zonder db-killer de eiffel in?

Groot gelijk dat die duitsers gasten zonder db killer van de weg trekken.
Omdat het een mooi rij gebied voor motor rijders is, moet alles buigen en breken voor de motor rijders? :r

Loop je daar lekker beetje genieten van de natuur, komen gasten met kleine pikkies met herrie pijpen langs je heen knallen...
Dus niet janken als je wordt aangehouden, je weet dat het gebeurd (terecht) met een herriepijp.

Kom maar met die flames.. :X
Ik rijd liever met een klein pikkie en een herrie pijp IPV dat ik kleine pikkies langs de kant van de weg zuig van mannen in lederhozen. Maar iedereen geniet van de natuur op een andere manier he Fokky ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
ach ik kan het ergens wel begrijpen van de lederhozen brigade, ze zullen wel erge last ondervinden van ons nederlanders "als ze er een heel nieuws topic aan weiden" moet je voorstellen dat je in de eifel gaat wonen "voor de rust"en dan heb je in de zomer een circuit in je achtertuin. en trouwens Duitsland heeft nog een behoorlijke schuld aan de EU en dit is wel een mooie manier "voor hun"om die in te lopen. "als of nederland nog niet genoeg betaald.

ik rijzelf met een lazer deeptone en ga gewoon lekker de eifel in. merk het wel als ik aangehouden wordt. het gaat om het spel.
 
Opletten gaat dus echt niet. Wij kregen wel wat lichtsignalen van tegenliggers. De voorste heeft dit niet gezien.(rode Blade) Deze word dus aangehouden voor snelheid.

Met dom. Ik heb ze vroegerook geregeld zien staan. Maar toen laserden ze tegen de richting in (dus aankmend verkeerd). Ik wist helemaal niet dat ze met de richting mee konden laseren.

Nu weet ik meteen hoe ze me vorig jaar hebben kunnen pakken :P
Rij je over de B258, springt er ineens zo'n groen mannetje met een borde in z'n handen uit de berm.

"wtf" :?

dat was vrij vroeg op de dag, dus wienig andere motards op de weg die konden waarschuwen :X

:+
 
Laatst bewerkt:
Als het op de B258 was zal de boete ook wel hoog geweest zijn zeker? Mooi stuk om lekker door te rijden :] :]

70€ voor 45 te hard. Was op zo'n stuk met zijstraatje waar je dan maar 70 mag rijden voor 500m. Daar tegen 115 voorbij gereden.

Normaal was het 100€ maar hij heeft me gematst. Niet te veel commentaar gegevenenzo, meteen gevraagd "Visa ?" :P
 
Verderop in BE een berucht punt waar in het verleden heel wat dodelijk ongelukken zijn gebeurd ivm met klaverblad rijden. Wel de omwonenden hebben eigenlijk nooit klacht ingediend totdat er iemand met een RSV mille kwam aandendenderen met behoorlijk luide pijpjes. Gevolg de week er op controle en als je dan niet uit de voeten maakt proberen ze je op elk punt te naaien :Y :Y

Mooi geluid he zo'n MILLE :9~ :9~ Heb ook zo'n mooie pijp eronder *O*

Ik vind het ook allemaal gezeik om niks. Een beetje geluid, een supersport motor met een naaimachine geluid hoort niet en klopt niet!!!!!!!!

En de gene die hier zo kritisch zijn op open uitlaten. Kunnen jullie het gezegde :
Loud pipes saves lives???

Vaak zijn dat van die gasten die thuis komen en gelijk alles moeten doen voor hun vrouw en een kale plek op hun achterhoofd hebben van het duimpje van vrouw lief. :W, of hele oude mannetjes :j
 
Mooi geluid he zo'n MILLE :9~ :9~ Heb ook zo'n mooie pijp eronder *O*

Ik vind het ook allemaal gezeik om niks. Een beetje geluid, een supersport motor met een naaimachine geluid hoort niet en klopt niet!!!!!!!!

En de gene die hier zo kritisch zijn op open uitlaten. Kunnen jullie het gezegde :
Loud pipes saves lives???

Vraag - waarom klopt dat dan niet?

Loud Pipes save lives? En daarom is meten maar 100 - 110 db. nodig?
 
He wat leuk dat ben ik met een paar vrienden..Toen nog op grijze R1..Was wel een kut streek en in principe moesten we hem laten staan :( :( . Na wat praten en direkt betalen mochten we rijdend weg. *D Je zal mijn niet meer zonder E-keur in de eifel zien in iedergeval


Haha, lusters _O- Met z'n allen naar de controle terugrijden ... |(

En sjeh, wat ik ergens anders ook al zei, jammer dat het gebied eigenlijk verneukt is dooral die NL'se jakkerende motorrijders. :o :X De meesten denken "ff een weekendje knallen" dan wel "ff toeren met een beetje hard rijden"... maar de Duitse politie ziet dagelijks al die kneuzen uit NL zichzelf kapot rijden en gevaarlijke situaties creëeren. Je zou je toch schamen wanneer je daar weer rond rijdt...
 
Leuk om je vrienden te laten staan met problemen :( :( .Maar we zijn niet terug gereden stonden 1km verderop te wachten en ze kwamen ons halen. Blij dat ik toch met andere mensen op vakantie ben.
Maar het aantal moraalridders is weer hoog. ;( ;( We worden beboet voor geluid en nu afgeschilderd als dwaze idioten die overal volgas doorheen rijden. |( |( Blij dat ik weet hoe het echt gaat. Ik hoop dat er wat mensen er in iedergeval wat aan hebben. Gewaarschuwd mens telt voor 2 :Y :Y
 
Maar het aantal moraalridders is weer hoog. ;( ;( We worden beboet voor geluid en nu afgeschilderd als dwaze idioten die overal volgas doorheen rijden. |( |( Blij dat ik weet hoe het echt gaat. Ik hoop dat er wat mensen er in iedergeval wat aan hebben. Gewaarschuwd mens telt voor 2 :Y :Y


Trek het je niet aan.

Ik heb er zeker wat aan en wat vrienden ook. Klote voor jullie, maar wel bedankt ;)
 
We houden ook rekening met andere :? :? :? Daar is het filmpje toch voor??? Nu kunnen jullie je er op voorbereiden.Alleen jammer dat wij net weer het voorbeeld moesten zijn ;) ;)
 
Haha, lusters _O- Met z'n allen naar de controle terugrijden ... |(

En sjeh, wat ik ergens anders ook al zei, jammer dat het gebied eigenlijk verneukt is dooral die NL'se jakkerende motorrijders. :o :X De meesten denken "ff een weekendje knallen" dan wel "ff toeren met een beetje hard rijden"... maar de Duitse politie ziet dagelijks al die kneuzen uit NL zichzelf kapot rijden en gevaarlijke situaties creëeren. Je zou je toch schamen wanneer je daar weer rond rijdt...
bolliewhollyphatzak_mfsig.jpg
:X :X :X
 
Waarom heb je een Kawa 636 :? Is een Burgman niet wat voor je :W :X

Ik heb zelf ook een open pijp erop zitten :o
Mag ook graag hard jagen, maar wat ik bedoel is als je in een natuurgebied achtig iets zit, je best verstand kan tonen en een db killer erin kan draaien om de herrie kwijt te raken.
En diegene die lekker worden aangehouden... doeiii *O* :W
 
Geldt dit beleid ook als je alleen maar door Duitsland trekt via de snelweg?

Op de snelweg laten ze je gewoon rijden. Vorig jaar nog zelf meegemaakt. Van Wittlich naar Vierlsalm gereden. Op de snelweg ingehaad door politie. Ze keken even maar reden door terwijl er best een behoorlijke herriepijp op zit. (Devil SB2)
 
naj ja conclusie is dat t leuk was zolang het duurde en nu zijn de mensen het zat en nemen maatregelen, dus een gewaarschuwd mens telt voor twee ..
 

Ja, haha... netjes met valbeugels, std demper en op een industriegebied :P

Overigens, het enige wat ik je groep aanrekende was dat jullie met z'n allen ook gepakt zijn. :+

Met de rest bedoelde ik gewoon het hele gebeuren in Duitsland zelf. Het is onderhand bij iedereen bekend dat je erg leuk kunt rijden dat het min of meer verpest is. Immers, even flink los gaan moet kunnen... je gaat me toch niet vertellen dat we de grens overgaan om alleen van het mooie bochtenwerk te genieten in een mooie omgeving met leuk uitzicht. :P

Maar omdat we allemaal wel een keertje lekker losgaan is het gewoon verpest, getuige de Duitse politieagentjes die zoveel keer per dag Nederlandse kentekentjes moet aanhouden. Dan hoor je je eigenlijk wel lullig te voelen, dat het gebied zo verneukt is. ;)

En dat mensen nog steeds met open dempertjes de grens overgaan vind ik gewoonweg dom.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan