Zonder beschermende kleding op de motor

1 apr 2004
122
0
Apeldoorn
Het is al vaak voorbij gekomen, maar wat ik vandaag zag sloeg alles.
Kwam er eentje tegen zonder beschermende kleding en dan een beetje een wheelie proberen te maken, ik snap dat niet

niels.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bescherming op de motor??? Tuurlijk maar tot op zekere hoogte! Met 30 graden in je pak als je een rondje toert door de buurt vind ik overdreven. Kijk naar alle scootertjes die voorbij scheuren met een korte broek en een T-shirt. Dat doe ik dus op de motor ook, heerrrlijk beetje uitwaaien op de motor in de wijk. Ga je echter de snelweg op dan trek ik toch wel wat aan mits je gaat racen, met rustig 100 km/h kan je ook nog makkelijk in je korte broek op de motor.
 
Bescherming op de motor??? Tuurlijk maar tot op zekere hoogte! Met 30 graden in je pak als je een rondje toert door de buurt vind ik overdreven. Kijk naar alle scootertjes die voorbij scheuren met een korte broek en een T-shirt. Dat doe ik dus op de motor ook, heerrrlijk beetje uitwaaien op de motor in de wijk. Ga je echter de snelweg op dan trek ik toch wel wat aan mits je gaat racen, met rustig 100 km/h kan je ook nog makkelijk in je korte broek op de motor.


UTFS, zoek een serieus topic en zet het daar nee |(
 
wo ist der hewi :P
asociaal kind, zit'ie nou dat broekie vol te skeiten :+
zo, hopelijk is de serieuse lading er nu AF
 
[me]Cadcatz wacht nog steeds op een aanmerking op kledij van dochterlief...
[/me]


Al die moraalridders in dit topic, en niet 1 die er iets van zegt :X
er mist nl. iets :o

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan