zonder db-killer de eiffel in?

Laser extreme heeft ook duo dinges (dus inzetstukjes) die zet je je alleen niet aan het eind van de demper erin maar aan de andere kant.


Ach so,

Dus ik moet die Bromsnor in m'n beste duits duidelijk gaan maken dat er al dingestjes in zitten.......


Ik zie me zelf al weer staan daar........... :+


Maar iig bedankt, ik heb weer wat geleerd vandaag :) .
 
Zou het met deze demper goed gaan? :9

ingekorte leovince (voor ongeveer de helft)

maar het e-keur zit er nog wel in, en de decibel killer heb ik ook nog wel ergens rondslingeren })

full
 
Laatst bewerkt:
Ach so,

Dus ik moet die Bromsnor in m'n beste duits duidelijk gaan maken dat er al dingestjes in zitten.......


Ik zie me zelf al weer staan daar........... :+



Maar iig bedankt, ik heb weer wat geleerd vandaag :) .


Geloof mij, bromsnor zou het verschil moeten horen..... })
 
Laatst bewerkt:
Verkeerspolitie...in elk land blijven het walgelijke, hypocriete mensen :r
Ben zelf vaak de Eifel in geweest met een open Akrapovic, maar tot nu toe gelukkig altijd zonder problemen!!

Motorrijders die met asociale herriepijpen het voor anderen verpesten...........in elk land blijven het walgelijke, hypocriete mensen ;)
 
Even een vraagje nie zozeer Eifel want daar ga ik met pasen sowieso heen met standaard lelijke zwarte dempert. Maar hoe zit dit bij de Superbikes en TT? Controleren ze hier ook streng heb wel eens gehoord dat vooral 2 cilinders de sjaak zijn. maar hoe zit dit voor de 4 pitters?
 
Dat is tenminste een inhoudelijke reactie :X
Slaap maar rustig verder hoor, als je wakker wordt kom je tot de ontdekking dat er wéér een paar wegen voor motorrijders afgesloten zijn O-).


Om 07:00 ben ik vrij ga ik dan weer slapen....

Maar goed, wakker worden en erachter komen dat er weer een paar wegen zijn afgesloten voor motoren, ik durf te wedden dat dat echt van die wegen zijn die slechts een paar kilometer lang met fantastische bochten waar men zonodig 4 keer moet omkeren om er met zoveel mogelijk RP/M door wil jagen.

Logisch dat de omwonenden dan eens aan de bel gaan trekken. (andere discussie misschien, maar ik ben van mening dat het afsluiten van wegen voor ALLE motorrijders niet de juiste oplossing is)

Inhoudelijker ???
 
Motorrijders die met asociale herriepijpen het voor anderen verpesten...........in elk land blijven het walgelijke, hypocriete mensen ;)

Toch knap van je dat je zonder mijn uitlaat te hebben gehoord al kan beslissen dat het een asociale herriepijp is! Je zit zeker bij de politie, die weten immers alles...
 
Ik zal altijd met open pijp blijven rijden. Geen extreme herriepijn maar mag gehoord worden.

Die herriekwestie is gewoonweg omdat ze eigenlijk ook het racen er mee tegen proberen te gaan zo simpel is het.
Een std demper op K5/K6 maakt bij 6000rpm 96db maar wat braakt zo een motortje uit bij 11k+ }) }) })

Afgelopen jaar een boete gehad toen ik op industrieterrein stond met de neus van de motor in de verkeerde richting. Conclusie : verkeerd geparkeerd 50 euro + 50 euro omdat ik een copy had gemaakt van mijn inschrijvingsbewijs ivm met diefstal. Nooit een probleem gehad ervoor. Nu gewoonweg omdat ze die plek gebruikt wordt als privecircuit })

Verderop in BE een berucht punt waar in het verleden heel wat dodelijk ongelukken zijn gebeurd ivm met klaverblad rijden. Wel de omwonenden hebben eigenlijk nooit klacht ingediend totdat er iemand met een RSV mille kwam aandendenderen met behoorlijk luide pijpjes. Gevolg de week er op controle en als je dan niet uit de voeten maakt proberen ze je op elk punt te naaien :Y :Y
 
Ik was afgelopen Mei in de Eiffel (en aanstaande weer :] ) we hadden een hotel in Maastricht dus daarheen gereden zonder killer.
En s´ochtends voor de rit netjes erin gezet -O- toen de hele dag lekker gereden geen controle´s gezien overigens. (weekend voor pinksteren vandaar wellicht geen controle´s)

Maar wel een paar lokale helden met open dempers (waarvan 1 met een BOS GP) die herrie maakten tot en met.
Verder in een dorpje aan de koffie gezeten werden we voorbij geknald (met een kolere gang) door een clubje choppers, ik pas mijn snelheid aan in dorpjes dat stellen de bewoners vast op prijs. O-)
Die choppers maakten zoveel kabaal dat ik begon te twijfelen of er uberhaupt een demper onder zat.

Verder ben ik mij ervan bewust dat de lokale mensen zoveel motorrijders te verwerken krijgen in het voorjaar en gedurende de zomer dat ze gek worden van de herrie.

Maaja moraal van het verhaal is dat ik netjes met mijn killer reed en de lokale helden zonder (killer en/of demper) -O-
Ik vind het zonde van de 70 Euries dus schroef hem er gewoon weer in, en dan lekker :]

Ohh ja ik heb een BOS met E keur (voorheen stond er ¨not for road use¨) en een killer met boutje :9
 
Laatst bewerkt:
Opletten gaat dus echt niet. Wij kregen wel wat lichtsignalen van tegenliggers. De voorste heeft dit niet gezien.(rode Blade) Deze word dus aangehouden voor snelheid. Wij staan netjes langs de kant te wachten tot het afgehandelt is en jahoor daar kwamen de mannen ons ophalen om alsnog te bekeuren. Dit ondanks dat we stil stonden met de motoren uit. Dit gebeurde echt 1km van de grens. Dus wie geen risico wil lopen E-keur met Db killer.
Bij ons heeft inmiddels iedereen zo'n demper gekocht :?
 
Laatst bewerkt:
Zijn vorig jaar in de Eiffel van de weg gehaald. Ze stonden midden op de weg elke motorrijder aan te houden. Ik werd behandeld door een vrouwelijke agente... Lucky me want ik mocht met m'n uitlaat zonder E-keur, met een hele goede DB killer, na wat slijmen gewoon doorrijden zonder boete of wat dan ook.

Charmes en wat geluk hebben me daar gered denk ik O-)
 
Geldt dit beleid ook als je alleen maar door Duitsland trekt via de snelweg?
 
Hmmmmmm, geen goede verhalen.
Ik ga in mei naar de Eiffel en met mijn open Harpoon demper is dit vragen om problemen.......

Even een mailtje sturen naar de fabriek of ze i.i.g. een DB-Killer kunnen leveren :? :? :+
 
'k zou het toch maar laten dit jaar...

Interessant filmpje van begin van dit jaar:

Ook berijders met een EG-goedgekeurde uitlaat zonder db-killer zijn de klos. Nu komen ze nog weg met een boete, maar straks mag je een aanhangwagentje gaan huren...


Geweldig filmpje... _O-

Ach, ze moeten niet zeuren, het was toch al tijden bekend in NL dat er in de eifel flink gecontroleerd word op geluid, gewoon teveel risico genomen daar.

En binnen nu en enkele jaren komt dat hier ook, geen E keurmerk, of de DB-killer eruit in een E keurmerk demper.... dokken! ;(

De open/sportdemper heeft z'n langste tijd gekend op de openbare weg, dat is 1 ding wat zeker is! :X

TIP: Ga ipv de eifel naar het Sauerland, net zo ver, en zeker net zo leuk, en daar (nog) weinig controles! O-)
 
Laatst bewerkt:
Groot gelijk dat die duitsers gasten zonder db killer van de weg trekken.
Omdat het een mooi rij gebied voor motor rijders is, moet alles buigen en breken voor de motor rijders? :r

Loop je daar lekker beetje genieten van de natuur, komen gasten met kleine pikkies met herrie pijpen langs je heen knallen...
Dus niet janken als je wordt aangehouden, je weet dat het gebeurd (terecht) met een herriepijp.

Kom maar met die flames.. :X
 
Groot gelijk dat die duitsers gasten zonder db killer van de weg trekken.
Omdat het een mooi rij gebied voor motor rijders is, moet alles buigen en breken voor de motor rijders? :r

Loop je daar lekker beetje genieten van de natuur, komen gasten met kleine pikkies met herrie pijpen langs je heen knallen...
Dus niet janken als je wordt aangehouden, je weet dat het gebeurd (terecht) met een herriepijp.

Kom maar met die flames.. :X

Waarom heb je een Kawa 636 :? Is een Burgman niet wat voor je :W :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan