Drei bent...
Moet je eens kijken hoeveel reacties er komen })
 
Ik vrees dat dit een kort topic wordt, iedereen gaat roepen dat het makkelijk is onder de helm..

Tenzij..... Je nu gaat vertellen dat je niet Drei maar mevrouw Drei bent...
Moet je eens kijken hoeveel reacties er komen })
laat ik mijn vrouw nu maar niet haar gang laten gaan, straks wordt ik nog geroyeerd door dit forum
 
volgens mijn vrouw zijn kalende mannen sexueel actiever dan gemiddeld, en zij spreekt uit ervaring. *D
 
volgens mijn vrouw zijn kalende mannen sexueel actiever dan gemiddeld, en zij spreekt uit ervaring. *D

Vandaar dat ze haar sexuele behoeftes hier op het forum "kwakte" in dat ene topic> nu slotje...
kijken of haar bewering nog klopt })

Maare: deze kerel heeft lang haar om maar on-topic te blijven
 
ik heb geen idee wat zij allemaal heeft gezegd en geschreven afgelopen tijd maar het mag niet meer van mij, ze laat zichzelf maar registreren onder haar eigen naam.
 
Sorry, maar je begint het te bont te maken meneer/mevrouw Drei. Kappen met die onzin posts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan